• Ja! ):
    Heb vannacht in het ziekenhuis moeten overnachten. Ik werd afgelopen donderdag verkouden, en daarvoor hoestte ik al een beetje.
    Gisteren om half 11 werd het zo erg dat ik bijna geen lucht meer kreeg. Mijn vriend was net weg, dus vanuit mijn kamer sms'te ik mijn moeder dat het niet goed ging. Dus wij naar de Huisartsenpost, daar ben ik verneveld, maar aangezien het niets hielp werd ik doorverwezen naar de spoedeisende hulp. Ik ben opgenomen en onderzocht.
    Ik was al bekend met inspanningsastma, maar blijkt nu dus dat ik sinds donderdag met een astma-aanval van jewelste heb rondgelopen. Ze hebben me meteen een infuus aangelegd, en God dat doet pijn. Ik zit nu ook zwaar onder de anti-biotica en prednison (ontstekingsremmers). Mijn longen waren zo dicht gaan zitten dat ze me niet naar huis durfden te laten gaan en ik moest dus ook blijven.
    Toen ze klaar waren met onderzoeken op een eventuele longontsteking mocht ik eindelijk naar de zaal, slapen. Niet dus. Daar kreeg ik nog een shot prednison en anti-biotica en moest ik nog een keer vernevelen, wat ongeveer een kwartier duurt. Uiteindelijk om half 3 's nachts was ik overal mee klaar en mocht ik slapen.
    Vanochtend om 6 uur stipt werd ik wakker gemaakt om te vernevelen. Inmiddels gaat het al een stuk beter en is mijn infuus eruit en ben ik overgegaan op pillen. Normaal gesproken doen ze dat pas na 4 dagen, dus ik heb geluk gehad. Nadat de arts me nogmaals onderzocht heeft mocht ik naar huis, maar ik blijf nu wel onder controle staan van een longarts.
    Ik moet nog een week prednison en anti-biotica en permanent twee inhalers per dag. Als ik dat niet blijf doen de rest van mijn leven is er grote kans dat ik weer in het ziekenhuis kom. Was ik vannacht niet gegaan was er grote kans dat ik had gestikt, zeiden de artsen.

    Respect if you read this. (:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 13:19 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Oh,, dat is best wel heftig ja.:( Beterschap.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Naaawh, dat is echt zwaar kut. Beterschap!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 15:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ahw, dat is echt naar, sterkte!!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Thank you all! Ja het gaat wel al een stuk beter, maar dat komt door de medicatie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wow. Veel beterschap!


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Wow. Veel beterschap!


    Dank je!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Owh, heftig! Dat is echt zwaar balen ): , heeel veel sterkte! <3


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    Owh, heftig! Dat is echt zwaar balen ): , heeel veel sterkte! <3


    Haha, dankjewel! <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Aw, dat is best wel heftig.. Sterkte (flower)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Holy fucking moly, dat is echt een hoop ellende in deze korte tijd.
    God, zeg, kan me voorstellen dat je je enorm bent geschrokken.
    Ik wens je veel beterschap en 'n hoop sterkte! (flower)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ah, verschrikkelijk! Wat is vernevelen precies?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Britsanity schreef:
    Holy fucking moly, dat is echt een hoop ellende in deze korte tijd.
    God, zeg, kan me voorstellen dat je je enorm bent geschrokken.
    Ik wens je veel beterschap en 'n hoop sterkte! (flower)


    Ik ben wel wat gewend van mijn oma, maar het is toch eng om zelf te stikken en in dat bed te liggen.

    @ Eledhel Met vernevelen krijg je een zuurstofmaskertje op of een pompje tussen je lippen en daarin doen ze dan vloeistof die ook in de inhalators zitten, alleen iets sterker, en daar zit ook zuurstof bij dus daar gaan je longen van open staan, dat duurt een kwartier lang en dan is de vloeistof op. Maar je krijgt er een ontzettende droge keel van en het smaakt ontzettend vies. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jezus, dan schrik je je ook lam! Slim dat je je moeder sms'te. Brr, ik moet er niet aan denken. Beterschap en ik hoop dat een ander ziekenhuisbezoek uit blijft! (flower)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Jezus, dan schrik je je ook lam! Slim dat je je moeder sms'te. Brr, ik moet er niet aan denken. Beterschap en ik hoop dat een ander ziekenhuisbezoek uit blijft! (flower)


    Nou, ik woon in een flat en ik ging mijn vriend beneden uitzwaaien want zijn fiets staat in mijn schuur, maar ik voelde me slap, dus hij bracht me terug naar boven. Hij was net weg en ik lag in mijn kamer toen ik begon te hyperventileren, en ik kon niet meer praten dus ik moest wel sms'en naar de woonkamer, hahaha.
    En ik sta nu onder controle bij de longarts, dus ik moet nog een longfunctietest doen en een vervolgafspraak, maar ik weet nog niet wat dat inhoudt.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 15:26 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik ben wel wat gewend van mijn oma, maar het is toch eng om zelf te stikken en in dat bed te liggen.

    @ Eledhel Met vernevelen krijg je een zuurstofmaskertje op of een pompje tussen je lippen en daarin doen ze dan vloeistof die ook in de inhalators zitten, alleen iets sterker, en daar zit ook zuurstof bij dus daar gaan je longen van open staan, dat duurt een kwartier lang en dan is de vloeistof op. Maar je krijgt er een ontzettende droge keel van en het smaakt ontzettend vies. :'D

    Oh, klinkt verschrikkelijk... Beterschap!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...