• Haha mensen let op, dit video ding bevat zoenende mensen :')

    Oh My Goodness. Als je dit niet uber mega hot vind dan ga ik je raar aankijken. Ik ga bijna dood eraan. Omygossh zo mega lekker!
    -zoenende emo boys-

    http://www.youtube.com/watch?v=Z_S7xHrHVAM&feature=channel_page




    OKi, ik kwam deze dus tegen. En sommige zullen dit totaal niet lekker vinden en anderen \zullen dit aan bidden. Ik vind dit echt.. oew ik ahd het egvoel of ik dood ging. Ik bleef er naar kijken en kon mijn ogen er neit emer van afhouden :') Ieder zijn eigen smaak.


    Wat vinden jullie hiervan? =)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 0:26 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2009 - 23:43 ]

    ieeehnee :/
    No thanks.. ik sla af.


    The economy is suffering, let it DIE!

    OMG, ff serieus, op verkeerde momenten maakt dit me serieus.. geil xD


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    OMG, ff serieus, op verkeerde momenten maakt dit me serieus.. geil xD



    Haha dat heb ik ook dat is zo slecht van ons :') oew hun shirt gaat gewoon uit weetje :O *kwijl kwijl kwijl*:9~:9~



    And @ lotte lampje:



    Niet idereen vind het leuk =')

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 23:38 ]

    Euhm,neen. Bedankt oO.

    Hahaha ik ken wel iemand dat 1000x zou afspelen.

    MitchelMusso schreef:
    (...)


    Haha dat heb ik ook dat is zo slecht van ons :') oew hun shirt gaat gewoon uit weetje :O *kwijl kwijl kwijl*:9~:9~



    And @ lotte lampje:



    Niet idereen vind het leuk =')
    En dan ga ik dat dan serieus tegen m'n vriendje zeggen, en dan kijkt hij me aan van: "Iel.. XD" Hij vindt twee vrouwen dan weer helemaal geweldig ¬¬ xD


    Life is hard and then we die

    :|


    -

    Oh verdarrie. o.o''
    Maar ik vind serieus heul niks seksie aan zoenende jongens.
    Urgh. o.o''


    Mew <3

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En dan ga ik dat dan serieus tegen m'n vriendje zeggen, en dan kijkt hij me aan van: "Iel.. XD" Hij vindt twee vrouwen dan weer helemaal geweldig ¬¬ xD



    Hahah ja ik dacht er net nog aan. Jongens geilen op 2 vrouwen die zoenen. En wij op jongens. Ik heb een zwak voor Emo boys en Japanse boys :$ Ik speel dit echt steeds af.



    Blunder:


    Mijn vader zag net dat ikd aar naar keek en toen zei die 'Wat kijk jij allemaal wel niet op internet. Like, Oeps:$ Ik zat namelijk helemaal tegen het scherm aan geplakt en te kijken van 'omygoshh lekker lekker lekker, i want morreeee'

    MitchelMusso schreef:
    (...)


    Hahah ja ik dacht er net nog aan. Jongens geilen op 2 vrouwen die zoenen. En wij op jongens. Ik heb een zwak voor Emo boys en Japanse boys :$ Ik speel dit echt steeds af.



    Blunder:


    Mijn vader zag net dat ikd aar naar keek en toen zei die 'Wat kijk jij allemaal wel niet op internet. Like, Oeps:$ Ik zat namelijk helemaal tegen het scherm aan geplakt en te kijken van 'omygoshh lekker lekker lekker, i want morreeee'


    nou ik geil echt niet op 2 zoenende jongens hoor :')


    -

    Genius schreef:
    (...)

    nou ik geil echt niet op 2 zoenende jongens hoor :')



    Haha hoeft ook niet :') Sommige doen dat wel en sommige niet :') Maar ook niet elke jongen geilt op 2 zoenende meiden :')

    haha
    ik word hier niet echt opgewonden van:)
    maar ik vind het niet echt erg om er naar te kijken;)


    To The Stars Through Adversity

    Aah, gatver.


    I'd rather go naked than wear fur.

    TrueLover schreef:
    haha
    ik word hier niet echt opgewonden van:)
    maar ik vind het niet echt erg om er naar te kijken;)



    Haha, maar vind je het wel sexi dan?:P Of dat ook niet?:P

    Waarom hou je dit in godsnaam niet voor jezelf? Goor filmpje.....
    *Deze video melden als ongepast.*



    en mitchelmusso niet alle jongens geilen op 2 wijfe die met elkaar zoenen >.>


    1488