• Hoi.
    Vandaag ben ik met mijn mama op schoenenjacht gegaan, maar ik heb geen schoenen gevonden (het is te zeggen: ik heb er gevonden, maar die kostte 130 euro) en zoveel wil ik echt niet aan schoenen geven.
    Mijn vraag: Weet iemand een goede schoenenwinkel die niet te duur is (lees: liefst schoenen van onder de 75 euro...). Ik heb geen voorbeeld van wat voor schoenen ik wil, simpelweg omdat ik het niet weet.
    Bedankt

    Wil je ook nog goede kwaliteit?


    Life is hard and then we die

    Ik koop schoenen meestal bij VanHaren, maar die zijn dan wel na een paar maanden weer kapot.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Shoenenreus? Daar heb je al mooie schoenen van goeie kwaliteit voor 15 euro :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Van Haren ze hebben goede schoenen die aardig nog lang mee gaan :3.


    Shoganai i ne~

    Shinhwa schreef:
    Van Haren ze hebben goede schoenen die aardig nog lang mee gaan :3.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Schoenenreus. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Shinhwa schreef:
    Van Haren ze hebben goede schoenen die aardig nog lang mee gaan :3.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Shoe discount: "veel schoen voor weinig poen"
    Ik weet niet of jullie dat in Nederland hebben... Hoe dan ook, daar hebben soms leuke schoenen en goede kwaliteit voor zijn prijs.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    hmm, actie sport?


    As long as you love me, We could be starving, We could be homeless or We could be broke.

    Neelsel schreef:
    Shoe discount: "veel schoen voor weinig poen"
    Ik weet niet of jullie dat in Nederland hebben... Hoe dan ook, daar hebben soms leuke schoenen en goede kwaliteit voor zijn prijs.

    Ik woon in België :Y)
    Maar daar ben ik al gaan kijken ...


    @de anderen
    die winkels ken ik niet eens :')