• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Ik draai me weer om, en zie Alexi met de kat spelen je Saffier heet. 'Ach, Kate heeft het goed met je voor,' zeg ik glimlachend. De vorige keer dat ze op hem lette hadden Jake en ik net euzie gehad en was hij aan de drugs gegaan. Gevolgd met dat hij mij aangerand had en ook bijna verkracht. Ik kijk glimlachend naar Jake. 'Ik bedenk me dat Jake en ik al een keer eerder zijn betrapt,' ik grinnik. 'Door Matthew.' wauw. 'Volgens mij is het lot er gewoon op tegen dat we seks hebben.' ik grinnik weer. Ax heeft het nog steeds niet door dat ik mens ben. 'We zijn naar Frankrijk geweest,' antwoord ik dan.

[ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:32 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik glimlach en kijk naar Les. 'Wij moeten dan nog eens praten over hen.' zeg ik grinnikend. Praten? Ehm nee roddelen en lachen lijkt er meer op.

Axton
    Ik keek ze beiden aan, maar toen werden mijn ogen plots naar Leslie gezogen.
    "Hé!" riep ik verwonderd uit. "Je ziet er anders uit... Wat is er gebeurd?" vroeg ik verward.
    Ze leek wel geen demon meer, maar dat kon niet, toch?
    "Hé, rustig aan hé jij." grinnikte tegen Alexi en porde zachtjes in haar zij.

[ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:34 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Ik grinnik, 'Is goed hoor Alexi,'zeg ik dan. Dan zegt Ax ineens dat ik er anders uitzie. Ik kijk naar hem en bijt op mijn lip. 'Ik neem aan dat je niet mijn uiterlijk bedoelt,' mompel ik dan. 'ik weet niet hoe het komt,' zeg ik dan alvast. Op zijn vraag hoe het kan dan ik een mens ben.

Alexi
    Ik maak een spastische beweging door zijn por en wrijf over mijn zij. 'Niet porren. En waarover zijn jullie aan het praten?' vraag ik niet begrijpend 'Leslie is toch nog hetzelfde?'

Axton
    "Maar... er moet toch... Iets? Wat is er gebeurd?" vroeg ik nog eens. Ik staarde haar verward aan.
    Want dit was een groot probleem. Stel dat ik Alexi zou veranderen? Zou zij dan ook plots in een mens veranderen?

Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik eh.. Had op dat moment even veel meegemaakt,' zeg ij dan. Ashley. Ik had het filmpje gezien van zij die hem verleid en hij die er voor valt. En toen kwam Bradley die me afleiding wilde geven en me kuste. Maar ik kon het niet en heb Bradley afgewezen. En toen kwam Jake en rende ik zwaar huilend weg. En sloeg tegen bomen en daarna Jake. En toen viel ik ineens flauw. En toen is het proces denk ik begonnen. Maar dit zeg ik allemaal niet.

Jake
    Ik kijk weg op mijn lip bijtend. Eigenlijk is dit mijn schuld. Als ik er niet geweest was was les nu nog een demon. Ik zucht en leun weer tegen de muur. Ik zie dat Alexi er geen barst van snapt waardoor ik toch flauw moet glimlachen.

Leslie Day
    Ik zie dat Alexi er niets van snapt. 'Ik ben een mens,' zeg ik dan. En ik kijk haar aan. Kijk of ze begrijpt wat ij bedoel.

Alexi
    'Nou ja ik toch ook?' zeg ik en plots valt het me binnen. 'Oooooooh.' zeg ik. 'Ik wist niet dat dat kon.' Ik zucht zachtjes en glimlach dan. 'Ben ik toch niet de enige meer.'

Axton
    Ik negeerde Alexi niet expres, maar kon nu gewoon even niet antwoorden
    Ik sprong overeind. Met mijn handen letterlijk in mijn haar.
    "Maar dat kan niet! Dat- dan... Nee!" als Alexi dan weer. Nee, ik was me weer te druk aan het maken. Ik moest kalmeren.
    Ik ging me zo hard op de lamp concentreren, hopend zo te kalmeren. Na een tijd staren voelde ik mezelf kalmeren, maar slaakte ook een verwonderde kreet. Ik had de lamp laten zweven. Ik liet hem snel weer vallen, waardoor die omviel en ik hem maar net meer kon vangen.
    "Euh... Ok."

Alexi
    Ik kijk met grote ogen naar de lamp en dan weer naar Axton. 'Ax?' zeg ik zachtjes. Waarom panikeerde hij zo? Zo erg is het nu ook weer niet om mens te zijn? Ik bedoel het is wel erg voor Leslie en Jake omdat ze niet eeuwig samen kunnen zijn of ze moet weer die pijnen doorstaan voor de 2de keer... ow...

Leslie Day
    Ik had die reactie niet verwacht van Ax. Ik slik een keer. 'Ax, zelfs Jake's moeder heeft dit nog nooit eerder gezien,' zeg ik dan. Jk kan namelijk wel bedenken waarom hij hem uitfreakt. Hij wil Alexi demon maken. 'Ik ga maar eens,' zeg ik dan. Ik moet het even verwerken. Het komt gewoon weer als een klap aan dat ik ineens weer mens ben. Ij loop de kamer uit.

Jake
    Ik ren Leslie achterna en zucht.
    'Je zit er nog steeds mee he?' zeg ik zachtjes.

Leslie Day
    Jake komt me achterna. 'Ja,' zeg ik zacht. 'Ik voel me gewoon beperkt.' jk haal mijn schouders op. 'Maar ik moet mezelf er gewoon overheen zetten. Jij verandert me toch niet terug.'