• edit: heb m al maanden geleden afgekeken...

    (...)en ik ben vandaag even bij de videotheek lang gehop'd en daar ook nog de film vandaan gehaald, die ik ga kijken als ik de laatste 3 episodes ook heb gekeken ^^
    Death Note gaat over een Light, hij krijg per ongeluk een Death Note van een Shinigami (goden des doods). Wiens naam wordt opgeschreven sterft. Light gebruikt deze kracht om criminelen en moordenaars te doden, om zijn eigen perfecte wereld te maken. Niemand weet wie hij is, en ze geven hem de naam Kira (wat moordenaar betekent). Er is maar 1 iemand die hem kan oppakken: L. Ik ben echt zwaar verslaafd O.O Als je hem ook wil zien, ik volg hem hier: http://www.youranimenow.com/death-note-episodes.html Het is in het Japans gesproken en Engels ondertiteld. Verwacht niet echt dat veel mensen het kennen maar ja (A)


    BAM!

    ht klinkt echt super cool

    Eeeeeeeeks, Death Note staat op mijn planned-to-watch-list, maar kan niet wachten om 'm te watchen.
    (trouwens, heb je een myanimelist.net account? Kan je bijhouden hoeveel je al hebt gezien, gelezen (manga) e.d.) ^^;

    Hij klinkt wel leuk,ik heb dr wel eens plaatjes van gezien:)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik heb al tot 20 fsoo gzien, ma toen werkte mijn geluid een tijdje nimmer, en dan heb ik vorige week er nog is 2 gzien, ma, da doe mij er aan herinnere da ik dringend het vervolg moet zien ;] Daz écht sppr :]


    007

    Hele gave anime! Maar ik kom nooit verder dan ep 3 om de één of andere reden...
    Dan heb ik geen tijd meer ofzo. En als ik dan weer wil kijken, moet ik eerst ep 1 t/m 3 kijken om weer in het verhaal te komen. Dat vind ik dan saai worden en vlak voor of na ep 3 stop ik xD
    Dom, he?


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ken hem wel:D
    Is echt een hele leuke serie:D
    Ben ergens rond de 28/30, kijk teveel series om het precies bij te houden,, best verwarrend af en toe..


    Thank you that it is the morning of another day..

    Death Note is egt Ge-Wel-Dig !
    heb film gezien, boeken gelezen, enz

    AAAH. DN. <3

    Helemaal uitgelezen, in het Engels en in het Nederlands (voor zover die loopt). Uitgekeken, en film half gezien. ;o


    we were young but we were blind.

    ooooooowwwwww my god i love Death Note its like my favorite movie (well alright almost XD)



    En L is soooooooooo Cute (L)


    You can never wear to much black

    Ik lées death note :D
    @SemiAngel, dat heb ik ook altijd -_- Vaak wel wat verder als aflevering 3 maar ik heb nog maar 1 keer een anime helemaal uitgekeken o.o

    Ik kon nooit aflevering 21 vinden XD Dus ben ik nooit vergekomen XD Maar L is zooo kawaiiooo <33 Gewoon zo ubercute hoe hij doet <33


    Your make-up is terrible

    ik ben fan van death note, maar ik ben meer een manga-mens

    ik kijk het niet maar ik ken het wel..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik ben fan van Death note!
    Is een van de beste series die er bestaat! :D
    Je moet alleen wel slim zijn als je het leuk wilt vinden. :P(puh)


    One who knows nothing can understand nothing.

    Woot! <3 Kheb ram de manga's thuis liggen <3
    Echt een geweldig serie!