• Ik wil heel graag zwarte Dr. Martens maar ik vind ze een beetje duur :x Dus ik vraag ze voor mijn verjaardag ^^ Nu heb ik wel een vraagje aan mensen die Dr. Martens hebben: Hoe vallen ze?
    Heb je een maatje groter of kleiner nodig dan normaal? Of zitten ze juist precies goed? En hoe zit dat als je er steunzolen in doet?
    Oh, en kun je ze nog ergens anders kopen dan op de site van Dr. Martens zelf?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    De maten? Geen idee. Maar als ik je echt iets moet aanraden, zou ik naar de legerwinkel (ik weet even niet meer hoe die precies heet, hij ligt net buiten het centrum waar ook Silvesterstrips zit) in Den Bosch gaan. 70 euro voor een paar echte Dr. Martens, in het zwart uiteraard. Spotgoedkoop.


    Searching heavens for another earth

    een meisje uit mijn jaar heeft zwarte Dr. Martens, ze zijn echt leuk(:
    Zelf heb ik ze niet dus dat van de maten weet ik niet. (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 18:18 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb ze! Ik heb knal rode.
    Ze lopen heerlijk! Ik heb maat 36 en ik heb ook maat 36 gekocht. Als je er steunzolen er in wilt doen zou ik als ik jou was wel een maatje groter kopen, maar dat moet altijd. Ik heb ze bij Basta gekocht. Ik denk dat je ze ook wel op Ebay kan krijgen. Gek genoeg bij Attitude Holland niet. Volgens mij hebben ze ze ook bij Large.
    Veel succes!

    XXX


    Life is full of fake people

    Ik krijg ze, waarschijnlijk die met de Britse vlag op de schoenneuzen. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn maat was gewoon goed. Steunzolen zijn niet nodig, ze lopen hemels<3


    Food.

    Helvetios schreef:
    De maten? Geen idee. Maar als ik je echt iets moet aanraden, zou ik naar de legerwinkel (ik weet even niet meer hoe die precies heet, hij ligt net buiten het centrum waar ook Silvesterstrips zit) in Den Bosch gaan. 70 euro voor een paar echte Dr. Martens, in het zwart uiteraard. Spotgoedkoop.

    Yankee heet die. c:
    Voor de rest heb ik geen ervaring met dr. Martens omdat ik ze eerlijk gezegd niet zo mooi vind. ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Scharry schreef:
    Mijn maat was gewoon goed. Steunzolen zijn niet nodig, ze lopen hemels<3

    Als ik geen steunzolen draag staan mijn voeten heel ver naar binnen en krijg ik zere knieën. Maakt niet uit hoe stevig de schoenen zijn.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Mortician schreef:
    Ik krijg ze, waarschijnlijk die met de Britse vlag op de schoenneuzen. :3

    Oh, die zijn echt superleuk!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik weet alleen dat ze op zalando te krijgen zijn, want daar heb ik laatst even gezocht (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Marktplaats!


    tenminste, daar heb ik de mijne vandaan.=] Maat gewoon hetzelfde genomen.


    The night is dark and full of terrors.

    Marktplaats heeft ook prima, mijn Martens heb ik er ook vandaan. Gekregen voor mijn verjaardag van mijn zus. <3

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:31 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bij de H&M hebben ze nu boots of zo, voor 30 euro. Lijken heel veel op Dr. Martens. Als mijn pa terug is van vakantie gaat hij ze bestellen voor me lol. Ik viel hem vandaag lastig via de telefoon. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dirtypaws schreef:
    (...)
    Als ik geen steunzolen draag staan mijn voeten heel ver naar binnen en krijg ik zere knieën. Maakt niet uit hoe stevig de schoenen zijn.


    Dat heeft mijn zus ook. Dan zou ik als ik jou was je zolen meenemen als je de schoenen gaat passen en als je ze besteld zal ik als ik jou was een maatje groter kopen. ^^

    Xxx


    Life is full of fake people

    Uneventful schreef:
    Bij de H&M hebben ze nu boots of zo, voor 30 euro. Lijken heel veel op Dr. Martens. Als mijn pa terug is van vakantie gaat hij ze bestellen voor me lol. Ik viel hem vandaag lastig via de telefoon. :"D

    Bedoel je deze?
    Ze zijn wel tof, maar ik wil van die gelakte/glimmende. ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik vind die wijnrode van H&M ook prachtig.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife