• Ik heb dus altijd al groen haar gewild! Echt erg maar ik vind die groen zo mooi.. Iemand ervaring met groen haar? Pakt het goed op bruin haar? En met groen bedoel ik dit;


    Hij is trouwens echt mooi ghehe

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:03 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Dip dye, gets ga weg. Ik haat dip dye en het is tè mainstream -,-


    I agree, ik zou zeggen; doen! Die kleur is echt super mooi.


    You are beautiful, you are love.

    In een anime, ja. In het echt...
    Ik weet niet, ik denk dat ik het leuk zou vinden bij prachtig glanzend en lang haar, maar daar staat iedere kleur goed bij x]. Groen zie je echt niet vaak. Ik vind 't origineel, maar net te denk ik. Dan zou ik eerder voor suikerspinroze of blauw gaan denk ik.


    i put the fun in funeral

    Nee... Rood en paars gaat nog wel, maar groen vind ik iets té (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Audacity schreef:
    In een anime, ja. In het echt...
    Ik weet niet, ik denk dat ik het leuk zou vinden bij prachtig glanzend en lang haar, maar daar staat iedere kleur goed bij x]. Groen zie je echt niet vaak. Ik vind 't origineel, maar net te denk ik. Dan zou ik eerder voor suikerspinroze of blauw gaan denk ik.

    Ik heb (opzich heel) lang en glanzend haar :w
    Ik wou eigenlijk suikerspinroze doen maar eeh die kleur pakt niet goed en de McDonald's stemt daar niet mee in denk ik ;w


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Ik heb (opzich heel) lang en glanzend haar :w
    Ik wou eigenlijk suikerspinroze doen maar eeh die kleur pakt niet goed en de McDonald's stemt daar niet mee in denk ik ;w


    Vraag het na bij jouw teamleider of jouw baas? If you don't go, darling, you'll never know.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:39 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DOEN!


    26 - 02 - '16

    Svenka schreef:
    (...)

    Vraag het na bij jouw teamleider of jouw baas? If you don't go, darling, you'll never know.

    Nee dat staat in mijn contract dus vragen is dubbelop :w


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Nee dat staat in mijn contract dus vragen is dubbelop :w


    Lullig :C. Mag groen haar wel dan?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Lullig :C. Mag groen haar wel dan?

    Ja donkere, redelijk nature kleuren mogen wel. Een meisje had ook groene dipdye dus ik vind dat dit ook mag (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik had fl groen. maar als je echt zeker wil weten dat het goed blijft zitten... moet je het blonderen.
    ik wilde eerst echt niet blonderen ik dacht of slecht voor mijn haar dit ow gaatme haar dood van dat maar dat valt heel erg mee.


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik heb een vriendin die groen haar had (het is nu inmiddels alweer in een andere kleur :3) en ik vond het best mooi.
    Ik zou het erop wagen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Nee dat staat in mijn contract dus vragen is dubbelop :w


    Dat je geen haar mag verven? Awh, that's screwed. D: Je kan moeilijk zomaar even stoppen bij de McDonald's voor een baantje waar het wel mag. Hmm, complicated.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb m'n fringe groen geverfd, en dat was gebleekt en bruin door elkaar. Het gebleekte werd een beetje geel/groen en het bruine bleef gewoon bruin, dus ik weet niet welk merk je gebruikt maar mijn advice is om het te bleken...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Beckett schreef:
    Dip dye, maybe. Maar helemaal groen toch niet :s


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb groen gedipdyed, please don't kill me(cat)
    Het vervaagde na enkele weken wel al, dus als je het doet moet je toch om een mooie kleur te behouden om de 2 a 3 weken bijkleuren. Hangt ook af van hoe vaak je je haar wast. Het pakt heel erg slecht op bruin haar want dan word het een soort van vieze bruingroene kleur dus ik raad je wel aan te bleachen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.