• De titel zegt het allemaal: wat is jullie favoriete make-up merk? :3
    Het mag van high-end tot budget zijn, maar liever niet 'geen' als je geen make-up draagt, want daar heb ik niets aan... :/

    Mijn favoriete merken zijn M.A.C. (of gewoon Mac), wat een high-end merk is, Sleek (budget) en Kiko (ook budget) :3
    Verder vind ik de echt goedkope merken als Essence, Catrice, NYC en de huismerken (DA, Etos etc) ook wel fijn, maar de drie die hierboven staan zijn mijn favorieten :3

    So, tell me! (:


    Destroy what destroys you.

    Mijn mascara's zijn meestal van L'oreal en Maybeline. Oriflame spul vind ik wel fijn voor mijn huid.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mascara en foundation: Lancome.
    Verder le cheapo eyeliner and shit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geen favoriete merken.
    Ik kom de winkel binnen, pak hetgeen wat er een beetje betrouwbaar uit ziet en leuke kleurtjes heeft, betaal en loop dan weer de winkel uit. :Y)

    Lioncourt schreef:
    Ik heb geen favoriete merken.
    Ik kom de winkel binnen, pak hetgeen wat er een beetje betrouwbaar uit ziet en leuke kleurtjes heeft, betaal en loop dan weer de winkel uit. :Y)


    Dat kan ook, haha. Dat doe ik meestal met mono oogschaduws :') mooiste kleur en wegwezen :3


    Destroy what destroys you.

    Goedkoop & goed ; catrice (vooral voor nagellak)
    Maxfactor = duurder maar wel goed.


    Aan niets denken is ook denken.

    Make-uploos. Of hoe je dat schrijft.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben niet echt van een vast merk als we het over make-up hebben.
    Het enige product wat ik altijd van hetzelfde merk heb is de artliner van Lancome, big love for that one:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Endure schreef:
    (...)

    Die lippenstift is echt geweldig, zoveel kleur!
    Zie de kleur (:


    Omg, ziet er super mooi uit & heel goedkoop!


    Aan niets denken is ook denken.

    Endure schreef:
    (...)

    Die lippenstift is echt geweldig, zoveel kleur!
    Zie de kleur (:


    Oh, die Dazzling Red is mooi :3
    Stiekem wil ik hem nu hebben, haha.
    Alleen had ik al met een vriendin afgesproken dat we samen iets zouden bestellen van Sleek, zodat de verzendkosten goedkoper zijn.


    Destroy what destroys you.

    ASTRONAUTx schreef:
    Essensce (of hoe de fuck je het ook schrijven wilt) Het is goedkoop en voor mij is de kwaliteit goed.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Oh, die Dazzling Red is mooi :3
    Stiekem wil ik hem nu hebben, haha.
    Alleen had ik al met een vriendin afgesproken dat we samen iets zouden bestellen van Sleek, zodat de verzendkosten goedkoper zijn.


    Dan heb je 1 euro verzendkosten i.p.v. 2? Haha, dat scheelt toch ook geen drol :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan heb je 1 euro verzendkosten i.p.v. 2? Haha, dat scheelt toch ook geen drol :']


    De verzendkosten zijn meestal wel vier euro of zo, als je palettes bestelt, en je wilt dat ze heel aankomen (;
    Maar als je voor meer dan zoveel euro besteld, dan hoef je geen verzendkosten te betalen. Daar gaan wij voor, haha.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    De verzendkosten zijn meestal wel vier euro of zo, als je palettes bestelt, en je wilt dat ze heel aankomen (;
    Maar als je voor meer dan zoveel euro besteld, dan hoef je geen verzendkosten te betalen. Daar gaan wij voor, haha.


    Ik kwam op ongeveer 10 euro uit als ik een palette van 8 euro wilde bestellen, dus dat valt wel mee :p
    Ik wil héél graag het oh so special palette, ik denk dat ik dat binnenkort eens ga bestellen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik kwam op ongeveer 10 euro uit als ik een palette van 8 euro wilde bestellen, dus dat valt wel mee :p
    Ik wil héél graag het oh so special palette, ik denk dat ik dat binnenkort eens ga bestellen.


    Ja, oké, da's wel zo. Zo'n palette is inderdaad iets van 8 euro. Maar als je twee paletten en misschien één of twee lipsticks hebt, dan ben je wel wat duurder uit (;

    Ik wil ontzettend graag Oh So Special, Original of Au Naturel.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:55 ]


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ja, oké, da's wel zo. Zo'n palette is inderdaad iets van 8 euro. Maar als je twee paletten en misschien één of twee lipsticks hebt, dan ben je wel wat duurder uit (;


    Aha. Hé, er is nu 20% korting zag ik! I.p.v. 10 euro was ik 8 euro kwijt D: Weet jij tot hoe lang dat duurt?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.