• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

LostMagic schreef:
    Alexi
    'Dat is een idee.' glimlach ik en kus hem zachtjes.

[Laat me raden Lize, je wilt niet dat Jake en Leslie, Ax en Alexi naakt zien :Y)

Begrijpelijk XD]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Rachelle Lemmons.

Ik lach even. 'Genoeg. ' zeg ik dan en ga met mijn hand langs zijn borst. 'Maar de vraag is, ga ik het ooit krijgen ?' Ik schud even lschend mijn hoofd en plaats mijn handen weer onder mijn hoofd.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Jonathan Fields
    Ze gaat met haar hand langs mijn borst en zegt dat het de vraag is of ze het ooit gaat krijgen. 'Is het iets wat ik je kan geven?' vraag ik dan. Een tikkeltje uitdagend. Mijn hand ligt op haar heup en met de ander ondersteun ik mijn hoofd. Ja, ik ben een beetje van het uitdagende gedoe.

[wel genant anders xd[

Axton
    Ik hoor iemand op de gang niezen. Een nies die verdacht veel op die van Leslie leek.
    "Oh, shit." mompelde ik, maar moest grijnzen door de spanning. Ik drukt Alexi tegen me aan en duwde haar gezicht zacht tegen mijn schouder.
    "Doe alsof je slaapt." fluisterde ik in haar oor, voor ik zelf mijn ogen sloot.
    Ik hoorde de deur open gaan en gebruikte al mijn acteertalent.

“To live will be an awfully big adventure.”

Rachelle Lemmons.

Ik grinnikte. 'Denk het wel. ' zei ik toen en deed alsof ik iets bedacht. 'Maar nog steeds is de vraag als ik het zou kunnen krijgen. ' herhaalde ik met een uitdagende ondertoon.

Alexi
    Ik doe wat hij zegt en glimlach zwakjes. Ik maak mijn ademhaling rustiger en kalmer.

Jake
    Les duwt de deur open en ik begin te lachen als ik Axton en Alexi hun kleren zie liggen op de grond. 'Hier is het ook wild aanoe gegaan' merk ik grinnikend op. Dan zie ik henslapen. Ik loop naar de badkamer, vul een glas en gooi het over hen heen. 'Opstaan'

Jonathan Fields
    Ze is nu ook uitdagend. 'Dat ligt er maar net aan wat je van me wil,' zeg ik dan. Ik kijk haar aan met een speelse blik. Ik wrijf met mijn duim over haar heup.

Axton
    Ik klem Alexi tegen me aan, als om haar te beschermen tegen het water en tegen een gênant moment. Ik laat het water verdampen voor het ons kan raken en kijk Jake gewoon aan.
    "Hallo, das lang geleden man!" grinnikte ik en dacht na over wat wraak... Weet je, als je water gooide, kon je water terug krijgen.
    Ik concentreerde me weer even en plots viel er zeker zo'n 2 liter water over Jake zijn hoofd.
    "Oeps..." grijnsde ik.

“To live will be an awfully big adventure.”

Rachelle Lemmons.

Ik keek hem met een klein grijnsje aan. 'Hmm. ' zei ik toen grijnzend in zijn oor. 'Klinkt veel belovend. ' en ik keek hem even aan.

Leslie Day
    Ik lach als Jake water over hen heen gooit, maar ik moet nog meer lachen als Jake nat gemaakt wordt. 'Dat krijg je er van Jakey,' zeg ik met een lach. 'Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.' en ik kijk met een lachje naar hem.

Jonathan Fields
    Ik grinnik, 'Ik ben ook veelbelovend,' zeg ik met een grijns. En ja, het klinkt arrogant. 'Wat wil je? Ik geef het je.' ik kijk haar aan recht in de ogen.

Rachelle Lemmons.

Ik lachte zachtjes en toen hij me recht in mijn ogen aankeek grijnsde ik kort. 'Hmm laat masr zien dat je zo veelbelovend ben dan. ' zeg ik met een kleine grijns.

Jonathan Fields
    Ik grinnik zacht en buig me dan voorover naar haar toe. Ik stop vlak voor haar lippen. 'Watch me,' zeg ik zacht. En ik druk mijn lippen op die van haar. Heel zacht en heel licht. Een beetje plagend licht.