• Verhaallijn
    20 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai schoolexcursie. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp waar de school verblijft is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. Zullen de jongeren samen werken om de verdwenen spullen en jongeren te vinden? Zullen er relatie's ontstaan? Of gaan ze door uit ruzie allemaal hun eigen weg?



    Rollen 2 meiden en 7 jongens
    De 20 jongeren: [11/20]
    -Axelle Julia Jones - Arriver
    -Ashley Dawn Jones - Arriver
    -Lynn Sakura - Intan
    -Owen Gonzaléz - Adores
    -Laya Dakota Creevey - Reyna
    -Samuel 'Sam'Jozephs - Nyan
    -Phoenix Delilah Charmir - Carmenta
    -Ryan Samuel Blanche - Carmenta
    -Jaxon Brandon O'donnoll - MyDreamyStory
    -Scarlett Brianna Justice - RememberYoux
    -Gereserveerd voor TheseWords
    -Bryani "Bryn" Allyne Lastey - PopRocket
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -



    Regels
    - Minstens 4 regels.
    - 16+ mag.
    - Ruzie's alleen -Ic.
    - 2 personage's per persoon.
    - Reservaties blijven 1 dag staan.
    - Speel niet iemand anders persoon, alleen je eigen.
    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:
    Familie:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:53 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Maar toch xd.


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    Maar toch xd.


    idd, maarja jullie moeten zelf weten als je gelijk al aan een ander personage vast willen zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Changed ;3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Je mag het wel houden, maar ik vind het alleen fijner als het in het rpg gebeurd ;3


    That is a perfect copy of reality.

    dat was denk ik ook de bedoeling dat ze elkaar nog niet kennen en ze het zo opbouwen in rpg :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh, oke xd


    That is a perfect copy of reality.

    @Europe, snap ik ook wel, maar eigenlijk klinkt het inderdaad best dom dat je het van te voren af gaat spreken terwijl ze elkaar nog niet kennen


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zou ik een meisje kunnen reserveren? Sorry als het irritant is omdat er nogal veel meisjes zijn.. ik zit alleen altijd vast aan jongens -_-


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Sirens ---> Carmenta


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    PopRocket schreef:
    Zou ik een meisje kunnen reserveren? Sorry als het irritant is omdat er nogal veel meisjes zijn.. ik zit alleen altijd vast aan jongens -_-

    Ja, tuurlijk ;d


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: Meisje
    Naam: Bryani "Bryn" Allyne Lastey
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    Bryani heeft golvend bruin haar tot op haar schouders. Soms hangt ze het naar een kant om zo een beetje een scene kapsel te krijgen maar vaak laat ze het ook gewoon los over haar schouders hangen. Brynn heeft grote blauw-grijze ogen die perfect passen bij haar bruine lokken en waar al veel jongens in verdronken zijn. Ze kan niet leven zonder zwarte eyeliner en heeft die dan ook altijd bij zich. Haar kledingstijl is tussen scene en gewoon cute in en kan van dag tot dag verschillen.
    Karakter: Bryani is heel vurig en enthousiast, ze vind het leuk om gek te doen en daarbij het middelpunt van de belangstelling te zijn. Soms als ze een gekke bui heeft begint ze random wat namen te schreeuwen waarna diegene haar raar aankijken en zij lief glimlacht. Maar ook heeft Brynn soms de momenten waarop ze veel liever alleen is en een boek aan het lezen is terwijl ze muziek luistert. Bryani heeft vaak lange relaties met schattige jongens die veel humor hebben en waar ze gezellig gek mee kan doen. Ze vind het ook leuk om hard to get te spelen.
    Extra: Brynns houdt heel erg van acteren en zit al een aantal jaar in een toneelgroep waar ze vooral chaotische en soms ook hele blije rollen speelt. Haar favoriete muziek is van de band R5 en van P!nk.
    Familie: Bryani heeft een sterke band met haar familie. Ze heeft een grote broer genaamd Aiden en jongere broer genaamd Connor. Haar ouders zijn al 22 jaar gelukkig getrouwd.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Gaan we hier ook nog een keer beginnen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    Gaan we hier ook nog een keer beginnen?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bumperdebump.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    helllooooo?


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.