• Hallo lieve Q-users,
    ik ben vandaag een nieuw verhaal begonnen over The Maze Runner, maak ik kan niet op een geschikte titel komen. Vandaar deze vraag of iemand mij wil helpen.

    Samenvatting:

    Wanneer Minho een meisje ontdekt in het Labyrinth weet hij dat er iets goeds mis is. Haar huid is bleek, haar haren een onnatuurlijke rood en haar ogen zijn twee verschillende kleuren. De gladers kunnen haast anders dan haar niet vertouwen. Ivy toont iniatief in de groep en probeert vertrouwen te winnen.

    Als ze weer redelijk goed in de groep gaat, krijgt ze op een nacht een nachtmerrie. In de droom wurgt ze een van de mede gladers, maar als de zon dan opkomst merkt ze dat het helemaal geen droom is.

    Ze is het slachtoffer van Wickeds experiment, ze is gemaakt om spanning te bezorgen in de groep.


    Het is misschien een beetje een lame uitleg, maar ik kon even niet anders verzinnen zonder te veel weg te geven.
    Weet iemand een titel?

    Ik dacht zelf aan Poison Ivy.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2015 - 22:00 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Poison Ivy vind ik een erg goede titel. Die zou ik gewoon kiezen, als ik jou was.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mh, ik vind Poison Ivy ook eigenlijk echt goed (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Mh, ik vind Poison Ivy ook eigenlijk echt goed (:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."