• De titel zegt het allemaal: wat is jullie favoriete make-up merk? :3
    Het mag van high-end tot budget zijn, maar liever niet 'geen' als je geen make-up draagt, want daar heb ik niets aan... :/

    Mijn favoriete merken zijn M.A.C. (of gewoon Mac), wat een high-end merk is, Sleek (budget) en Kiko (ook budget) :3
    Verder vind ik de echt goedkope merken als Essence, Catrice, NYC en de huismerken (DA, Etos etc) ook wel fijn, maar de drie die hierboven staan zijn mijn favorieten :3

    So, tell me! (:


    Destroy what destroys you.

    Ik gebruik vrij veel Yves Rocher eigenlijk.


    Tears are words the heart can't say.

    essence en catrice, want die kan ik betalen (:


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb een max-factor mascara, but I actually don't give a damn (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Rimmel London, omdat ik daar altijd mijn eyeliner van koop (cat)

    Voor mascara en nagellak Chanel en Hema, verder vind ik gewoon Hema of Etos ook prima voor oogpotlood, mascara. Ik gebruik nauwelijks make-up, lol, dus ik moet eigenlijk weer die van Chanel kopen voor speciale dingen. [daar gaat 21,- euro]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 18:56 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    M.A.C is echt super goede kwaliteit, maar de mascaras van chanel zijn echt de beste die er zijn. Voor de rest gebruik ik eigenlijk geen foundation meer de laatste tijd , enkel BB creme , daarvoor vind ik Clinique wel een goed merk. En voor naggelak zijn Gosh en Essie mijn favoriete merken !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Lancome voor foundation, Fusion Beauty voor primer, Elizabeth Arden voor mascara. Van budgetmerken vind ik Catrice, Essence en wat huismerken fijn.


    i put the fun in funeral

    Ik ben een van de vele M.A.C gebruikers. Maar alleen om dat de kwaliteit gewoon super is. Verder heb ik ook wel wat Rimmel london. Maar sommige dingen gebruik ik juist weer van essence. Ik gebruik foundations en poeders zoals bronzer en blush van M.A.C. vooral lip producten van rimmel. en dan eyeliners en oogpotloodjes van essence. Ik verprutst vaak al me geld aan make-up en kleren enzo :D


    even a white rose has a black shadowx

    Verschillend, de lipstick van L'oreal,
    de nagellak van GOSH,
    de eyeliner van Zoeva en ook L'oreal
    en de mascara van Maybelline of MAX factor (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik gebruik geen make-up, dus ik heb geen favoriete merk :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Essence (:
    Goede kwaliteit, voor een lage prijs ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Essence (:
    niet dat ik het zo veel gebruik


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Essence en Catrice :3


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mascara en oogpotlood heb ik altijd van Hema. De rest (lipgloss, nagellak, etc.) van Essence.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Etude House en Essence. Catrice heeft alleen leuke LE's


    Today will be Girl's Day party with you~