• Ja, in dit topic kon je lezen over de boer waar ik achteraan ga. En stapje voor stapje komen we in de goede richting. Ik kreeg vanochtend een fb berichtje met een x erachter, haha, adorable! Hij had er wel een gr. voor gezet, zodat het minder opviel ofzo? Maar er stond een x, haha! Nu vind ik het eigenlijk mijn beurt om weer een zet in dit schaakspel te zetten, en dit wou ik doen door hem mijn nummer te geven met de tekst;

    Hey I just met you, and this is crazy. But here's my number, so call/text me, maybe?

    Aangezien ik laatst hoorde dat hij dit ook als ringtone heeft, and I was like WTF?! Maar ik weet niet of dit te snel is, of dat hij zich dan 'bedreigt' voelt door mijn aandacht. Ik ga er namelijk wel vanuit dat hij me leuk vind, in de zin van leuk-leuk, maar ik ben bang dat ik het fout zie en dat ik hetgeen wat we hebben dan verpest door dit te versturen. Omdat hij 'klaagde' dat ik zoveel werd gesmst en hij niet, leek me dit wel een leuke zet.

    So, whatcha think?

    EDIT:
    Ja ik hem 'm het berichtje gestuurd, en aangezien jullie allemaal super nieuwschierig zijn -wat ik ook zou zijn- heb ik besloten om het maar eventjes met jullie te delen:

    Hey! I just met you, and this is crazy.
    But here’s my number, so text me maybe?

    *mijn nummer*

    Dan kun je ook doen alsof je vrienden hebt, net als mij!
    Of me gaan stalken, net als je bij Tijs doet.. XD
    Ik bedoel, dit is strikt zakelijk voor stage..
    Haha! x

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 19:28 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nee. Dat liedje is dom en als iemand dat bij mij zou doen, praat ik er nooit meer mee.
    Maar dat ben ik, dus als jij denkt dat hij het zal appreciëren, is er niks dat je tegenhoudt.
    (Y)

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 19:24 ]

    Ja, doen! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Zo schattig!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Zo schattig!


    26 - 02 - '16

    Invaesion schreef:
    Nee. Dat liedje is dom en als iemand dat bij mij zou doen, praat ik er nooit meer mee.
    Maar dat ben ik, dus als jij denkt dat hij het zal appreciëren, is er niks dat je tegenhoudt.
    (Y)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn eerste reactie was: Nee, niet doen!
    Maar aangezien hij het als ringtone heeft, zal hij het wel leuk vinden denk ik?


    Tell me about it, stud.

    Dat stuurde ik naar me crush, en toen belde die me op en zei dat hij me het leukste meisje van de wereld vond en toen hing die op.
    xD


    even a white rose has a black shadowx

    ANNEBOLEYN schreef:
    Mijn eerste reactie was: Nee, niet doen!
    Maar aangezien hij het als ringtone heeft, zal hij het wel leuk vinden denk ik?


    Ja, dat vraag ik mezelf dus ook af ;p


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hmm ik zou gewoon iets sturen als 'oi, dit is m'n nummer, kunnen we ook whatsappen ;]'. Maar ik ben a-flirtuoos en ik denk dat het, ondanks dat ik het een vreselijke tekst vind in het nummer, wel in de context van het verhaal past. Ik zou er niet al te veel over gaan zitten piekeren.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Souvenir schreef:
    Zo schattig!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Eerst dacht ik nee, maar nu hij het als ringtone heeft is een ander verhaal(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Klinkt leuk XD
    Als ik niet al een hele lieve verloofde zou hebben, zou ik dat misschien zelf naar een jongen sturen die ik leuk vind en waarvan ik denk dat ie mij misschien leuk zou vinden :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.