• Wilde mijn naam gaan veranderen, maar hij is al ingebruik geweest door een mod. Ik wilde Gethsemane heetten.
    Heb jij hier ook vaak last van? En met welke naam?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Dat had ik laatst nog, ik wilde heel graag de username Fray.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Nee, jegens verwarring doen ze het niet. Stel je voor dat je een user hebt die eerst Kamelendans heette en nu anders, en een andere user claimt de naam Kamelendans, dan komt er verwarring.
    Gazzaniga , oh, ik had dit van een Moderator begrepen, hoewel het beide vrij logisch klinkt. [:

    Het klopt ook beiden (:


    I am an idiot, I move.

    CNBLUE.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Klutz schreef:
    Dat klinkt echt als getsiederrie.

    Dat klinkt als gemeen.
    @ Gazzaniga: Don't say sorry, maar ik vind het gewoon een hele mooie naam. Gethsemane, dit omdat het in een zelfgeschreven lied van een vriendin voorkomt en met dat nummer hebben we opgetreden.
    Maar met mijn nieuwe naam (Ephesus), net veranderd, ben ik ook heel erg tevreden! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Dat klinkt als gemeen.
    @ Gazzaniga: Don't say sorry, maar ik vind het gewoon een hele mooie naam. Gethsemane, dit omdat het in een zelfgeschreven lied van een vriendin voorkomt en met dat nummer hebben we opgetreden.
    Maar met mijn nieuwe naam (Ephesus), net veranderd, ben ik ook heel erg tevreden! (:


    'Oh, de hond heeft op de vloer gekakt! Gethsemane!'

    Klutz schreef:
    Dat klinkt echt als getsiederrie.

    Uhm nee? Gethsemane is de tuin uit de Bijbel waar Jezus verraden werd door Judas en waar hij gearresteerd werd. Er zit dus wel iets meer diepgang in dan getsiederrie.


    I am an idiot, I move.

    Gazzaniga schreef:
    (...)
    Uhm nee? Gethsemane is de tuin uit de Bijbel waar Jezus verraden werd door Judas en waar hij gearresteerd werd. Er zit dus wel iets meer diepgang in dan getsiederrie.


    Ik heb de bijbel nog nooit gelezen en geloof ook niet in dat Katholiek-gedoe. Dus ik kon het niet weten :'D

    Ja, ik wilde BlackGhost heten, maar dat ging dus niet. :C

    Klutz schreef:
    Dat klinkt echt als getsiederrie.

    LOLOLOL x'D Hahaha niet eens aan gedacht :'].
    En hoezo is dat gemeen? Ik vind de woorden wel op mekaar lijken, vooral de spreekwijze.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wilde zo graag Ginger heten... :[

    BrokenGhost schreef:
    Ja, ik wilde BlackGhost heten, maar dat ging dus niet. :C


    [Je zit op het forum HELL YEAH!]
    Awh, Rachel, ik vind BrokenGhost ook heel mooi! Ö


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Klutz schreef:
    (...)

    Ik heb de bijbel nog nooit gelezen en geloof ook niet in dat Katholiek-gedoe. Dus ik kon het niet weten :'D

    Uhum, ik ben niet katholiek (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bij Pippin en Primrose :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wilde supergraag Cavanaugh heten, maar ik denk dat ik daarvoor PLL te laat heb gekeken, haha. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ken dat gevoel.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”