• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dit is zoooo leuk om te lezem :Y)
    Vooral omdat Marcell ook veel met Les gepraat heeft enzoo.. Bew :)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [XD :')

    Herkent Marcell iets in Les haar gedrag? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    (...)

    Julio Martinéz
    Omdat ik alle aanrakingen registreer als vele tintelingen, weet ik ook precies waar haar handen naartoe gaan. In eerste instantie zoen ik haar gretiger terug, denk ik na over het idee dat ze ook echt verder wil gaan. De vorige keer ben ik nog niet vergeten, toen we niet verder konden vanwege mijn rug en haar plekken.. Maar ik weet niet hoe het daar nu mee is, natuurlijk. Ongeveer heel mijn gevoel schreeuwt dat ik haar niet moet afwijzen, en dat doe ik ook niet. Ik zoen haar gretig terug en dwaal met mijn ene hand naar beneden af naar de voorkant, en met mijn andere hand hetzelfde aan de achterkant. Ik laat mijn hand rusten bij het bandje.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ik voel me eenzaam... Heb niks te doen, ben alleen thuis en niemand reageert. Oo niet op whatsapp enzo:(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Joshua Chris Gayle

    Ik kijk haar aan en grijns als ze met haar handen over mijn borstkast glijdt en grinnik. 'Wacht ik weet iets beters.' zeg ik dan weer grinnikend en trek dan mijn shirt over mijn hoofd waardoor mijn borst bloot komt te liggen en tevens ook mijn six-pack en kijk haar dan weer uitdagend grijnzend aan.

    [Heb wat extra shirtless foto's van Francisco toegevoegd, haha! *SlijmSlijm*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mm, ja.. Misschien wel :Y)
    Hij zou haar alleen nooit zoenen. En ook niet in de vorm van aanranden/verkrachten. Sweet he XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    'Alweer?' Ik lach even en kietel even in haar zij. 'Jij mag aan mijn sixpack zitten hoor. Ik train er niks voor niks voor.' Ik lach even. Ik stop met kietelen en laat mijn handen op haar heupen rusten. Ik druk een kus op haar lippen en sluit dan mijn ogen. Ik grinnik even en open mijn ogen weer. Glimlachend bekijk ik Naomi's gezichtje weer. Ik lach. Dit was misschien een beetje raar als iemand binnen zou komen, maar het voelde heerlijk. Naomi's warme huid tegen de mijne.


    Naomi Micheal

    Ik kijk hem grijnzend aan en lach als hij me kietelt, daar kan ik echt niet tegen. 'Niet doen zeg ik dan grijnzend. 'En je weet toch dat ik het niet kan laten.' zeg ik dan grijnzend en begin kusjes te drukken op zijn six-pack en ga langzaam omhoog en druk uiteindelijk mijn lippen weer op de zijne en druk mijn lichaam dicht tegen het zijne aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Poor Cookiemonster :( Ik reageer nu XD

    Weetje dat ik Julio er eerst ook zo uit wilde laten zien? Geloof ik tenminste..
    Maar toen zag ik dat iemand anders ook al een plaatje van hem had :'D Lijkt nie egt hoowr, ik had het eerst niet eens door. En toen heb ik toch maar geswitchet maar deze Julio]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ben even 5min weg, zo terug! Tot zo! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij trekt zijn shirt uit en ik kan mijn mond gelukkig net op tijd dicht houden. Hij kijkt me grijnzend en uitdagend aan. Ik slik een keer en kijk er naar. 'Damn, je lijkt wel gefotoshopt!' zeg ik gefrustreerd. Dit is toch onweerstaanbaar. Ik kijk naar hem en ook weer naar zijn borst. 'Dus is dit een poging om me te overtuigen?' zeg ik zo nonchalant mogelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben er ook hoor Deemz :Y)


    AND BELIEVE ME, Les weet hoe jij je voelt]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik grijns en kus haar terug. Het voel heel anders als ze haar lichaam zo dicht mogelijk tegen de mijne aandrukt, aangezien we allebei helemaal naakt liggen. Niet dat het mij veel uitmaakt. Ik druk nog een kusje op haar lippen. 'Doe je wel voorzichtig met mijn lichaam. Ik ben er trots op,' grinnik ik en streek weer langs haar zij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amor8 schreef:
    [Poor Cookiemonster :( Ik reageer nu XD

    Weetje dat ik Julio er eerst ook zo uit wilde laten zien? Geloof ik tenminste..
    Maar toen zag ik dat iemand anders ook al een plaatje van hem had :'D Lijkt nie egt hoowr, ik had het eerst niet eens door. En toen heb ik toch maar geswitchet maar deze Julio]


    i]> Grey. FF nagezocht[/i

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 23:39 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij trekt zijn shirt uit en ik kan mijn mond gelukkig net op tijd dicht houden. Hij kijkt me grijnzend en uitdagend aan. Ik slik een keer en kijk er naar. 'Damn, je lijkt wel gefotoshopt!' zeg ik gefrustreerd. Dit is toch onweerstaanbaar. Ik kijk naar hem en ook weer naar zijn borst. 'Dus is dit een poging om me te overtuigen?' zeg ik zo nonchalant mogelijk.


    Joshua Chris Gayle

    Ik kijk haar grijnzend aan. 'Ik heb ook geen fotoshop nodig.' zeg ik dan lachen. 'And Yeah, lukt het al een beetje?' vraag ik dan grijnzend. 'En je mag me wel aanraken, want geef toe, wie wil nou niet zijn handen hierop leggen.' zeg ik dan en grijns weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik grijns en kus haar terug. Het voel heel anders als ze haar lichaam zo dicht mogelijk tegen de mijne aandrukt, aangezien we allebei helemaal naakt liggen. Niet dat het mij veel uitmaakt. Ik druk nog een kusje op haar lippen. 'Doe je wel voorzichtig met mijn lichaam. Ik ben er trots op,' grinnik ik en streek weer langs haar zij.


    Naomi Micheal

    'Wat wil je daarmee zeggen?' vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen en grijns toch even en voel weer zijn hand langs mijn zij gaan en grijns. En laat dan mijn vingers weer over zijn six-pack gaan. 'Ja het zou jammer zijn als dit allemaal verloren zou gaan.' zeg ik grijnzend en begin weer kusjes te geven op zijn lichaam.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp