• Oké, ik stress 'm nu al. :Y)
    Ik vraag de mensen op Q om hulp, want ik heb een klein dilemma.
    Mijn vriend is namelijk binnenkort jarig en ik heb geen idee wat ik voor 'm moet kopen.
    Ik wil iets heel origineels voor hem kopen, omdat hij ook altijd heel erg origineel is.

    Wat. Moet. Ik. Kopen?

    Ik ben koos inspiratieloos, dus help me. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gooi een rood lint om jezelf heen en geef jezelf cadeau! *O*
    Oké, nee sorry. Ik heb geen flauw idee. Ik ben zelf ook een drama met dit soort dingen. :'D

    Denk aan wat hij leuk vind, Koop een cd of dvd of een film ofz. Ik weet het ook niet.

    Lioncourt schreef:
    Gooi een rood lint om jezelf heen en geef jezelf cadeau! *O*
    Oké, nee sorry. Ik heb geen flauw idee. Ik ben zelf ook een drama met dit soort dingen. :'D

    Die moet ik onthouden, als back-up plan. :'D
    Ik haat cadeautjes kopen, aangezien ik nooit weet wat ik voor diegene moet kopen en wat ze dan leuk vinden om te krijgen. Diepe zucht. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik had voor Mitchell een SD kaartje voor zijn telefoon gekocht, met ons liedje er op, waar ik een speciaal filmpje van had gemaakt met leuke plaatjes, teksten en foto's van ons. Verder had ik er nog meer foto's en dat soort dingen op gezet, hij was er echt heel blij mee.


    Your make-up is terrible

    een tshirt met awesome tekst en plaatje dat je zelf bedacht hebt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    Ik had voor Mitchell een SD kaartje voor zijn telefoon gekocht, met ons liedje er op, waar ik een speciaal filmpje van had gemaakt met leuke plaatjes, teksten en foto's van ons. Verder had ik er nog meer foto's en dat soort dingen op gezet, hij was er echt heel blij mee.

    Heel blij is een onderdrijving. Ik moest janken om dat filmpje en de lieve dingen die je erop had gezet. Het was echt geweldig!

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 13:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een telefoon hoesje, een blik met zijn favoriete gevuld met zijn favoriete snoepjes(jamin), een kussensloop..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Een baby. Moet hij wel even negen maandjes wachten (cat)


    i put the fun in funeral

    Ik heb ooit een shirt gegeven, maar dat kan je ook combineren met iets lekkers of iets wat je zelf gemaakt/geschreven/geknutseld hebt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Maak iets.


    No growth of the heart is ever a waste

    Misschien een leuk ideetje: Koop een leeg doosje en als hij het daarna opent zeg je dat je je liefde erin hebt gestopt.

    haha maar hmmm, even denken hoor!
    Misschien een ketting like this?



    en daarnaast nog een leuke vest, of een lekker geurtje?
    (krul)

    Stropdas! *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Elenei schreef:
    Stropdas! *O*


    Ew, met een stropdas en pak zou hij er volgens mij helemaal eng uit zien D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    Een baby. Moet hij wel even negen maandjes wachten (cat)


    xD die is GOED !!!


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Mordin schreef:
    (...)

    Ew, met een stropdas en pak zou hij er volgens mij helemaal eng uit zien D:

    Dat draagt 'ie vaak (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'