• vooraf : ik weet dat op m'n topics niet vaak wordt gereageerd , maar ik hoop dat jullie willen antwoorden


    Nou , ik ben dus vaak 'verliefd' en dan klinkt het alsof het 'nep of kinderachtig' is misschien , maar het is wel echt serieus.
    anyway , ik durf nooit als ik een jongen leuk vind ook maar iets te doen. Ik durf niet tegen ze te praten , omdat ik bang ben dat ze denken.
    'waarom praat dat lelijke meisje die altijd zo stil is tegen mij ?' want , ja ik ben stil in de klas en ik vind mezelf niet erg mooi. ik heb geen leuk zelfbeeld van mezelf en dat maakt het al een stuk moeilijker. Daarbij val ik vaak op 'populaire' types..
    Ik ben vaak te verlegen om ook , maar iets te doen.
    Ik weet dat er veel topics over zijn , maar ik zou graag wat tips willen om de eerste stap te zetten bij een jongen die ik leuk vind ?
    - Ik hoop dat jullie mij willen helpen..

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:23 ]


    Danmarks Dynamite.

    Het begint met: een lach op je gezicht.
    Je kunt ook gewoon via facebook met ze beginnen te praten.
    En misschien moet je in de klas meer van je laten horen


    even a white rose has a black shadowx

    Intan schreef:
    Het begint met: een lach op je gezicht.
    Je kunt ook gewoon via facebook met ze beginnen te praten.
    En misschien moet je in de klas meer van je laten horen


    ja klopt.
    maar de desbetreffende jongen waar ik het over heb heeft geen facebook. en ja dat is inderdaad ook wel zo , maar ik ben blijven zitten en ik ken niemand in die klas. Misschien in de loop van het jaar dat het dan wel beter gaat.


    Danmarks Dynamite.

    Een goed zelfbeeld zou wel enorm veel helpen, maar dat is nu eenmaal makkelijker gezegd dan gedaan. Je hoeft jezelf absoluut niet helemaal geweldig te vinden, maar jezelf accepteren is wel heel belangrijk. (:
    Als het een populaire jongen is, zal hij waarschijnlijk vaak grapjes maken in de klas. Lach om die grapjes, jongens vinden het heerlijk als er om hun grappen gelachen wordt!
    Probeer het voor elkaar te krijgen dat je meer aanwezig bent, zonder dat jij jezelf hoeft te veranderen, want je wilt natuurlijk dat die jongen jou leuk vindt, niet de persoon die je 'speelt'.

    Heel veel succes ermee!(:


    everything, in time

    Ik kan je niet helpen. Ik heb exact hetzelfde probleem als jou.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Bagoly schreef:
    Een goed zelfbeeld zou wel enorm veel helpen, maar dat is nu eenmaal makkelijker gezegd dan gedaan. Je hoeft jezelf absoluut niet helemaal geweldig te vinden, maar jezelf accepteren is wel heel belangrijk. (:
    Als het een populaire jongen is, zal hij waarschijnlijk vaak grapjes maken in de klas. Lach om die grapjes, jongens vinden het heerlijk als er om hun grappen gelachen wordt!
    Probeer het voor elkaar te krijgen dat je meer aanwezig bent, zonder dat jij jezelf hoeft te veranderen, want je wilt natuurlijk dat die jongen jou leuk vindt, niet de persoon die je 'speelt'.

    Heel veel succes ermee!(:


    dankjewel , dat helpt wel echt ! goed advies , bedoel ik hihi.


    Danmarks Dynamite.

    Probeer eerst vriendschappelijk wat meer te doen, als je nooit met een jongen echt om gaat en je vertelt je gevoelens, heeft hij niet veel ruimte gehad om zelf ook gevoelens te krijgen. Geef 'm ruimte & tijd, leer elkaar beter kennen. En onthoud: niemand is lelijk, we zijn allemaal mooi op onze eigen, goede manier. Iedereen heeft imperfecties en perfecties. Rkuip uit je schulp en verbaas hem met het lef om met hem vrienden te worden. Geef het een kans! Succes! :]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je kan daar eigenlijk pas mee beginnen als je een ding kan: jezelf respecteren hoe je bent.
    Het tweede: smile, you are beautiful
    Het derde: wees minder verlegen en ga in gesprek met die jongens.
    Maar je zegt dat je vaak verliefd bent maar je kan ook gewoon een crush hebben(;
    (;
    Goodluck


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wees gewoon jezelf. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Memoria schreef:
    Je kan daar eigenlijk pas mee beginnen als je een ding kan: jezelf respecteren hoe je bent.
    Het tweede: smile, you are beautiful
    Het derde: wees minder verlegen en ga in gesprek met die jongens.
    Maar je zegt dat je vaak verliefd bent maar je kan ook gewoon een crush hebben(;
    (;
    Goodluck


    thank you.. en ja toevallig durfde ik iets tegen hem te zeggen vandaag.
    en toen was ik ook echt superblij , maar ik schoot er niet veel mee op , hihi.


    Danmarks Dynamite.

    @ Blomkvist ; thankyou ! door wat jullie zeggen voel me ik me sowieso al een stukje zelfverzekerder en ik ga het proberen , hihi.
    thanks for your help. (:

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:35 ]


    Danmarks Dynamite.

    KINGMALIK schreef:
    (...)

    thank you.. en ja toevallig durfde ik iets tegen hem te zeggen vandaag.
    en toen was ik ook echt superblij , maar ik schoot er niet veel mee op , hihi.

    Hehe goed zo
    Maar alles begint bij het kleinste beetje, dus doe je best:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Tja, verliefdheden zijn altijd lastig! Maar het werkt toch het beste als je een eerste stap zet. Alleen maar de kat uit de boom kijken helpt ook niet. Lach dus af en toe om zijn grapjes, en praat gewoon eens met hem alsof het een vriend is. Zo ziet hij hoe aardig jij wel niet bent en gaat het balletje van zelf rollen.

    En onthoudt: iedereen is mooi, ook jij! Je hoeft echt niet slecht over jezelf te denken. Ik ben ook een beetje verlegen, maar wat voor wekt is dit. Ik schrijf in een schriftje alles op waar ik trots op kan zijn. Dit geeft je zelfvertrouwen zo een enorme boost!

    Veel succes en go for it!

    KINGMALIK schreef:
    @ Blomkvist ; thankyou ! door wat jullie zeggen voel me ik me sowieso al een stukje zelfverzekerder en ik ga het proberen , hihi.
    thanks for your help. (:


    Graag gedaan! En weet je: als je dénkt dat je een slecht zelfbeeld hebt, dan wordt je zelfbeeld alleen maar lager. Maar als je 's denkt: Ik ben aardig, ik ben lief, ik ben leuk en ik ben net zo gelijk als ieder ander, dan gaat je zelfbeeld omhoog. Het klinkt een beetje cliché, maar doemdenken is niet bevorderlijk. Denk positief! <3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vraag me een beetje af hoe je verliefd op iemand kunt zijn zonder ooit met diegene te praten. Het lijkt me sowieso verstandig om wat aanweziger te zijn in de klas, je zult zien dat je dat best kunt en dat dat heel leuk is, en dan kom je ook veel meer met jongens in contact (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je kunt ook proberen te vallen op een populaire jongen die niet bij jou in de klas of op school zit, dan ziet hij minder de stille en verlegen kant van jou (:
    En verder helpt een gelukkige glimlach en vooral lef tonen heel erg.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.