• Ik ben van plan/ben al een Avengers/Loki story aan het schrijven.
    Het wordt twee stories uiteindelijk en het begint met Loki & Thor in Asgard, en zal eindigen met alle Avengers in het verhaal. Dit is het eerste "deel" van de story.

    Memoria Avantias wordt uitgehuwelijkt tegen haar zin in aan de zoon van Odin, Thor, de toekomstige Koning van Asgard. Ze voelt niets voor de man en het liefst verdween ze, maar dat gaat niet. Sommige dagen komt hij thuis na gestreden te hebben en worden er bepaalde handelingen van haar verwacht, maar ze wilt geen slavin van hem zijn, laat staan wil ze met hem trouwen.

    Loki, Thors geadopteerd broer is er constant om haar te troosten en langzaam krijgt ze gevoelens voor de duistere god. Maar hun gevoelens naar elkaar zijn oprecht, en ze willen er alles aan doen om samen te kunnen zijn. Ook als ze moeten vluchten of sterven.


    Het klinkt misschien als een normaal, haat/liefde verhaal, maar dat is alleen in het begin. Totdat de Tesseract & the Avengers in het spel komen. Het eerste verhaal is zeg maar een introductie verhaal tot het tweede verhaal. Mijn vraag aan jullie is:
    - Vinden jullie het een goed idee?
    - Moet ik het melden als die online staat?
    - Welk titel moet ik gebruiken?
          - Gods Cry
          - Asgardian Throne
          - Gods of Asgard
          - Andere ideeën?


    -deelt gratis Avengers uit-
    -sleurt Hulk mee om uit te delen-

    - Vinden jullie het een goed idee? ik vind het tofffff :3
    - Moet ik het melden als die online staat? graag!!
    - Welk titel moet ik gebruiken?
    - Gods Cry
    - Asgardian Throne
    - Gods of Asgard
    - Andere ideeën?


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Mij lijkt het ontzettend leuk om een Avengers-verhaal van jou te lezen, maar helaas ben ik absoluut geen fan van romantiek bij The Avengers - zelfs niet in fanfictions. >< Toch zou ik hem er wel opzetten, want ik weet zeker dat anderen er helemaal gek op zullen zijn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Mij lijkt het ontzettend leuk om een Avengers-verhaal van jou te lezen, maar helaas ben ik absoluut geen fan van romantiek bij The Avengers - zelfs niet in fanfictions. >< Toch zou ik hem er wel opzetten, want ik weet zeker dat anderen er helemaal gek op zullen zijn.

    Thanks voor je eerlijke antwoord hihi, misschien zal je de tweede stuk dan leuker vinden als die online staat, aangezien daar meer actie in zal komen. :D

    Prominence schreef:
    - Vinden jullie het een goed idee? ik vind het tofffff :3
    - Moet ik het melden als die online staat? graag!!
    - Welk titel moet ik gebruiken?
    - Gods Cry
    - Asgardian Throne
    - Gods of Asgard
    - Andere ideeën?

    Thank-you!
    Zijn er nog anderen die er interesse in hebben?

    Er is al flink vooruit geschreven, ik heb nog een aantal meningen nodig over de titel. Iemand?

    Gods of Asgard klinkt inderdaad wel leuk. Heel veel succes alvast. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik denk dat je mijn mening wel weet.
    <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Wiarda schreef:
    Gods of Asgard klinkt inderdaad wel leuk. Heel veel succes alvast. ^^

    Thank-you!

    Sleipnir schreef:
    Ik denk dat je mijn mening wel weet.
    <3

    ...I´m guessing YES, by your AWESOME name. Sleipnir hihi.

    Wiarda schreef:
    Mij lijkt het ontzettend leuk om een Avengers-verhaal van jou te lezen, maar helaas ben ik absoluut geen fan van romantiek bij The Avengers - zelfs niet in fanfictions. >< Toch zou ik hem er wel opzetten, want ik weet zeker dat anderen er helemaal gek op zullen zijn.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het wel leuk klinken, hoewel ik ook geen fan ben van romantiek bij The Avengers. De titel Asgardian Throne spreekt me het meeste aan.


    When time and life shook hands and said goodbye.