• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ij kijk hem aan, 'Arrogant,' zeg ik heel subtiel. Maar dat heeft hij ook inderdaad echt niet nodig. Rotjong. 'Waarom wil je me overtuigen? Niet omdat je verliefd bent. Dat ben je namelijk niet. Leu, Hm. Zou kunnen. Maar vertel.' ik zwijg even. 'Nee, ik hoef het niet aan te raken.' mijn handen liggen op mijn benen en ik moet ze dwingen daar te blijven. Ze jeuken om hem aan te raken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein geluidje ontsnapte aan Eleadora haar lippen terwijl ze kleine zachte kusjes achter liet op zijn borst. Zachtjes krulden Eleadora de twee stoffentouwtjes om haar vingers waarna ze haar vingers om de randkrulden en zijn joggingbroek langzaam naar beneden schoof, terwijl haar lippen nogsteeds in zijn nek gevestigd waren. Eleadora was de laatste keer niet vergeten, maar nu had ze geen last meer van haar fysieke schaden, en mentaal, ook niet. Zachtjes beet ze in zijn oorlelletje waarna ze zachtjes met haar lippen over zijn oor streek en fluisterden een hese en zwoele: "te amo"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Joshua Chris Gayle

    Ik grinnik en buig weer voorover naar haar oor. 'Wie zegt dat ik dat niet ben.'zeg ik dan weer grijnzend en bijt weer in haar oorlel en grijns en pak dan haar hand vast en leg die op mijn borst. 'Sure you don't want to touch it?' vraag ik dan weer uitdagend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij bijt weer in mijn oorlel en ik sluit even mijn ogen door een rilling. Serieus? Wat doet hij met me? Hij pakt mijn hand en ik open mijn ogen om toe te kijken. Hij legt mijn hand op zijn borst. Hij heeft mijn hand nog beet. Ik bijt op mijn lip en voel dan zijn spieren. 'Je bent niet verliefd,' zeg ik dan. 'Alleen maar uitdagend. En je speelt een spel. But boy, you'll lose the game.' maar toch kan ik het niet om mijn hand weg te trekken. Dan ruk ik mijn ogen los van zijn borst en kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Opnieuw voel ik de spanning toeslaan. Bij mij. Eleadora lijkt nergens meer last van te hebben -waar ik heel blij mee ben-, maar ik.. Nog steeds bang om haar of mezelf pijn te doen. Maar wel helemaal, absoluut, volledig overtuigd van onze liefde. Daarom hou ik haar ook niet tegen als ze mijn broek langzaam laat zakken, hoewel het wel altijd even spannend is. Maar toch. Eleadora geeft het aan. En ze kent me. Dus er is helemaal niks om eng te vinden. Dat besef ik gelukkig ook snel genoeg, waardoor Eleadora geen twijfeling kan merken. Ik stap wel even snel uit mijn broek en schoenen.. Die me eraan doen denken dat we nog in een danszaal zijn zonder de deue op slot. Haar lippen blijven in mijn nek en haar handen op mijn heupen, waarna ik een zacht beetje in mijn oorlel voel. Dan zegt Eleadora met een enorm zwoele stem dat ze van me houdt.. Ik hijg heel zacht en voel de verleiding om helemaal toe te geven groter worden. Maar een hese "Te amo también" is alles wat ik laat merken.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:11 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomia schreef:
    (...)

    Naomi Micheal

    'Wat wil je daarmee zeggen?' vraag ik dan met opgetrokken wenkbrauwen en grijns toch even en voel weer zijn hand langs mijn zij gaan en grijns. En laat dan mijn vingers weer over zijn six-pack gaan. 'Ja het zou jammer zijn als dit allemaal verloren zou gaan.' zeg ik grijnzend en begin weer kusjes te geven op zijn lichaam.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Als ik niet meer reageer ben ik in slaap gevallen XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahah subtiel Nowi :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ghehe, egt he. Ik zal zo toch wel gaan, maar als ik eerder niet meer reageer ben ik te vroeg in slaap gevallen ofzo. Ik was trouwens op school al kapot moe, dusja..]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:07 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ik reageer moegen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik twijfel nog. Maar ik ga wel zometeen echt]


    [Baaaybaaay cupcakes (:]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:13 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ben ook moe :3 maar ik wacht nog steeds op reactie van TAMTAMTAMMM Josh :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij bijt weer in mijn oorlel en ik sluit even mijn ogen door een rilling. Serieus? Wat doet hij met me? Hij pakt mijn hand en ik open mijn ogen om toe te kijken. Hij legt mijn hand op zijn borst. Hij heeft mijn hand nog beet. Ik bijt op mijn lip en voel dan zijn spieren. 'Je bent niet verliefd,' zeg ik dan. 'Alleen maar uitdagend. En je speelt een spel. But boy, you'll lose the game.' maar toch kan ik het niet om mijn hand weg te trekken. Dan ruk ik mijn ogen los van zijn borst en kijk hem aan.


    Joshua Chris Gayle

    Ik grinnik. 'Je hebt gelijk.' zeg ik dan en laat haar hand los maar ze laat hem wel liggen op mijn borst en ik grijns. 'Maar of ik verlies vraag ik me af.' zeg ik dan grijnzend en kijk naar haar hand die nog steeds op mijn borst ligt en kijk haar dan weer aan. 'Je kan het gewoon niet laten, so I don't lose.' zeg ik dan en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan, 'Regel nummer 1 van de game. Ik heb altijd gelijk.' er is uitdaging in mijn ogen te zien. Hij kijkt naar mijn hand die er nog ligt en dan weer naar mij. Dan haal ik langzaam mijn hand terug door middel van een zachte streling van zijn borst tot aan zijn navel. Ik heb mijn hand weer op mijn schoot gelegd. 'En geloof me, ik kan iets best wel lang volhouden. En ik verlies niet graag spelletjes.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Zachtjes beet Eleadora op haar onderlip terwijl ze haar nagels dieper in zijn huid boorden en ze haar ogen sloot. Dat ene kleine zinnetjen, maakten dat de warme golven hevig door haar lijf begonnen te stromen terwijl rode blosjes op haar wangen speelden. Een zacht geluidje verliet haar mond terwijl ze hem dichter tegen zich aantrok en de huid op zijn borst beroerden met haar lippen, terwijl haar eigen hand omhoog gleed en met een knipje haar bh op de grond naast Julio zijn broek liet vallen. Eleadora plaatsten haar lippen op de zijne terwijl ze hem passivol en gretig zoenden, terwijl ze haar handen over de huid van zijn schouders en bovenlijf liet masseren.


    The expert in anything, was once a beginner.