• Ik baal.
    Ik baal als een stekker.
    Ik zit nu ziek thuis, helemaal alleen, ik weet niet precies wat ik heb, maar ik ga kapot van de buikpijn en krampen in mijn buik en maag, ik ben soms kotsmisselijk en kapot moe.
    Het kan zijn dat ik iets verkeerd heb gegeten (zaterdag heb ik vis gegeten, en misschien zat er een slechte garnaal bij, of ik heb per ongeluk een mossel gegeten, en ik kan niet goed tegen mosselen), of ik heb iets van buikgriep of zo, ik weet het niet, maar ik ga morgen naar de huisarts.
    Elke keer als ik iets eet, voelt het alsof mijn buik explodeert en moet ik meteen naar de wc. Het fijne (ahum) is dat het dan zo dun is als water. Ugh. Ik voel me zo rot :c
    Ik moest de vaatwasser vandaag uitruimen, aangezien ik thuis ben. Het is tot de helft gelukt, daarna moest ik gewoon ergens gaan liggen omdat ik kapot ging van de buikpijn.

    Het probleem is nu dat ik vorig jaar zeker vier tot vijf maanden niet naar school ben geweest vanwege een angststoornis en depressie, en nu is het de derde week van school en zit ik weer thuis. Ik heb nu echt een schuldgevoel. :c Mn moeder wilde me in eerste instantie niet geloven, maar ze heeft me thuis gelaten, omdat ik me gewoon doodziek voel. Oh, schuldgevoel. :c

    Thanks for reading. Ik moest het gewoon even kwijt. Ik voel me zo rot hierom. :c
    Ik ga zo mn moeder even bellen en zo hard janken, ugh, niet normaal.

    Update
    How to make me extremely mad:
    Dingen tegen me zeggen die niet waar zijn.
    Mijn vader had tegen me gezegd dat ik morgen naar de huisarts zou gaan, omdat ik het hele weekend en vandaag dus al doodga van de buikpijn en misselijkheid. Nu blijkt dus dat ik niet ga. Ik ben ontzettend boos, echt ontzettend boos, gewoon omdat mijn vader zijn beloftes niet nakomt. Ugh, sometimes I hate him.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:42 ]


    Destroy what destroys you.

    Awh, that's screwed. Wat naar van de buikpijn, beterschap en ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen. Hopelijk heeft een goed middeltje of een dergelijke en kan je snel naar school. Ik snap dat je baalt, en dat is begrijpelijk, but keep your head health high. Als het lukt kun je misschien een kruik pakken en die vullen, zodat je buik lekker warm blijft. Thee met honing is ook lekker en een warm plaid, rustige muziek erbij als je dat wilt. Beterschap & I send you some support. <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Awh, that's screwed. Wat naar van de buikpijn, beterschap en ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen. Hopelijk heeft een goed middeltje of een dergelijke en kan je snel naar school. Ik snap dat je baalt, en dat is begrijpelijk, but keep your head health high. Als het lukt kun je misschien een kruik pakken en die vullen, zodat je buik lekker warm blijft. Thee met honing is ook lekker en een warm plaid, rustige muziek erbij als je dat wilt. Beterschap & I send you some support. <3


    Nawh, that's sweet <3
    Ik heb vaak buikpijn, stressbuikpijn en menstruatiebuikpijn en zo, maar dit is zo anders. Dit is echt een vervelende, misselijkmakende buikpijn. Ik hoop dat mijn huisarts (nou ja, de assistent/vervanger, mijn eigen huisarts is een half jaar op reis) iets kan vinden, al is het maar een minigriepje, ik wil er gewoon vanaf.
    Ik ga zo op de bank liggen, thee pakken en een dvdcollectie van CSI opzetten.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Nawh, that's sweet <3
    Ik heb vaak buikpijn, stressbuikpijn en menstruatiebuikpijn en zo, maar dit is zo anders. Dit is echt een vervelende, misselijkmakende buikpijn. Ik hoop dat mijn huisarts (nou ja, de assistent/vervanger, mijn eigen huisarts is een half jaar op reis) iets kan vinden, al is het maar een minigriepje, ik wil er gewoon vanaf.
    Ik ga zo op de bank liggen, thee pakken en een dvdcollectie van CSI opzetten.


    Hmm, hopelijk ontdekt de vervangende assistente snel de oorzaak en ben je er over een paar dagen bovenop. Ik stuur je alvast wat positieve stralen met veel beterschap en CSI scenes. ;3 Ik snap dat je er van af wilt, dat is logisch. Vervelend dat je vader last heb van deze buikpijnen. Zet 'm op, en het komt vast we goed, ook met school!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 14:15 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat is echt klote, hope you get better soon! (flower)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Awh, fuck, dat is balen! Ook vervelend dat je dan inderdaad school er weer bovenop komt, maar gelukkig dat je dan wel thuis bent! Heel veel knuffels (: , beterschap!


    Tijd voor koffie.

    Valentino schreef:
    Dat is echt klote, hope you get better soon! (flower)


    26 - 02 - '16

    oei, dat is niet zo best:S
    ik hoop dat het niks ernstig is


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mn moeder belde me net, en toen heb ik ook gezegd wat ik hier heb neergezet. Ze zei meteen dat ik niet zou moeten balen, of me niet hoef te schamen. Iedereen is wel eens ziek.
    Morgen nog steeds naar de huisarts.

    Thanks for the sweet responses <3

    De buikpijn is zeker nog niet weg, maar ik heb net een bakje yoghurt gegeten zonder naar wc te hoeven. Nu kijken hoe mn maag op banaan, meloen, aardbei en ananas (fruitsalade <3) reageert.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 15:46 ]


    Destroy what destroys you.

    Beterschap!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Veel beterschap en succes bij de dokter. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Chuggaa schreef:
    Mn moeder belde me net, en toen heb ik ook gezegd wat ik hier heb neergezet. Ze zei meteen dat ik niet zou moeten balen, of me niet hoef te schamen. Iedereen is wel eens ziek.
    Morgen nog steeds naar de huisarts.

    Thanks for the sweet responses <3

    De buikpijn is zeker nog niet weg, maar ik heb net een bakje yoghurt gegeten zonder naar wc te hoeven. Nu kijken hoe mn maag op banaan, meloen, aardbei en ananas (fruitsalade <3) reageert.


    Awh, gelukkig!
    Fruitsalade, lekker ^^

    Nogmaals Beterschap!(flower)


    Tijd voor koffie.

    Hm. Die fruitsalade viel iets minder lekker. :/ ik denk dat ik vanavond leef op yoghurt en thee (en water).


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Hm. Die fruitsalade viel iets minder lekker. :/ ik denk dat ik vanavond leef op yoghurt en thee (en water).

    rijst werkt ook heel goed (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Chuggaa schreef:
    Hm. Die fruitsalade viel iets minder lekker. :/ ik denk dat ik vanavond leef op yoghurt en thee (en water).


    Jammer, maar gelukkig dat je wel íets kan eten!


    Tijd voor koffie.

    ik hoop voor je dat je heel snel beter word en dn veel succes morgen bij de dokter !!!!
    beterschap !!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."