• Ik was gewoon benieuwd waarom je nou schrijft, de een doet het omdat ze het leuk vind de ander doet het met een andere reden.

    Ik schrijf, al jaren, vanaf mijn 13de ben ik word pagina's aan het vullen, soms is het vlutzooi soms is het mooi. Ik doe het om allles van me af te schrijven, even nergens bij nadenken, gewoon schrijven. Soms heb ik zelf niet door wat ik schrijf, en dan lees ik het terug en dan denk ik, Jeetje dat heb ik geschreven... Als ik me even neit goed voel schrijf ik, dus ik schrijf veel.. maar oke.

    Waarom schrijf jij?
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Om verveling tegen te gaan. En blijkbaar kan ik nog goed schrijven ook, altijd mooi meegenomen ^^


    Bored.

    met schrijven sluit ik me af voor de wereld om me heen :$

    Ik vind het leuk.

    Sinds ik hier verhalen maak,ben ik veel fantasierijker x3 I mean...Ongeveer het zelfde als bij jou :3

    Om verveling tegen te gaan. En blijkbaar kan ik nog goed schrijven ook, altijd mooi meegenomen ^^

    En dan noemen ze mij een opgeblazen koe met een te groot ego.x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    En dan noemen ze mij een opgeblazen koe met een te groot ego.x'D

    Ja! Asociale jaloerse kinders ¬¬


    Bored.

    (...)
    Ja! Asociale jaloerse kinders ¬¬

    Zo is dat,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik schrijf omdat ik zo alles van me af kan gooien. Praten gaat me iets te moeilijk af. Dus doe ik het maar op een andere manier. En of het nou goed of niet goed is wat ik opschrijf kan me niks schelen^^


    Music is the new sex



    Ik schrijf, al jaren, vanaf mijn 13de ben ik word pagina's aan het vullen, soms is het vlutzooi soms is het mooi. Ik doe het om allles van me af te schrijven, even nergens bij nadenken, gewoon schrijven. Soms heb ik zelf niet door wat ik schrijf, en dan lees ik het terug en dan denk ik, Jeetje dat heb ik geschreven... Als ik me even neit goed voel schrijf ik, dus ik schrijf veel.. maar oke.

    x3
    Ik dus ook gewoon zorgeloos van me afschrijven echt heerlijk(A)
    Leven in je eigen verhaal,alles zo aanpassen dat alleen de perfecte mensen er zijn en als ik me kut voel ze mij er weer uit trekken..


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik schrijf voor de fun. Ik doe het niet zo vaak omdat ik het heel vermoeiend vind, maar als ik dan uiteindelijk iets af heb, ben ik er meestal ook wel heel tevreden mee :3


    Mew <3

    Ik schrijf omdat ik zo alles van me af kan gooien. Praten gaat me iets te moeilijk af. Dus doe ik het maar op een andere manier. En of het nou goed of niet goed is wat ik opschrijf kan me niks schelen^^

    Kijk zo is dat,

    En dan is er ook nog iets, gewoon met vrienden/vriendinnen praten is moeilijer dan met iemand die je helemaal niet kent.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Tja... Ik weet eigenlijk niet ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heb nogal een vaag verleden, dus dat schrijf ik vaak van me af.
    Ik begon in groep 3, dus toen ik 6/7 was ofzo.. Toen waren het nog kinderverhaaltjes, over monsters in kasten enzo..
    Vorig jaar (12) schreef ik bijna alleen maar depressieve verhalen over zelfmoord, kindermishandeling, enz. Want toen was ik depressief. [niet zo'n dipje die je om de zoveel dagen hebt, maar echt van oktober tot mei/juni zat ik alleen maar in mijn kamer, achter de pc, enzo..] En nu schrijf ik over van alles. Nog steeds om dingen uit het verleden te verwerken, of over andermans situaties. Het helpt mij in ieder geval erg n_n


    all I want for christmas is a girlfriend

    Waarom ik schrijf ? Vind het ten eerste leuk ten tweede wil ik schrijfster worden of modejournalist =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Heb nogal een vaag verleden, dus dat schrijf ik vaak van me af.
    Ik begon in groep 3, dus toen ik 6/7 was ofzo.. Toen waren het nog kinderverhaaltjes, over monsters in kasten enzo..
    Vorig jaar (12) schreef ik bijna alleen maar depressieve verhalen over zelfmoord, kindermishandeling, enz. Want toen was ik depressief. [niet zo'n dipje die je om de zoveel dagen hebt, maar echt van oktober tot mei/juni zat ik alleen maar in mijn kamer, achter de pc, enzo..] En nu schrijf ik over van alles. Nog steeds om dingen uit het verleden te verwerken, of over andermans situaties. Het helpt mij in ieder geval erg n_n

    Ja het helpt mij ook, voor een tijdje maar daarna komt het bij mij altijd weer terug,.. Dus je kan al wel raden hoeveel word documenten ik vol heb


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Kijk zo is dat,

    En dan is er ook nog iets, gewoon met vrienden/vriendinnen praten is moeilijer dan met iemand die je helemaal niet kent.

    Jij begrijpt mij!


    Music is the new sex