• Iemand zegt tegen mij dat tom een lief heeft.Ze zouw naomie noeme.Dat is tog niet waar he ? ö Jha ge moogt nu zegge van dat ik jaloers ben en dat ik blij moet zijn.But i don't care,jha als het zo is ben ik jaloers,,en jha dan voel ik mij kut jha PUNT!

    Srry, ik weet et ni :S[:


    007

    neen dat is niet waar!
    Tom heeft geen lief!


    I need you like a heart needs a beat

    Ö heeft die dat echt ?
    Srry ik weet er weinig van .. En je kunt best jaloers zijn .. En blij tegelijk !!

    Dat heb ik ook vaker XD
    als het zo is .. dan weet ik niet wat ik ben :S


    Because Nobody Love's

    Ö Dit meent ge ni!

    Ö heeft die dat echt ?
    Srry ik weet er weinig van .. En je kunt best jaloers zijn .. En blij tegelijk !!

    Dat heb ik ook vaker XD
    als het zo is .. dan weet ik niet wat ik ben :S

    als het zo is dan weet ik dat ik dood ben jha ö en da wijf ook *Puh*

    Ach, je moet je niet meteen kut voelen ofz. Het is helemaal niet zeker (:
    En tom dat nu al een vriendin heeft, klinkt nogal like té snel..vind ik dan toch ^^
    Ik ben nog maar van woensdag te weten gekomen dat hij een vaste relatie wilt, dusja daarom klinkt het té snel ^^
    Niet panikeren lieford, wacht af op officieel nieuws <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    er was ook een gast en iemand van mijn sgool en die zeiden dat Gustav een lief eeft en ze zijn alle twee fan van Tokio Hotel en dan hebben ze nog het liefst Gustav

    Ach, je moet je niet meteen kut voelen ofz. Het is helemaal niet zeker (:
    En tom dat nu al een vriendin heeft, klinkt nogal like té snel..vind ik dan toch ^^
    Ik ben nog maar van woensdag te weten gekomen dat hij een vaste relatie wilt, dusja daarom klinkt het té snel ^^
    Niet panikeren lieford, wacht af op officieel nieuws <3

    Ghij stelt mij gerust! :')

    (...)
    als het zo is dan weet ik dat ik dood ben jha ö en da wijf ook *Puh*


    Echt he!

    Als ik ze wist wonen moord ik haar!!!!!!

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:Y)


    Niet panikeren lieford, wacht af op officieel nieuws <3

    Genau, Bill zal het er wel plots eens uitflappen bij ene interview [/word niet boos op mij]

    Nee, Tom heeft geen lief. Daar heeft de arme jongen het veel te druk voor.


    Bored.

    (...)
    Ghij stelt mij gerust! :')

    hha, meen je dat nou of bedoel je het sarcastisch? ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Genau, Bill zal het er wel plots eens uitflappen bij ene interview [/word niet boos op mij]


    Indeed ^^ like typisch bill (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Nee, Tom heeft geen lief. Daar heeft de arme jongen het veel te druk voor.

    Daar ben ik het dan ook weer mee eens! (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    hha, meen je dat nou of bedoel je het sarcastisch? ^^

    waarom bezie iedereen mij altij sarcastisch (:
    nee het was niet sarcastisch!xD