• Binnen nu en 2 weken moest ik 'even' 115 euro uitgeven om over te switchen van Adobe CS5.5 naar CS6. Nou, net alles geinstalleerd, maar ik zie niet echt het verschil .. maar daar kom ik vast wel achter! Nog meer mensen die gaan switchen of CS6 al hebben [gedownload of gekocht]?

    Oh en ik heb nog een vraagje voor de computerkundigen onder ons. Kan ik nu CS5.5 gewoon verwijderen, en de documenten [.idd documenten] gewoon openen met CS6? Want ik zie 't nut er niet van om CS5.5 EN CS6 erop te laten staan ..


    To infinity and beyond •

    Ik zit wachten op mijn adobe gedoetje ;d
    Ik heb dat nodig voor school.

    Verder heb ik er helaas geen verstand van, sorry.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat the hell? Waar heb je het over? Ik denk dat ik een standaard pakketje heb van Adobe, of zo? Of mijn vader doet allemaal dingen met de computerman waarvan ik niet wist dat het gebeurde, lol'd. Wat houd die Adobe precies in? Is het een speciaal programma of de reguliere Adobe? [als er al een reguliere is, lol'd]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wait whut?

    Ik heb geen flauw idee wat dat is :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Svenka schreef:
    Wat the hell? Waar heb je het over? Ik denk dat ik een standaard pakketje heb van Adobe, of zo? Of mijn vader doet allemaal dingen met de computerman waarvan ik niet wist dat het gebeurde, lol'd. Wat houd die Adobe precies in? Is het een speciaal programma of de reguliere Adobe? [als er al een reguliere is, lol'd]


    Haha, ik doe en grafische opleiding! Dus heb Adobe Photoshop, Illustrator, Indesgn etc.


    To infinity and beyond •

    Ik heb CS6 gekocht voor op mijn laptop op school, blijkt dat de school alleen maar CS5.5 op de computers heeft en dat nog een hele lange tijd zo gaat blijven. En toen zeiden ze me dat het nog wel voor problemen kon zorgen... oké? :\

    Maar geen idee of je het dan kan verwijderen. Kijk anders op de website?

    CS5 bestanden kun je niet openen in CS6.
    Ik vindt .6 trouwens wel fijner! Heb je het pakket bij slim gekocht of iet? Dat internetbedrijf?
    Want dan moet .5 eraf zijn. Het is maar een jaarpakket.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ora schreef:
    (...)

    Haha, ik doe en grafische opleiding! Dus heb Adobe Photoshop, Illustrator, Indesgn etc.


    Haha dat heb ik dus ook!
    Maar anders probeer je zo'n documentje van CS5.5 te openen in CS6


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lioncourt schreef:
    Ik heb CS6 gekocht voor op mijn laptop op school, blijkt dat de school alleen maar CS5.5 op de computers heeft en dat nog een hele lange tijd zo gaat blijven. En toen zeiden ze me dat het nog wel voor problemen kon zorgen... oké? :\

    Maar geen idee of je het dan kan verwijderen. Kijk anders op de website?


    Ja ik kan het heel simpel verwijderen! De vraag is alleen of het wel MAG haha. :') Maar 't neemt wel heel veel ruimte in om beiden te behouden.
    Heel vreemd! Wij waren ineens verplicht om CS6 te kopen -____-


    To infinity and beyond •

    Zonderland schreef:
    CS5 bestanden kun je niet openen in CS6.
    Ik vindt .6 trouwens wel fijner! Heb je het pakket bij slim gekocht of iet? Dat internetbedrijf?
    Want dan moet .5 eraf zijn. Het is maar een jaarpakket.


    Ik heb net een bestand geopend, en dat doet het gewoon .. maar dan staat erachter: [omgezet] ..


    To infinity and beyond •

    Soubi schreef:
    (...)

    Haha dat heb ik dus ook!
    Maar anders probeer je zo'n documentje van CS5.5 te openen in CS6


    Oh echt? Waar zit je op school?


    To infinity and beyond •

    Je mag CS5 gewoon verwijderen normaal (dat is toch wat ik altijd doe) en ik heb cs6 gehad maar eigenlijk vond ik 5 beter dus ben terug gewisseld hehe, ik gebruik het meestal voor tumblr maar ik vind wel dat je makkelijker gifs kan making via cs6 (weet niet of je dat echt nodig hebt ?). Ik heb cs6 niet lang genoeg gebruikt om echt alle opties te onderzoeken dus er zullen vast nog wel pluspunten aan zijn^^


    The soul needs autumn.

    Ja je kan CS5 verwijderen. Huh, kun je CS5 bestanden serieus niet openen in CS6? That's lame.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ja je kan CS5 verwijderen. Huh, kun je CS5 bestanden serieus niet openen in CS6? That's lame.


    CS5 weet ik niet, CS5.5 wel, alleen komt erachter te staan: omgezet. Dus ik ga morgen wel even naar de ICT.


    To infinity and beyond •

    Ora schreef:
    (...)

    Oh echt? Waar zit je op school?


    Ik doe Mediavormgever op de Alfa college.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ora schreef:
    (...)

    Haha, ik doe en grafische opleiding! Dus heb Adobe Photoshop, Illustrator, Indesgn etc.


    Oh, eenAdobe luxepakket, nu snap ik het. Nice! Is het een beetje een leuke opleiding? [oei, off-topic]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife