• Jep, voor deze herfst/winter zoek ik van die "langere" mutsen, als je begrijpt wat ik bedoel. [ik ben bezig met het zoeken van een foto] Weten jullie soms waar ik die vind?
    Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 19:04 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Claires? V&D?

    Uhm, van die mutsen met een kont? Ik noem ze condoommutsen [ok, raar verhaal: op school had ik één van mijn mutsen op en oudejaars zeiden toen: ''Hey, kijk, een condoom op haar hoofd!'' En ik vond die benaming heel grappig, dus ik gebruik die altijd]. Ik heb er een stuk of 5 plus een muts met een kont met een koalagezicht erin gebreid. [: Dus, Six, maar ook H&M hebben fijne, en Claire's vast ook, goed zoeken.
    Mijn eerste condoommuts had ik van de Only edit.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 19:03 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een beanie? Probeer ebay (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    New Look, C&A, H&M, JBC.

    It's not exactly what you wanted, but... ->
    http://www.hm.com/nl/product/03069?article=03069-A

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 19:12 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zelf breien? ;P


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zara. Al hebben ze ze daar volgens mij alleen in de winter...


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Veritas, H&M, Vero Moda,...


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    volgens mij kun je die bestellen bij forever21.com


    even a white rose has a black shadowx

    urban outfitters ? of een winkel zoals de flesh&bones ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik ken ze vaak als "rastamutsen". Misschien bij een kapper. Mijn dreadlockkapper verkoopt ze ook, dacht ik.
    Ik wil er zelf ook een, omdat dat goede mutsen zijn om je dreads in te doen, wat wel fijn is als het regent, want die worden anders nooit meer droog.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zoek een patroon op van een muts, pas het patroon aan en ga breien. Of laat je moeder/oma/tante/kennis dat doen


    Today will be Girl's Day party with you~

    H&M, Claires ..
    ik wil ook zo'n muts met een panda (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    veritas misschien?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Beanieeee. Heb je nu al bij de V&D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.