• Yeah, morgen zal ik er weer aan moeten beginnen. School.
    Ik ga mijn eindexamen jaar in en zie er best wel tegenop. Ik kom namelijk in een geheel nieuwe klas :( Waarschijnlijk niet eens bij vrienden, omdat we allemaal andere profielen hebben gekozen. Dus ik krijg morgen te horen in welke klas ik zit en bij wie. En wat mijn rooster is, de plannen voor het aankomende jaar enzovoort. Ik heb er dus totaal geen zin in :S Het zou schelen als ik gewoon wist dat ik bij vrienden in de klas kwam. En ik heb geen zin in de klote gym met mijn klote klasgenoten :Y) School is gewoon klote en dat ga ik dit jaar ook laten merken dat ik dat vind xD ben altijd een brave leerling geweest, maar ik ga mijn bek eens open trekken naar die docenten. Ik mag ze niet xD

    Naja, het is wel mijn eindexamen jaar, als ik hard werk, ben ik eind mei al klaar :D Dus, ik ga wel goed mijn best doen ;)

    Wie moet er morgen nog meer naar school?


    Edit; Ik heb echt een kut klas en het rooster is ook niet veel beter. Ik heb meteen om een overplaatsing gevraagd. Ik hoop dat alles geregeld kan worden.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 17:14 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ja.. examen jaar gaat ECHT SNEL
    geloof me... trouwens het middelbaar ging zelf al snel..
    ik ga alweer naar het Mbo. (ik hoef 31ste pas te beginnen_O_

    sucses ermee :D

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 20:49 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ga al weer naar de 2de :').
    Waarschijnlijk begin ik me mijn examen jaar als ik 17 ben:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MonkeyPie schreef:
    ja.. examen jaar gaat ECHT SNEL
    geloof me... trouwens het middelbaar ging zelf al snel..
    ik ga alweer naar het Mbo. (ik hoef 31ste pas te beginnen_O_

    sucses ermee :D


    Yeah, thank you!

    Is dat echt zo? Dat het zo snel gaat :P Veel mensen beweren van wel xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik moet vandaag boeken halen en rooster
    woensdag beginnen met eerste echte lesdag:(:(
    heb zelfmedelijden


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    I wish I'd go to school tomorrow... Al mijn vrienden gaan weer, ik zit twee weken alleen thuis D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik moet morgen ook weer naar school, de derde, maar die telt ook mee als examenjaar bij ons, en ik zit niet eens bij vrienden in de klas want die zijn of te dom of te slim, dus dat vind ik ook niet echt iets.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik moet morgen ook weer naar school!
    Ga van het VWO naar de Havo dus ken helemaal niemand in mijn klas! Echt zo jammer! Maar ja dit is ook mijn examenjaar dus dat betekent wel een lekker kort jaar! (:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Joh, het zal onwijs meevallen. Je zit vast wel bij je vrienden met clustervakken en zo. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee pas 1 september (:
    Maar heel veel suc6!! Ik ga ook niet met mijn vriendinnen in de klas zitten, want we gaan allemaal een andere richting doen ;( (dat is het hatelijke om naar het 3de te gaan :C)

    Mazzelaars


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    5 september begint stage, 9 september moet ik naar school om te zien wie mijn coach + klas wordt. Maar ik hoef toch maar 2 dagen per week naar school dus boeit me niet zoveel (bloos)


    -

    Ik moet de 29ste weer en ik wil helemaal niet omdat ik weer van voor af aan mag beginnen (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    ik ga naar het 4e middelbaar, & ik kijk er echt tegen op.


    Save me from myself.

    Ach, het is je laatste jaartje voor je het weet is het weer over (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.