• Wij hadden vorige maand schoolfoto en de brugklas is in dat geval in niets anders dan de basisschool.
    We hebben de foto's vrijdag teruggekregen en zo'n beetje het enige wat ik hoorde was:
    "Ooh, ik ben echt lelijk!"
    "Ik sta er natuurlijk weer vreselijk op.."
    "Nee joh, ík ben pas lelijk!"
    DAMN YOU WOMEN. Y U NO HAPPY WITH YOUR PICTURES!

    Ik zel elk jaar gewoon "Het had bij mij slechter gekund" of "Ik sta er niet eens zo slecht op", ter afwisseling van al het gezeur.
    In mijn klas zit nu welgeteld nog één meisje die wel blij was met haar foto, dat is tenminste al iets.

    Is het nu ook zo bij jullie?

    Always. (krul)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik sta altijd wel een beetje raar op foto's omdat ik niet zo kan nep-glimlachen! Dan lijkt het altijd alsof ik zwoel probeer te kijken maar het lukt niet! Maar daarom sta ik dus meestal met een big smile en spleetoogjes door het lachen op de foto maar dat is toch beter dan alle anderen die niet lachen of hun haar nog aan het fatsoeneren zijn terwijl de foto genomen wordt! xd


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    dat zeggen ze allemaal.
    Ik ben er eigenlijk ook nooit echt blij mee maar de klassenfoto is dit jaar best wel goed gelukt. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind mezelf altijd vreselijk staan op foto's, maar het word beter de laatste 2 jaren :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jaa maar de schoolfoto's zijn ook gewoon altijd lelijk. Heb vandaag mijn nieuwe schoolpasje gekregen en het is echt voor het eerst dat ik er volgensmij een beetje fatsoenlijk op sta.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mwaa, bij ons valt dat wel mee. Mijne van vorig jaar was wel oké. Voor die van dit jaar oet ik nog even afwachten...


    Don't find love. Let love find you.

    Fairfax schreef:
    Ja, dat heb je overal wel denk ik! Ik heb vandaag ook vet zitten balen. Zit ik daar netjes te lachen, zegt de fotograaf; 'Niet zo'n gekke bek trekken.'

    En bedankt fotograaf!

    lol xd
    de fotograaf zei tegen een vriendin van mij 'Oké klaar, ik kan hem niet beter maken,' toen was ze ook best beledigd.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jep, dat is ook zo bij ons. Iedereen klaagt altijd om zijn foto, maar ik erger me er nou niet echt aan.
    Ikzelf ben altijd wel blij met mijn klassenfoto. Ik weet niet, ik sta er meestal gewoon goed op (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Dat is inderdaad niet echt tof, vooral niet als die mensen er prachtig op staan. Maar ik moet toegeven dat ik ook wel eens vaak ontevreden durf te zijn over klasfoto's. Meestal zien ze er écht niet uit.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik sta op alle klasfoto's wel nog goed, behalve op die van het eerste middelbaar (daar wilde ik net iets zeggen, dus sta ik er wat malloot op)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    In de eerste en in de derde stond ik leuk op de klassenfoto maar mijn individuele foto is alleen in de derde gelukt HAHA


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Onze fotograaf was... vaag.
    Hij begon bij de helft van ons te zingen. .__.

    We hebben ze pas getrokken,dus het duurt wel eventjes voordat we ze krijgen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Insurgent schreef:
    Altijd, meestal ben ik degene die zeur, maar ik sta er altijd verschrikkelijk op. Ik draai hem altijd meteen om en mijn schoolpasje - met daarop mijn schoolfoto - zit altijd omgekeerd in mijn agenda (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik ben gewoon écht niet fotogeniek, dus ik zal eerlijk toegeven dat ik negen van de tien keer zeg dat ik lelijk op een foto sta. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.