• Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, ik heb 2 beste vriendinnen, laten we ze A. en E. noemen.
    Morgen begint de kermis dus in onze stad, waarop ik vanmiddag een berichtje stuurde naar E. om te vragen als ze zin had om mee te gaan, waarop zij terug stuurde dat ze 'geen zin had in al die drukte'. Oké, geen probleem. Ik stuurde dan even een berichtje A. om te vragen als zij misschien zin had, aangezien E. niet wou gaan, waarop A. dus antwoordt: "Hoezo geen zin? We hadden gisteren al afgesproken dat we morgen naar de kermis zouden gaan, kom maar gewoon mee hoor". Fijne vriendin is dat, dan zegt ze tegen mij dat ze 'geen zin' heeft maar ondertussen heeft ze wel met A. afgesproken.
    Ugh, ik ben op dit moment zo pissed he. Wie heeft hier nog zo vriendinnen?

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 16:06 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Zulke mensen ken ik ook en dat is zo niet leuk. Ik kan daar ook erg boos van worden.


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    ik gelukkig niet, maar dat meestal omdat ik niet meerdere vriendinnen had die elkaar kenden...hedendaags wel, maar met de ene heb ik behoorlijke ruzie gehad, waardoor het best wel scheuren heeft gekregen, de vriendschap...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wat een gemene streek zeg.
    Dat soort dingen heb ik ook wel eens meegemaakt iemand, die hebt ik gelijk aan de kant gezet. Die mensen hoef ik echt niet.

    Dat is echt lullig.
    Ik heb ook zo'n vriendin, waarvan ik 10 jaar dacht dat ze mijn allerbeste vriendin was.

    Ik niet, maar dat komt omdat ik amper vrienden heb. (Not that I care xd)
    Maar dat is echt echt naaiend!

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 16:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dafuq


    26 - 02 - '16

    Is zij dan een vriendin van je
    vind ik niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Kiburi schreef:
    Dat is echt lullig.
    Ik heb ook zo'n vriendin, waarvan ik 10 jaar dacht dat ze mijn allerbeste vriendin was.


    Ja wij zijn ook al vrienden sinds de lagere school, maar de laatste tijd doet ze echt klote tegen iedereen, dus ik hoop dat het overwaait.. :c


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Wat een rotstreek. 0_o Ik zou eens een hartig woordje met ze gaan voeren.
    Ik heb niet zo'n druk vriendinnen-leven meer, sinds m'n vriend en sinds mijn beste vriendin ook een vriend heeft.


    You are beautiful, you are love.

    Wat naar dat ze zo doet...
    Ik had vroeger ook zoveel gezeur met mijn ex beste vriendin, ook om zulke dingen. Omdat ze mij buiten sloot en alles. Dat heeft dus niet goed uitgepakt. Ik zou eens goed met die vriendin gaan praten en zeggen dat je het niet pikt en je ermee zit. Want ik vind het ook niet goed wat ze doet. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wat naar dat ze zo doet...
    Ik had vroeger ook zoveel gezeur met mijn ex beste vriendin, ook om zulke dingen. Omdat ze mij buiten sloot en alles. Dat heeft dus niet goed uitgepakt. Ik zou eens goed met die vriendin gaan praten en zeggen dat je het niet pikt en je ermee zit. Want ik vind het ook niet goed wat ze doet. :(


    Ze sluiten mijn niet echt buiten, aangezien die andere vriendin mij wél meevroeg. Maar ik vind het gewoon jammer dat ze zo'n zielig excuus zit te verzinnen, als ze nu gewoon eerlijk had gezegd dat ze geen zin had om iets met mij te gaan doen, of dat ze gewoon met A. alleen iets wou gaan doen zou ik ook niet pissed zijn. Ik ga soms ook eens iets met A. doen zonder haar, en wij maken er anders ook nooit een probleem van..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    *Steekt vinger op*
    Mijn 2 kut vriendinnen vinden het leuker om naar Appelpop te gaan dan naar mijn verjaardag, kutwijven -,-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    lovenh4ever schreef:
    Zulke mensen ken ik ook en dat is zo niet leuk. Ik kan daar ook erg boos van worden.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    dat is niet leuk.
    Ik zelf nodig altijd al mijn vriendinnen uit op dingen zodat daar geen ruzie over kan komen want samen is tog veel gezelliger ?
    In ieder geval doet E. echt wel raar maar vraag haar anders waarom ze dat deed ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    lovenh4ever schreef:
    Zulke mensen ken ik ook en dat is zo niet leuk. Ik kan daar ook erg boos van worden.


    Birds born in a cage think flying is an illness.