• Heey,
    Ik wilde deze zaterdag mijn haar laten dip dyen en ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met Kinki Kappers?
    En wat je daar hebt laten doen enz. (:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nee, geen ervaring op dat gebied.
    Buiten het feit dat het niet mag van mijn ouders zolang ik nog thuis woon. Bah.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Nee, geen ervaring op dat gebied.
    Buiten het feit dat het niet mag van mijn ouders zolang ik nog thuis woon. Bah.


    Ik heb er ook heel lang over gedaan om mijn ouders over te halen, haha. Moet het wel zelf betalen maar dat heb ik er wel voor over!


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Kinki kappers zijn echt heel goed, vooral met aparte stijlen/verf. Ik raad je zeker aan om daar heen te gaan. Btw, ik had het laten knippen daar én rood laten verven. Erg leuk gelukt.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 21:15 ]


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Dip dye is echt mainstream geworden maar als jij er gelukkig van wordt, leef je uit. Geen ervaring overigens.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wat zijn kinki kappers precies? [: ik wil ook dip-dye, maar dat mag ik nooit zolang ik thuis woon. Rode or paarse plukjes wellicht wel. [: wel leuk dat je het gaat doen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jaccochips schreef:
    Dip dye is echt mainstream geworden maar als jij er gelukkig van wordt, leef je uit. Geen ervaring overigens.


    Ik doe het niet omdat 'iedereen' het heeft, ik vind het echt heel erg mooi (:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Jaccochips schreef:
    Dip dye is echt mainstream geworden maar als jij er gelukkig van wordt, leef je uit. Geen ervaring overigens.


    None but ourselves can free our minds.

    Nope, ik heb helaas geen ervaring met kinki kappers. Wel met dip dye though. Had eerst roze, zag er super leuk uit, maar t was semi-permanente verf, dus ik kon 2x per week mijn moeder aan haar kop zeuren dat ze me weer moest helpen met verven xd
    Nu heb ik rood, wel permanent, maar ook dat heeft mijn moeder voor me gedaan ipv de kapper ;p Ik merk nu al dat het vervaagd, na wat zal het zijn een week of 2 denk ik, maargoed, alles beter dan dat roze van 2 keer per week xd

    Welke kleur laat je het verven? ^^


    Inspiration can hit you any time

    Svenka schreef:
    Wat zijn kinki kappers precies? [: ik wil ook dip-dye, maar dat mag ik nooit zolang ik thuis woon. Rode or paarse plukjes wellicht wel. [: wel leuk dat je het gaat doen!


    Mijn zus vertelde me dat ze daar als je bijvoorbeeld iets aparts wilt laten knippen of verven dat ze dat daar doen. Ze is er zelf ook nooit geweest maar een vriendin van haar wel.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Constantine schreef:
    Nope, ik heb helaas geen ervaring met kinki kappers. Wel met dip dye though. Had eerst roze, zag er super leuk uit, maar t was semi-permanente verf, dus ik kon 2x per week mijn moeder aan haar kop zeuren dat ze me weer moest helpen met verven xd
    Nu heb ik rood, wel permanent, maar ook dat heeft mijn moeder voor me gedaan ipv de kapper ;p Ik merk nu al dat het vervaagd, na wat zal het zijn een week of 2 denk ik, maargoed, alles beter dan dat roze van 2 keer per week xd

    Welke kleur laat je het verven? ^^


    Ik heb bruin haar en ik laat het aan de onderkant blond verven


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dejavu schreef:
    (...)

    Mijn zus vertelde me dat ze daar als je bijvoorbeeld iets aparts wilt laten knippen of verven dat ze dat daar doen. Ze is er zelf ook nooit geweest maar een vriendin van haar wel.


    En google je daar dan op of zijn dan speciale zaken?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kinky Kappers doet goed werk, maar ze zijn wel aan de prijs. Weet alleen niet hoeveel dat kost, daarvoor zal je moeten bellen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Svenka schreef:
    (...)

    En google je daar dan op of zijn dan speciale zaken?


    Hoe bedoel je?


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dejavu schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?


    Nou, mijn kapper is geen kinky kapper. En ik ken ook geen zaak die kinki kappers heeft of een salon. Ik snap het nog niet helemaal guess so.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Nou, mijn kapper is geen kinky kapper. En ik ken ook geen zaak die kinki kappers heeft of een salon. Ik snap het nog niet helemaal guess so.

    Volgens mij is het een kapperszaak


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."