• Ja, dat ben ik.
    Ik zoek al tijden naar werk maar ik krijg nooit wat te horen. Ze zeggen dat ze je dan wel even bellen of mailen, maar dat is bij mij nooit gebeurt. Ik heb de hoop niet opgegeven en ben verder gaan solliciteren bij een klein kleding winkeltje in het centrum waar ik dichtbij woon. En ik heb GELUKKIG een mail gekregen met daarin gezegd dat ik donderdag om tien voor 12 op kennismaking gesprek moet komen!!! Ik ben zo zenuwachtig voor hoe dat zal gaan en of ik aangenomen zal worden. Ik wil namelijk dolgraag werken, dus ik zal echt een gat in de lucht springen als ik aangenomen word.
    Dus mensjes, wish me luck (voor donderdag) x']

    Ik moest dit even kwijt.


    xx'

    Edit: Gesprek heb ik gister gehad, en het ging super goed. Ze vroeg me echt van die vragen waarvan je denkt, Uh? wat ga ik daar eens op zeggen. Maar ik had gewoon overal antwoord op ='D Maar omdat er nog een paar mensen waren die gesolliciteerd hadden moest ik maar even wachten op een telefoontje over paar weekjes of ik dan op sollicitatiegesprek mag komen, of afgewezen ben. Dus ik zit in spanning af te wachten! Haha' En bedankt mensen voor het succes wensen :'3

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 12:37 ]


    The walking dead <'3

    Zo zie ja maar weer dat opgeven nergens goed voor is.
    Wees gewoon eerlijk en gemotiveerd!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Heel veel succes! Gewoon rustig blijven en gemotiveerd proberen over te komen. De aanhouder wint! :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Freerunner schreef:
    Aahw, veel succes! En goed dat je de moed niet hebt opgegeven :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Freerunner schreef:
    Aahw, veel succes! En goed dat je de moed niet hebt opgegeven :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Interimbureau's bellen je nooit, je moet constant naar hen toekomen zodat ze de indruk krijgen dat je echt werk wilt en dan pas bellen ze. :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Veel succes!


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Spannend!


    The walking dead <'3

    Ik word vandaag of morgen gebeld of ik ben aangenomen of niet. :Y)


    -

    JackyD schreef:
    Ik word vandaag of morgen gebeld of ik ben aangenomen of niet. :Y)

    Oeh spannend! Veel succes, ik hoop voor je dat je aangenomen bent!


    The walking dead <'3