• Man, ik snap het niet

    Waarom haat iedereen Miley Cyrus?
    Ja, ze heeft van die rare foto's, maar er zijn véél mensen met zo'n foto's, zoals sommige scenes, nix tegen die mensen, maar er zijn er ook veel die er halfnaakt op hun foto's staan.

    En als iemand zegt dat ze TH niet moet, dan zitten ze te zeggen van, Je kent hun niet eens echt, hoe kan je hen dan haten?
    Awel, diezélfde mensen zitten in een ander topic te zagen dat ze Miley Cyrus écht haten
    [aangezien dat ze mss een duet ging zingen met TH, juist gelezen xD]

    Dusja
    Ik snap wel, dat je sommige gewoon niet mag, maar man, het is precies een trend fzu om haar te haten ><


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    Haten is zo'n groot woord ik haat haar niet ik mag der niet das heel wat anders...


    As If You'll Ever Love Me

    Ze heeft leuke liedjes maar ze moet nog een 'stijl' creëren! Verder is ze best goed, maar ze meot iets ana haar foto's doen! :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Hmm..ik vind haar niet vreselijk, maar ook niet geweldig..
    But Let's face it, Miley en Th passen gewoon niet bij elkaar.. [/mijnmening]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    tralalala
    ik haat haar wel.
    eerst een beetje t engeltje uit lopen hangen,
    en dan komen die fotos uit.
    wat voor voorbeeld ben je dan?
    Trouwens. ze is nog nieteens 16 -.-
    k vind t kinda dom van der eigenlijk.
    Ze zal nooit echt een tiener zijn =D
    EN IK WEL mwhahaha.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ze is zó overdreven, Een halfe barbiepop. Dénkt dat ze alles is. En ik irriteerde me eraan dat ze stoer probeert te zijn bij de awards door 'rockstar' met Tokio Hotel te spelen, en dan te roepen Bye Ben. -.-'' Ze staat ook altijd overdreven op foto's, ik zie haar overal op tv. En like thé Slét on the internet. Zoek maar eens haar naam op op Google. ohmygood.

    Ik denk dat haten wel een sterk woord is, maar ik heb wel echt een hekel aan haar. Gewoon omdat ik haar zo nep vind, met dat perfecte Amerikaanse hoofd en die in de studio gepolijste stem.. Kan er gewoon niet tegen! En dan verdient ze jaarlijks zo veel meer dan mensen die wél echt kunnen zingen..
    Maar natuurlijk mogen andere mensen er best van houden. Zó fel ben ik er echt niet op.

    Zoo Dit persoontje Kan mijn gedachten leze ^^
    AMEN!_O_


    I solemny swear i am up to no good

    ik vind sommige liedjes van haar wel leuk,
    zoals 7 things en see you again. :Y)

    Dat programma vind ik gewoon nep..,, maar dat liedje 7things krijg ik niet uit mn hoofd xD,, en sommige foto's van haar vind ik echt engg..,

    ik vind haar leuk,hip,stoer.
    haar serie vind ik leuk,
    maar ik denk dat sommigen moeten meelopen want het gaan meestal zo:
    zij: miley is zoo passéé
    andere: ohh :$ ehh ja vind ik ook!
    zij: ik bedoel kijk dat hoofd en die roem enzo dat verdient ze niet!
    andere: vnd ik ook

    en dat terwijl ze het wel leuk vind.

