• Wij hadden vorige maand schoolfoto en de brugklas is in dat geval in niets anders dan de basisschool.
    We hebben de foto's vrijdag teruggekregen en zo'n beetje het enige wat ik hoorde was:
    "Ooh, ik ben echt lelijk!"
    "Ik sta er natuurlijk weer vreselijk op.."
    "Nee joh, ík ben pas lelijk!"
    DAMN YOU WOMEN. Y U NO HAPPY WITH YOUR PICTURES!

    Ik zel elk jaar gewoon "Het had bij mij slechter gekund" of "Ik sta er niet eens zo slecht op", ter afwisseling van al het gezeur.
    In mijn klas zit nu welgeteld nog één meisje die wel blij was met haar foto, dat is tenminste al iets.

    Is het nu ook zo bij jullie?

    Altijd, meestal ben ik degene die zeur, maar ik sta er altijd verschrikkelijk op. Ik draai hem altijd meteen om en mijn schoolpasje - met daarop mijn schoolfoto - zit altijd omgekeerd in mijn agenda (:


    Take risks and conquer your fears.

    Mij boeit het nooit zo, aangezien die foto's toch naar opa's/oma's/tantes/etc. worden verzonden voordat ik er goed naar heb kunnen kijken, maar ik merk wel dat de meisjes uit mijn klas zichzelf ook altijd heel lelijk en vooral dik vinden, terwijl dat helemaal niet zo is. Ik vind het zo belachelijk als een meisje met minstens vijf kilo ondergewicht weigert een traktatie aan te nemen 'omdat ze op de lijn moet letten'.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fairfax schreef:
    Ja, dat heb je overal wel denk ik! Ik heb vandaag ook vet zitten balen. Zit ik daar netjes te lachen, zegt de fotograaf; 'Niet zo'n gekke bek trekken.'

    En bedankt fotograaf!


    Owh, stiekem moest ik wel even lachen, dat is best wel lullig xD

    Verder heb je wel gelijk, iedereen zit de hele tijd "Omg, lelijk," maar misschien is het op deze school niet zo erg. Denk het niet ;P


    Tijd voor koffie.

    Ik zag er echt lelijk uit vroeger. Ik heb de pasjes volgens mij zelfs nog xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    Mij boeit het nooit zo, aangezien die foto's toch naar opa's/oma's/tantes/etc. worden verzonden voordat ik er goed naar heb kunnen kijken, maar ik merk wel dat de meisjes uit mijn klas zichzelf ook altijd heel lelijk en vooral dik vinden, terwijl dat helemaal niet zo is. Ik vind het zo belachelijk als een meisje met minstens vijf kilo ondergewicht weigert een traktatie aan te nemen 'omdat ze op de lijn moet letten'.

    Een meisje uit mijn oude klas woog misschien 40 kilo, hartstikke plat, bijne ondergewicht, kon d'r zo optillen, zegt ze: "Ben ik niet zo dik als een olifant?"
    * facepalm *

    Dragneel schreef:
    (...)
    Een meisje uit mijn oude klas woog misschien 40 kilo, hartstikke plat, bijne ondergewicht, kon d'r zo optillen, zegt ze: "Ben ik niet zo dik als een olifant?"
    * facepalm *

    Die kan ook psychische problemen hebben hé?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mordin schreef:
    Mijn fotos straalden altijd pure mannelijkheid en awesomeheid uit :Y)


    Er hoeft alleen nog maar in een westers lettertype 'Wanted: Dead or alive' onder. :Y)


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    (...)

    Er hoeft alleen nog maar in een westers lettertype 'Wanted: Dead or alive' onder. :Y)


    I SHALL DIE A FREE MAN!

    *schiet jullie neer met octuplewielded revolvers*


    quidquid excusatio prandium pro

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    Owh, stiekem moest ik wel even lachen, dat is best wel lullig xD

    Verder heb je wel gelijk, iedereen zit de hele tijd "Omg, lelijk," maar misschien is het op deze school niet zo erg. Denk het niet ;P


    Haha, op de een of andere manier was het best grappig -waardoor ik dus proestend op de foto sta. Maar toch was het achteraf best gemeen, haha!

    Mijn foto van het 1e jaar op MBO is echt lelijk, maar dat is gewoon zo. Ik lijk daar niet op mezelf :') Maar ik krijg ook geen andere foto's verder dus ik ben fucked.


    -

    Same here. Ik vind mijn fotos wel mooi. Ik zeg het eerlijk, maar verder tja ik heb het donderdag


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ga waarschijnlijk wisselen van klas waardoor ik dus met andere mensen op de foto zal gaan. Maar hij komt eind deze maand, dus we zullen zien. Vorig jaar ging er iets mis met mijn foto's en moest ik nog een keer, kreeg ik later ook de oorspronkelijke foto's op de klassenfoto na. En ik was nog wel Jennifer Lopez volgens de fotograaf...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    In 1 t/m 3 havo, ja. Toen in 4 VMBO was ik eigenlijk wel tevreden en 4 Havo was eigenlijk de enige die echt onwijs leuk was. Is wel leuk om al die foto's achter elkaar neer te leggen en te zien hoe raar je was in de brugklas. HAHA.


    To infinity and beyond •

    Ik moest alleen pasje foto maken, om in de school te komen hihi
    Alleen kijk ik echt heel vreemd hahaha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    CyberLord schreef:
    Ik zag er echt lelijk uit vroeger. Ik heb de pasjes volgens mij zelfs nog xd


    26 - 02 - '16