• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - AgentP
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - Curlies
    Niall Horan - MirrorMalik
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - xVanilla
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - Curlies
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - MirrorMalik
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - xVanilla


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 13:13 ]


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik kijk hem glimlachend aan. ''Of we gaan als een gek door deze winkelcentrum rennen!'', zeg ik als een kind.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Jaaaa!' roep ik. Ik begin al te rennen, maar stop snel. 'Kom je nog?' roep ik uitdagend. 'Of lukt dat niet met je hakjes.' Ik begin een klein beetje te lachen.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik kijk hem verontwaardigd aan. ''Dit krijg je terug Payne!'', roep ik. Ik doe mijn schoenen even goed en ren dan zo snel mogelijk achter hem aan. Niet veel later sta ik voor hem. ''En nu , Payne?'', grijns ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [even]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne\
    Ik begin nog harder te lachen. Snel ren ik om haar heen en ren verder. 'Wie is nu slim, Garté?' Ik grijns.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik grom en ren weer verder. Als we ongeveer op dezelfde snelheid rennen , kijk ik hem boos aan en haal hem snel in.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik ren snel verder tot ik naast haar ren. 'Waar rennen we eigenlijk heen?' vraag ik.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    ''Umh.. Euh.. Louis' huis!'', zeg ik snel en verander van richting. We waren de tegenovergestelde richting in gegaan , dat is dom.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Ja, en dan precies de andere kant op gaan.' lach ik. Ik volg haar door ook van richting te veranderen.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik steek mijn tong uit en stop bij de deur.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Jij of ik aanbellen? Of door het raam voor een verrassingsaanval.' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garte
    Ik grijns. "Raam!", schreeuw ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles

    'He, ken je de lyrics? Weet je, It's always gonna be you. En wow, jij kan goed zingen! Waarom heb je dat niet vertelt?' Ik sloeg een arm om April heen en zong de rest van het liedje mee. Toen ging ik over in een nieuwe. I wanna stay up all night and jump around until we see the sun. I wanna stay up all night cause I found my girl, I told her she's the one.' Ik verdraaide de tekst een beetje zodat het precies paste bij April en bij mij en toen ik naar haar opkeek verdronk ik in haar ogen. Ze waren prachtig. Een klein piepend geluidje onderbrak mijn open gevallen mond. Niall. Een whatsapp.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Liam Payne
    Ik grinnik. 'YEAH!' roep ik en spring.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik lach en spring ook op het huis. "Zolderraam?", vraag ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.