• Ja, piepjestest. Dat kennen jullie allemaal wel, toch? Van de ene naar de andere kant rennen van de gymzaal binnen de piep. VRESELIJK.
    Nu, ik kan het gewoon niet. Ik haal altijd maar trap 3. (1 trap is 10 keer rennen volgensmij) dus ik red het maar 30 keer. Ik heb best een goede conditie, beter dan andere meisjes uit m'n klas. Heeft iemand tips hoe ik de piepjestest beter kan doen?
    Anders sta ik een onvoldoende haha, en dat heb ik nog nooit gestaan (:


    I ship Larry Stylinson.

    Mijn tactiek bij de piepjestest was rennen totdat ik er letterlijk bij neerviel. Op die manier kreeg ik net aan een vijf, deels omdat mijn leraar het anders sneu voor me vond, denk ik. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oefenen? Ik heb een slechte conditie, maat ik haal altijd 5,5 , 6 of 6,5 o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    In de eerste had ik echt geen idee wat ik moest doen, ik kwam dus maar tot trap 5,5 en had daardoor een 5 als cijfer x)
    Nu, in de derde, had ik trap 7,5 en daarmee een 6:Y)

    Maar ik zou niet weten wat ik je als tips zou moeten geven :') Tijdens de piepjestest denken aan het heerlijke vooruitzicht van fris water erna, dat doe ik altijd, haha. En op mijn ademhaling letten, zodat ik nergens anders aan denk en me niet begin te focussen op mijn misselijkheid of zo :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wanneer ik een 5 heb gehaald, ben ik blij en doe ik geen moeite meer :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    In het begin moet je gewoon op het laagste tempo rennen en steeds een beetje harder beginnen te rennen, dat je op de lijn niet hoeft te stoppen en gewoon meteen kunt omdraaien en verder rennen. Dit is wat mijn leraar vertelde, maar dat werkte bij mij nooit door mijn korte beentjes.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik haalde meestal maar trap 2.5 ofzo -.-'


    Life is hard and then we die

    Een marteling, dat is het. Arme kindjes laten rennen tot ze letterlijk niet meer kunnen.
    Ik sport bijzonder weinig en heb dan ook een slechte conditie, maar ik heb gehoord dat ik van mezelf een sportieve bouw oid heb. Ik weet het in ieder geval vol te houden tot ik minimaal een 7 als cijfer heb, waarna ik heel bleek en duizelig wordt, maar ach :'D.
    Ik blijf altijd gewoon rustig, houd m'n ademhaling en stappen op ritme. In het begin focus ik op de muziek die zich afspeelt en dommel ik bijna in slaap. Als het zwaar wordt, snij ik af en toe wat af, hehe.


    i put the fun in funeral

    Ik heb astma en ben dus heel erg beperkt met de piepjestest. Maar wat ik altijd doe is recht voor me uitkijken. Me focussen. En in het begin kan je nog gewoon snel lopen. Ik haat mijn astma, want uiteindelijk word ik duizelig en val zowat dan flauw ^^ en ik haal nu maar net trap 7 :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Audacity schreef:
    Een marteling, dat is het. Arme kindjes laten rennen tot ze letterlijk niet meer kunnen.
    Ik sport bijzonder weinig en heb dan ook een slechte conditie, maar ik heb gehoord dat ik van mezelf een sportieve bouw oid heb. Ik weet het in ieder geval vol te houden tot ik minimaal een 7 als cijfer heb, waarna ik heel bleek en duizelig wordt, maar ach :'D.
    Ik blijf altijd gewoon rustig, houd m'n ademhaling en stappen op ritme. In het begin focus ik op de muziek die zich afspeelt en dommel ik bijna in slaap. Als het zwaar wordt, snij ik af en toe wat af, hehe.



    Dit was serieus precíes wat ik dacht toen ik alleen al de titel van het topic zag. LOL.

    OT: Ik mag blij zijn met trap 5 ofzo. Verschrikkelijk man, vooral als ze zegt "Nog 1!'
    En dan heb ik zoiets van, ja, ik moet nog tienduizend keer man pokkewijf.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Tefen mij word gezegd dat je gewoon niet moet stoppen. Als je dat doet kost het je meer moeite. Je moet juist stukjes uitlopen. Als je nou is de muur ofzo aantikt stop je ook niet, zegt mijn leraar. Bij ons loopt er ook altijd een leraar tot trrap 7 ofzo en dan pas je je aan zijn snelheid aan. Trap 7 klinkt miss veel maar ik zit in een sportklas en daarom krijgt mijn klas ook altijd zulke tips. Je moet trouwens door je neus ademhalen! Pas als je sprint door je mond. Voor de rest... Concentreer je op de muziek en focus. Noet op de andere letten. Ook naar de lijnen kijken helpt bij mij. Gewoon telkens over de rode heen springen bijv. Dan maak je grotere stappen ^.^
    succes dan maar he!;)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Klinkt erger dan de martelingen van het Capitool...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    De piepjestest, wat een ramp. Maar nog altijd minder erg dan de 6 minuten loop, waar ik altijd krap een 6 haal qq.
    Ik heb eigenlijk niet echt een tactiek.
    Sowieso moet je gewoon heel langzaam beginnen. Ik loop dan echt altijd achteraan, maar hou het uiteindelijk wel langer vol dan diegenen die meteen vanaf de start al de snelste willen zijn :)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 22:40 ]


    Tell me about it, stud.

    jaimyhoi schreef:
    Ik heb astma en ben dus heel erg beperkt met de piepjestest. Maar wat ik altijd doe is recht voor me uitkijken. Me focussen. En in het begin kan je nog gewoon snel lopen. Ik haat mijn astma, want uiteindelijk word ik duizelig en val zowat dan flauw ^^ en ik haal nu maar net trap 7 :\


    Same here! Ik heb ook astma.
    Zo kut, want dan voel ik dat mijn lichaam nog wel kan, maar dan kan ik het zelf gewoon niet meer aan, omdat ik geen lucht meer krijg ><


    Tell me about it, stud.

    Sheldon schreef:
    (...)

    Same here! Ik heb ook astma.
    Zo kut, want dan voel ik dat mijn lichaam nog wel kan, maar dan kan ik het zelf gewoon niet meer aan, omdat ik geen lucht meer krijg ><


    Mijn astma is in het afgelopen jaar heel hevig geworden en ik háát het tot in het diepste van mijn ziel. En dan wil je door blijven rennen, en dan moet ik oppassen dat ik niet te ver ga :') in eerste instantie wilde ik BSM gaan doen, dat staat voor Bewegen Sport en Maatschappij en dat is gewoon extra gym. Maar dat ga ik nu inruilen voor informatica omdat ik gewoon zo erg beperkt word erin..

    OT; wat ook nog wel eens kan helpen is om van te voren gewoon helemaal te ontspannen en rek en strek oefeningen, zodat je lichaam opgewarmd is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Er speelde echt een horrormuziekje in mijn hoofd af toen ik de titel las. Zegt wel genoeg denk ik. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 23:01 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"