• jha ik loop nu op krukke en verveel me de tering,, iemand ideetjes wak zou kunne doen (kom iet met pc'en tv kijke ETC)


    --

    uhm,
    wat voor weer heb je?
    als je een beetje warmer weer hebt kun je buiten zitten ofzo? of je gaat muziek spelen, oftekenen, of schrijven ofzoiets. =]

    genoeg te doen
    sterkte met je krukkies!


    It's not the same without you.

    Omg, krukken zijn hatelijk --'
    Ik zou zeggen lees een boek, schrijf wat, werk wat voor school, ga tekenen, ga wat zonnen (als je mooi weer hebt). Je kunt wel genoeg doen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    -je kan proberen op je voet te steunen,en zo te wandelen
    -je kan zo snel mogelijk gaan,en grote sprongen nemen =D
    -je kan met de krukken allemaal dingen pakken [bv. een zak,schoen,... ?]
    -je kan elks een kruk vasthouden,en ermee vechten met iemand
    -je kan op de 2 krukken steunen,en je benen omhoog op iets leggen,en proberen zo je evenwicht te houden...

    op meer dingen kom ik momenteel niet =D


    everybody needs a song.

    Als ik jou was zou ik bij de videotheek een leuke tvserie huren ^^ Had ik ook gedaan, heb Grey's anatomy en Desperate housewifes gezien, het is veel leuker dan het klinkt.


    Your make-up is terrible

    Manke Poot (People, niet wat je denkt. Ik ken haar in real, ik mag dat zeggen (A))


    I live for the applause, you will die for it.

    (; Ik was verliefd op mijn krukken. Nee, ik vond het wel leuk om ermee te 'lopen'. Pffuu, ik weet niet. Ik heb me toen ook niet echt geamusseerd (:
    Ik zou filmpjes gaan huren, en je lekker zacht wegdommele (:
    Veel succes dermee.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.