• Ik doe vandaag mee aan een 'Zip your lip' actie.
    Diegenen die zich hebben opgegeven, moeten 24 uur - vandaag 12:00 tot morgen 12:00 - op school blijven en al die tijd niet eten. Het enigste wat we mogen drinken is water en thee zonder suiker.
    Al het geld wat we opbrengen, door middel van sponsoren, gaat naar Serious Request *O*
    Ik betwijfel of ik dat wel volhoud, hahaha!
    Gaan jullie nog wat doen om Serious Request te steunen? (:

    Na de 24 uur hebben we €5000,- opgehaald. Ik ben echt supertrots op al de andere leerlingen en op mezelf dat we dit bedrag hebben opgehaald, niemand had verwacht dat we dat zouden ophalen.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:57 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dat hebben wij vorig jaar gedaan en toen moesten we op school slapen! Het was echt héél leuk om te doen.


    The odds are néver in our favor.

    Ik zou echt geen dag zonder eten kunnen. Ik hou van eten. ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou gek worden, dus nee dankje. En ik steun Serious Request niet, geen seconde.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik las het op facebook. Succes!
    Onze school doet van alles om geld op te halen, ik vind dat ik genoeg heb gedaan met het halen van inpakpapier. :'D

    Zou ik nooit volhouden. En serious request eet zelf drie dagen niet, toch? Zou gek worden. ;p
    En prop je je dan nu nog even helemaal vol? ;]

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 10:46 ]


    You are beautiful, you are love.

    Styles schreef:
    Ik zou echt geen dag zonder eten kunnen. Ik hou van eten. ;c


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Slither schreef:
    Zou ik nooit volhouden. En serious request eet zelf drie dagen niet, toch? Zou gek worden. ;p
    En prop je je dan nu nog even helemaal vol? ;]

    6 dagen, als ik 't goed heb. Maar alsnog krijgen ze verrijkte shakes, hoor :'D

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 10:54 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm, doe ik niet aan mee. Kan niet zonder eten. :p


    Take me to wonderland

    Ik deed daaraan ook mee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Styles schreef:
    Ik zou echt geen dag zonder eten kunnen. Ik hou van eten. ;c


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik doe ook elk jaar mee aan Zip your Lip, maar dat geld gaat nooit naar Serious Request toch? Niet als je aan de officiële actie meedoet tenminste.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mithrandir schreef:
    (...)
    6 dagen, als ik 't goed heb. Maar alsnog krijgen ze verrijkte shakes, hoor :'D


    Jaaa, zo kan ik het ook wel. ;p Al is 6 dagen wel lang. :0

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 12:40 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik steun dat soort dingen niet.
    Maar ik ga wel kijken, want ze zijn in mijn hometown, Enschede!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als ik niet eet, word ik misselijk en humeurig(cat)
    Dus dat doe ik niemand aan, maar toch tof dat je het probeert.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben er vandaag weer achter gekomen waarom ik altijd moet eten :Y)
    Ik krijg anders last van mijn syndroompje (cat) Lekkere duizeligheid en alles wat erbij hoort.

    Dus ik zou niet eens aan zoiets mee kunnen doen. Ik zou na een tijdje gewoon flauwvallen (hoewel ik dan niet kan eten en het eventueel alsnog haal, maar goed, dat lijkt me niet zo handig).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.