    Man, ik snap het niet

    Waarom haat iedereen Miley Cyrus?
    Ja, ze heeft van die rare foto's, maar er zijn véél mensen met zo'n foto's, zoals sommige scenes, nix tegen die mensen, maar er zijn er ook veel die er halfnaakt op hun foto's staan.
    Dusja
    Ik snap wel, dat je sommige gewoon niet mag, maar man, het is precies een trend fzu om haar te haten ><

    Ik weet niet precies of het een trend is om een hekel aan haar te hebben maar ik heb een mening en het is hier een vrij land waar ik ervoor uit mag komen, mits met een beetje respect.
    Ik heb op een ander topic die foto's gezien en ALS het waar is dat zij erop staat dan vind ik het goedkoop, belachelijk en hoerig gedrag. Dat geldt overigens ook voor het merendeel van de scene queens. Ik snap best dat mensen behoefte aan aandacht hebben, maar om het nu op die goedkope manier te presenteren vind ik onzin. Vrouwen worden als seksobjecten behandeld en sommigen werken er zelf even graag aan mee. Dat is precies de reden waarom ik een hekel heb aan de gangstarap cultuur. Begrijp me niet verkeerd: sommige scene queens vind ik er best leuk uit zien maar om nou halfnaakte foto's van jezelf te nemen vind ik wel laag.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Ik weet niet precies of het een trend is om een hekel aan haar te hebben maar ik heb een mening en het is hier een vrij land waar ik ervoor uit mag komen, mits met een beetje respect.
    Ik heb op een ander topic die foto's gezien en ALS het waar is dat zij erop staat dan vind ik het goedkoop, belachelijk en hoerig gedrag. Dat geldt overigens ook voor het merendeel van de scene queens. Ik snap best dat mensen behoefte aan aandacht hebben, maar om het nu op die goedkope manier te presenteren vind ik onzin. Vrouwen worden als seksobjecten behandeld en sommigen werken er zelf even graag aan mee. Dat is precies de reden waarom ik een hekel heb aan de gangstarap cultuur. Begrijp me niet verkeerd: sommige scene queens vind ik er best leuk uit zien maar om nou halfnaakte foto's van jezelf te nemen vind ik wel laag.

    AMEN. _O_


    Mew <3

    zo jij hebt het bij het juiste eind!
    en ik vind th en miley allebeivet^^
    ik denk dat sommige th fans gewoon jaloers zijn omdat miley met ze een duet gat opnemen, ik ook jaloers maar haat is een groot woord x)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)
    Ik weet niet precies of het een trend is om een hekel aan haar te hebben maar ik heb een mening en het is hier een vrij land waar ik ervoor uit mag komen, mits met een beetje respect.
    Ik heb op een ander topic die foto's gezien en ALS het waar is dat zij erop staat dan vind ik het goedkoop, belachelijk en hoerig gedrag. Dat geldt overigens ook voor het merendeel van de scene queens. Ik snap best dat mensen behoefte aan aandacht hebben, maar om het nu op die goedkope manier te presenteren vind ik onzin. Vrouwen worden als seksobjecten behandeld en sommigen werken er zelf even graag aan mee. Dat is precies de reden waarom ik een hekel heb aan de gangstarap cultuur. Begrijp me niet verkeerd: sommige scene queens vind ik er best leuk uit zien maar om nou halfnaakte foto's van jezelf te nemen vind ik wel laag.


    Ja, maar ik zeg niet dat ik het oké vindt dat zij en die scene's er zo op de foto's staan, maar er zijn gwn mensen, die bij wijze van spreken zo'n foto op hun profiel hebben staan, van een scene queen ofzoiets, en dan in één of ander topic zijn ze bezig van; oh, die Miley is zo een hoer ofzo..


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    Hannah Montannah is grappig ja :'] [dus Miley vast ook wel x3]
    Maar als ik aan haar denk, dan voel ik gewoon iets.. Iets van afkeer ofzo >.< Maar dat gaat wel weer over :']


    all I want for christmas is a girlfriend

    k ben het met je eens...

    Als het om TH gaat lijkt iedereen wel weer zijn mening bij te draaien.

    Maar goed ik heb nixxx tegen Miley en nixxx tegen TH.

    Maar ik vind wel dat we ze gewoon hier beiden moeten kunnen acepteren net als hun fans (A)

    Amen...


    Follow just your own mellody