• http://wegmetjonasbrothers.hyves.nl/
    Hey,,
    Oké, ik en ene vriendin vna mij hebben een hyves, die hyves gaat erover dat wij de JB´s zat zijn omdat ze TH onder uit halen in interviews! Het is geen anti-JB´s hyves, ookal lijkt de link daar wel op. Het is ook niet onze bedoeling om zo over te komen, maar wij zijn ze dus zat! Ze halen TH onder uit in intervieuws, en dan ook nog gaan zeggen dat ze fan vna ze zijn -.- ! Voor de mensen die neit weten wat ze hebben gezegt, nou dit zeiden ze: Tom is een dikke player, en Bill is niet helemaal 100% omdat hij make-up draagt! Ik wil je JB´s fans hiermee niet kwetsen ofzo, dat is ook absoluut neit mijn bedoeling, majha nu was dus mijn vraag, of de mensen die hyves hebben en er ook zo over denken lid willen worden van onze hyves. Nogmaals dit is niet negatief!
    xoxo Anouk <3


    Tears are crashing out of my eyes


    http://wegmetjonasbrothers.hyves.nl/


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik ga lid worden x'D
    Ik meot toch al niets van hun x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    dit is de nieuwe link :
    http://thvsjb4immerth.hyves.nl/
    Nogmaals deze hyves is neit zoals die Anti-TH hyves! We willen gewoon kunnen praten met mensen die er zo ook over denken! (H)


    Tears are crashing out of my eyes

    Heb je een link van zo'n interview waar in ze th onder uit halen? Ik wil eerst bewijs voor dat ik lid word :Y)


    You'd took my breath but I'll survive.

    Heb je een link van zo'n interview waar in ze th onder uit halen? Ik wil eerst bewijs voor dat ik lid word :Y)

    I'm sorry, het was op MTV te zien. Misschien kun je het vinden op die site vna hun ofzo... :9~


    Tears are crashing out of my eyes

    In wat voor interview dan wel ?

    weet ik veel, het was volgens mij een intervieuw na het concert van Avril, en toen vroeg die man zo van: Wat vinden jullie van Tokio Hotel? En toen gaven ze dat andwoord dus... Ik heb dat gezien, maar misschien film ik het de volgende keer en zet het op youtube! :D


    Tears are crashing out of my eyes

    ik ga oo,j lid wordezn als ze zoiets zeggen!!!ik moet er toch niks van weten zij me hunne sos weg ermee!!

    Misschien bedoelden ze dat niet zo. En als een onbekend iemand dat zegt is het zeker niet erg.

    Nee maar het is wel erg als ze eerst schijnheilig zeggen dat ze Fan van ze zijn! :O


    Tears are crashing out of my eyes

    oh... zo xD

    Wat een sneuerds -.-

    hoe weet je dat het waar is?
    ik wil het wel eens zien dan.


    don't Worry...Be gay.

    Ze hebben nooit gezegd dat ze FAN zijn. Wel hebben de heren van Tokio Hotel daarin tegen teogegeven dat ze de jongens van JB leuk en aardig vinden... En ze gaan er ook mee op tour.. Dus.. waar maakt iedereen zich druk om.. je moet ook niet altijd geloven wat er in tijdschriften, krantartikelen staat.

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik moet ook ni vn hen hebben
    persoonlyk.
    en is da inteview te bekijken op youtube?
    want da wil ik dan wel eens zien.
    vnwaar heb je da trouwens?


    La Vie en Rose

    Ik moet ook ni vn hen hebben
    persoonlyk.
    en is da inteview te bekijken op youtube?
    want da wil ik dan wel eens zien.
    vnwaar heb je da trouwens?

    ja precies.
    dat wil ik ook wel is weten.
    En als je het van een tijdschtift hebt (of krent)
    DON'T BELIVE THEM
    ze schrijven wel vaker wat..en als je het dan TOG gelooft,dasn zou het vast ook gevolve nals er staat dan gustav Bi en en dan Bill eigenlijk een wijf is, x'D stom voorbeeld maar het komt op het zelfde neet x'D


    don't Worry...Be gay.