• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zoooo, nieuw topic aangemaakt en meteen de naamsverandering van Delish doorgevoerd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eerste keer was grappig, hij kwam binnen vijf secondes.


    i put the fun in funeral

    Mijn eerste keer ging goed, totdat ik bij het seks gedeelte zelf kwam. Meneertje was te nerveus. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Quigley > Sheo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sheo schreef:
    Quigley > Sheo
    Veranderd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn topics, topicsteler!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mijn topics, topicsteler!
    Ghehehe. I am not even sorry :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn topics! Gotama > Folklore (Submissive).


    You are beautiful, you are love.

    Maven > Roku (Submissive)


    26 - 02 - '16

    Aangepast. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kan iemand even uitleggen wat dominant en submissive betekent?
    Man wat voel ik me een sukkel.


    • A dream is only a dream.. until you decide to make it real •

    Intrepid schreef:
    Kan iemand even uitleggen wat dominant en submissive betekent?
    Man wat voel ik me een sukkel.


    Submissive is onderdanig, dominant spreekt wel voor zich denk ik. Dan ben je meer de baas zeg maar.


    26 - 02 - '16

    Ik heb best wel een.. ja een vraag die wel een beetje awkward is :'D maar kunnen jullie (de meiden dan) merken wanneer jullie je ovulatie hebben? Ik wel en dat vind ik best apart. Dat je merkt wanneer je ongesteld wordt is logisch (moeilijk te negeren) maar ik hoor bijna nooit iets over mensen die merken wanneer ze hun ovulatie hebben. Opzich is het wel handig, dan weet je dat je over ongeveer twee weken je menstruatie kan verwachten.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wyrd schreef:
    Ik heb best wel een.. ja een vraag die wel een beetje awkward is :'D maar kunnen jullie (de meiden dan) merken wanneer jullie je ovulatie hebben? Ik wel en dat vind ik best apart. Dat je merkt wanneer je ongesteld wordt is logisch (moeilijk te negeren) maar ik hoor bijna nooit iets over mensen die merken wanneer ze hun ovulatie hebben. Opzich is het wel handig, dan weet je dat je over ongeveer twee weken je menstruatie kan verwachten.

    2 van mijn vriendinnen merken het wel, ikzelf slik de pil al een paar jaar, maar daarvoor merkte ik het niet echt. Het kan dus best.


    From these ashes, I will rise

    Wyrd schreef:
    Ik heb best wel een.. ja een vraag die wel een beetje awkward is :'D maar kunnen jullie (de meiden dan) merken wanneer jullie je ovulatie hebben? Ik wel en dat vind ik best apart. Dat je merkt wanneer je ongesteld wordt is logisch (moeilijk te negeren) maar ik hoor bijna nooit iets over mensen die merken wanneer ze hun ovulatie hebben. Opzich is het wel handig, dan weet je dat je over ongeveer twee weken je menstruatie kan verwachten.


    Soms, als ik buikpijn heb (maar het is geen tijd voor menstruatie) en ik ben een keer naar de dokter gegaan, omdat ik ook pijn in mijn buik had. Volgens hem was dat toen gewoon mijn eisprong.


    Physics is awesome