• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij trekt me in zijn armen en ik laat het gebeuren. Ik leg mijn hoofd tegen hem aan en zijn hand over mijn rug is fijn. Vanmiddag voelde ik me echt heel erg alleen. Nu zou ik bij wijze van spreken niet eens meer weten hoe dat zou voelen. 'Het is niet dat ik zomaar bang ben.. Het is meer angst.' ik slik een keer. 'Er is hier 1 man in her gebouw die mijn twee grootste angsten weet.' ik sluit even mijn ogen. 'En voor hem ben ik bang. Maar voor wat hij kan doen heb ik angst. Doodsangst.' dan kijk ik op naar Josh en kijk naar hem met een onzekere blik.


    Joshua Chris Gayle.

    Ik kijk voor me uit en bijt weer op mijn lip. Ik wil echt niet weten wat ze allemaal al met haar gedaan hebben en hou daar dan ook mijn mond over en kijk haar dan weer aan. 'Ik zal je proberen te helpen, te beschermen, maar ik kan niet beloven dat dat altijd zal lukken, ze zijn met veel hier, zelfs teveel voor mij, maar ik zal alles prober.' zeg ik dan zacht, ik wil niet dat er nog meer met haar gebeurt, ze ziet er zo gebroken uit, zoveel pijn, ookal ken ik haar nog niet lang, ik wil haar gewoon helpen en alles proberen wat ik kan en ook bij anderen en hou haar stevig in mijn armen vast en ze heeft haar hoofd op mijn borst en ik grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik glimlach even en sluit mijn ogen weer. Ik ben nog slaperig dus ogen sluiten is fijner. Ik knipper ze weer open en kijk naar Naomi die figuurtjes aan het tekenen is op mijn borstkas. Ik heb er geen probleem mee dat we nog naakt liggen, maar ik weer niet hoe zij daarover denkt. Ik streel de zijkant van haar hoofd. Dus slaap en wang em druk een kusje op haar voorhoofd. 'Als je je kleren weer aan wilt moet je dat gewoon doen.' Ik glimlach.als ze dat wilde moest ze dat doen, ook al zag ik gewoon niks. Jammer genoeg. Ik grinnik even en geef Naomi nog een kus. Elke jongen zou dromen van zo'n meisje als vriendin. Ze had een prachtig figuur, een prachtig gezichtje en een leuk karakter, met een paar min puntjes, maar die heb ik ook.


    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan en grijns dan. 'Ik lig wel goed zo.' zeg ik dan en druk weer een kusje op zijn lippen en leg mijn hoofd in zijn nek en streel zijn borst en ga dicht tegen hem aanliggen. 'Maar als jij je wilt aankleden.' zeg ik dan zacht en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen. 'Je hoeft dat niet te doen,' zeg ik dan. Ik heb geen hulp nodig. Ik kan het heus wel zelf aan. 'En ik ben niet het praattype over mijn eigenlijk gevoelens,' geef ik toe. Hij houdt me nog steeds in zijn armen en doordat ik op kijk zie ik hem grijnzen. Wacht.. Waarom grijnst hij? Denkt hij soms.. Nee dat kan niet... Zou hij me nu als een winst zien? Omdat ik in zijn armen ben. Ik maak mijn uit zijn greep los en kijk hem aan. 'Waarom grijns je?' vraag ik lichtelijk geïrriteerd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ok, ik ga niet meer voor een samenvatting vragen xD
    Nee, ik heb het volgen al opgegeven, maar goed

    Mag ik de laatste reactie van Sam? Want ik zit nu op de vaste pc en anders moet ik hele pagina's afzoeken ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sam tilde eerst Nala op, maar kon dat toch niet volhouden dus deed Dex het en nu zit Nala in dat ding. En Sam en Dex zijn er nog buiten.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {moet eten, kom wss pas laat terug, bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Josshieee? ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben even weg, zo terug. :Y) Sorry Jaims, haha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach. 'Mooi.' Ik streel weer haar rug en ga dan over naar haar zij. 'Ik namelijk ook.' ik druk weer een kusje op haar kruin en kijk even toe hoe ze weer vergaat met de figuurtjes. Ik streel haar zij en pak met mijn andere de dekens die ik weer iets hoger optrek, omdat de deken naar beneden was gekropen. Ik glimlaxh en kijk naar het plafond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga zo heerlijk eten...


    SHOARMA! <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso

    Een zacht geluidje wat iets weg had van een zachte onderdrukte grom verlate Eleadora haar lippen toen Julio zijn hand weer op haar buik plaatsten. Want echter kon ze daar niet tegen. Zachtjes beet ze in de huid van zijn nek terwijl ze haar nagels dieper in zijn schouders zetten en hem dichter tegen zich aantrok. Eleadora haalde haar handen van zijn schouders waarna ze deze om het randje van haar shirt klemden en deze uit trok over haar hoofd en vervolgens op de grond gooiden waarna ze haar lippen weer in zijn nek plaatsten en haar handen weer op zijn schouders.


    Julio Martinéz
    Nu Eleadora haar shirt uit heeft ga ik net als gisteren met mijn hand van haar broekrand tot het randje van haar bh met mijn vinger. Één enkele vinger.. En duizenden kleine haartjes op haar buik die overeind gaan staan. Ik glimlach in mezelf terwijl ik mijn nek wat voor haar strek, zodat ze er wat beter bij kan. Het is leuk om te bedenken dat ik diezelfde rillingen en tintelingen ook bij haar kan laten opduiken.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ij ben er weer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Welcome back ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Thanks :3

    Oja, en over wat je zei.

    Les komt er wel achter, maar nog niet gelijk. Maar ik heb al wel een idee]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Was de shoarma lkkr? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp