• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - AgentP
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - Curlies
    Niall Horan - MirrorMalik
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - xVanilla
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - Curlies
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - MirrorMalik
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - xVanilla


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:13 ]


    Do what people say you can't.

    [KLAAR!! (hoera) Wil Liam even reageren? XD]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [IEMAND ONLINE HIERO]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Jaymina Garté
    "Dat gebeurt niet zo snel hoor maar we kunnen ook gewoon zeggen dat we rode lenzen in hebben voor een feest en we gewoon in de modder zijn gevallen", mompel ik.


    {en b00m toe was ik er}
    Liam Payne
    'Ohjaaaa.' zeg ik. 'Dat geloven ze denk ik wel, Niall heeft ook geen lenzen in dus het kan best.' Ik kijk om mij heen. 'Zeg, gaan we een modderbad nemen of eruit?' vraag ik lachend.


    Do what people say you can't.

    [net koffie op^^ Kan een beetje raar overkomen xd]

    Jaymina Garté
    Ik glimlach van oor tot oor. ''Modderbad!'', schreeuw ik en laat me weer achterover vallen , wat Liam een lading modder op hem krijgt. Ik lach voluit dat zelfs de overburen het kunnen horen. Wacht , het is een bos - dus we hebben geen buren.. Of overburen..

    [Boeken opruimen voor morgen en even engels kijken & nl brb]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ben der weerrr^^ Alles opgeruimd , werkoverzichten , boeken klaar pff..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik begin ook te lachen. 'Beter te veel dan te weinig.' lach ik verder. Ik ga ook rechtovereind zitten en laat me vallen waardoor zíj modder over zich heen krijgt.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik kijk hem verontwaardigd aan. Ik laat me nóg een keer achterover vallen en ren dan hard weg , naar het huis van Louis.

    [ze zijn toch bij Louis? Of waar dan? ;$]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {ze waren toch naar een bos ofzo?}


    Do what people say you can't.

    Liam Payne
    Snel ren ik achter haar aan. Niet in mensen tempo maar vampieren tempo. Ze staat al bij Lou's huis als ik aan kom. 'Nog bedankt voor die éxtra lading modder.' zeg ik snel.


    Do what people say you can't.

    (Ze zijn in het bos , in de modderpoel en nu rent Jay weg xd)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaymina Garté
    Ik lach heel hard als Liam aan komt rennen. "Aw , mijn Liam vies? Hier een knuffel" Ik knuffel hem stevig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Hey slimmie, als jij mij een knuffel geeft word je ook weer viezer.' lach ik. 'Nu zijn wij vies.'


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik grijns en steek mijn tong uit. Ik wil net binnenstappen als Liam mij een waarschuwende blik geeft. Dan kijk ik naar mijn kleren. "Oh", mompel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Kunnen we niet beter nu wel andere kleren aan doen? Toen we er in vielen was het minder erg maar nu?..' Ik kijk naar haar en probeer dan een beetje naar mijn eigen kleren te kijken.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    "Dat lijkt me logisch natuurlijk , maar we zijn nu helemaal in.. Umh.. - waar zijn we?", mompel ik.

    (Ik ga slapen (: xx)


    I don't want you to die, I want you to suffer.