• Ik heb een jaar geleden een boek gelezen.
    Het ging over een man die eenzaam in Noorwegen leefde met zijn hond en kat. Hij woonde op een eiland waar bijna niemand ooit kwam en hele strenge winters waren.
    Hij had ooit een vrouw en hij had haar beloofd samen met haar in een meertje te zwemmen (volgensmij omdat het voor hem een belangrijke betekenis had).
    Na al die jaren zonder contact, staat de vrouw plotseling voor zijn deur. Ze heeft kanker en wilt dat hij zijn belofte nakomt.
    Dit doet hij dan ook.
    Ook komt de man te weten dat hij eigenlijk een dochter heeft.

    Zijn kat, vrouw en volgensmij ook zijn hond sterven in het boek.

    En er komen ook vaak stukjes in voor over mieren in zijn huis ofzo.


    Weet iemand welk boek dit is? Ik ben de titel/schrijver vergeten, maar zou het heel graag nog eens lezen!

    Ik zou het niet weten.


    Firm believer of all that is magic

    Sorry, ik weet het echt niet ;x.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Geen idee, lijkt me wel een leuk boek D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Weet je de naam van de hoofdpersoon? Typ dat in bij google dan vind je hem misschien,zo is het mij ook gelukt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Weet je de naam van de hoofdpersoon? Typ dat in bij google dan vind je hem misschien,zo is het mij ook gelukt.

    Nee, helaas niet. Daar had ik ook al aan gedacht.

    Lijkt me een bijzonder boek, maar ken het niet..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb een beetje research gedaan en ik kom bij twee boeken uit die het heel misschien wel kunnen zijn.
    Roy Jacobsen - Het nieuwe water
    OF.
    Ida Jessen - Het waterpaleis.
    Hopelijk is het boek dat je zoekt een van deze twee. Wie weet.


    We all die one day, don't fear living.

    HushHush schreef:
    Ik heb een beetje research gedaan en ik kom bij twee boeken uit die het heel misschien wel kunnen zijn.
    Roy Jacobsen - Het nieuwe water
    OF.
    Ida Jessen - Het waterpaleis.
    Hopelijk is het boek dat je zoekt een van deze twee. Wie weet.

    Helaas zijn ze het niet, maar toch bedankt (: