• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ¨maaaiinnn topics¨


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik probeer de gedachten aan de droom van me af te schudden en zie dan Nala op mijn bed zitten. Welcome back zegt ze glimlachend. Ik glimlach even kleintjes naar haar en ze zit met haar hand op haar buik. Ik kijk naar haar en vraag dan bezorgd, 'Heb je soms buikpijn?' ik kijk haar aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Oh, euhm." ik haalde snel mijn handen van mijn buik en fakete een glimlach. Wat deze keer opvallend goed lukte. Ja, wat wil je met een leven lang ervaring erin.
    "Ik voel me weer wat misselijk, maar het valt wel mee hoor." loog ik, maar niet helemaal. Ik was inderdaad een beetje misselijk, maar was het al zo gewend dat het bijna geen gedachte meer waard was.
    "Heb je al genoeg geslapen?" vroeg ik dan, het leek alsof hij nog niet eens een uurtje zijn ogen had gesloten. Of misschien had ik de tijd gewoon uit het oog verloren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mijn Topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik kijk naar Nala en als ze glimlacht glimlach ik terug. 'Nou, hopelijk ben je snel niet meer misselijk,' zeg ik dan. Mijn kop bonkt nog steeds en ik twijfel er serieus over of dat ooit nog wel goed komt. Het is namelijk vermoeiend. En zeker als je ook nog rot dingen droomt waardoor je niet lang slaapt. 'Ik eh, hoef niet meer te slapen,' zeg ik dan. En ik laat me weer achterover in het kussen vallen. Ik kijk even naar Nala. Ik heb geen idee wat ik met de Nala-Naomi-situatie aanmoet. Naomi moet me niet, maar ik kan niet zomaar Nala gebruiken. Ondanks dat ze wel een leuk lief meisje is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Again voor Femke.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nala
    "Jij voelt iets voor Naomi." zei ik plots. Het was geen vraag, ik had het al lang gezien. "Maar als ik je kus kom je wel weer bij en krijg je je geheugen terug... Nou, misschien zou het hetzelfde geweest zijn als wanneer Naomi je zou gekust hebben, maar goed." Ik keek hem van onder mijn wimpers aan. Alsof ik twijfelde of ik zijn reactie nu wou zien of niet.
    "Ik heb net wat nagedacht... Misschien is er een simpele manier om eruit te komen..." mompelde ik zacht. Zelfs een afwijzing was beter dan deze twijfels.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas


    Ik loop rustig met haar mee, sla mijn arm om haar middel en druk een kus op haar slaap. 'Gaat het,' vraag ik zacht en bekijk de zeikant van haar gezicht. 'Ik probeer aardig tegen hem te doen, maar het gaat niet. Sorry.' Ik kijk recht voor me uit en sluit even mijn ogen. Sorry Naomi, sorry, maar Sam dwarsboomt me gewoon te veel, dacht ik bij mezelf.



    Naomi Micheal

    'Het gaat prima.' zeg ik dan en glimlach even zwak en bijt dan op mijn lip. Als hij zijn arm om mijn middel slaat ga ik dicht tegen hem aanlopen en glimlach dan toch even. 'Ik begrijp dat jezo oet, je hebt er ook alle rect voor, maar toch, hij is zijn geheugen kwijt, aan de ene kant is het misschien beter dat hij sommige dingen vergeten is.' zeg ik dat laaste zacht. Maar eigenlijk wil ik zo graag dat hij alles weer weet, ik weet niet waarom, ik heb Ian al, maar toch blijft het in mijn hoofd zitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik kijk ineens een beetje verschrikt naar Nala. Hoe weet ze dat? Ik haal gelijk de schrik weg uit mijn ogen. Ze kijkt me aan vanonder haar wimpers. Ze zegt dat ze nagedacht heeft en er een simpele manier is om er misschien uit te komen. Ik kijk haar aan. 'Hoe bedoel je?' vraag ik zacht. 'En hoe kom je erbij dat ik iets voel voor Naomi?' ze weet toch niet dat ik gezoend heb met Naomi, meerdere malen. Nee. Nee?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik haalde licht mijn schouders op.
    "Ik zie het. Aan hoe je je gedraagt... Ik ken je beter dan je denkt." mompelde ik zacht. "Maar ik ben gewoon gevoelig voor dat gedoe. Ik heb het snel door." haalde ik mijn schouders op.
    "En als ik het juist heb... dan denk ik dat je twijfelt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze weet het, gewoon omdat ze het gezien heeft. Aan mij. Ik kijk vertwijfeld naar haar, ik geloof haar, maar als het zo duidelijk te zien was... Of was het alleen voor Nala duidelijk te zien omdat ze zelf op een teken aan het wachten dat ik haar leuk zou vinden? Ik weet het niet. 'Naomi moet mij niet,' zeg ik dan. Niet ingaand op het feit of ik haar wel of niet leuk vind. Iets voor haar voel. 'Ze heeft Ian al.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "Doe maar, maar trap er niet in het zijn echt heilige boontjes als het dan op vreemden aankomt," zeg ik nors. Ik moet mijn eigen ouders niet.
    "Ik maakte op mijn vijfde een tekening voor mijn moeder. Ze gebruikte hem als aanmaakpapier voor de openhaard,"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nala
    Ik knikte gewoon en staarde toen naar mijn handen, die in mijn schoot gevouwen lagen. Ik was mijn dapperheid kwijt geraakt, tijdens het gesprek.
    Ik had mijn voorstel gewoon laten varen.
    "Het is niet omdat iemand niet van jou houdt, of kan houden, dat jij niet van die persoon kan houden..." En dat wist ik maar al te goed.
    Ik zuchtte en liet mijn schouders hangen.
    "Laat maar. Laat het vallen." zuchtte ik en kneedde mijn slapen met mijn vingertoppen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik kijk naar haar en pak dan haar hand vast die haar slapen aan het kneden waren. Ik zorg ervoor dat ze me aankijkt. 'Het spijt me,' zeg ik zacht. 'En eigenlijk weet ik wat je voelt. Maar.. het is lastig uit te leggen,' zeg ik dan. Ik zucht even gefrustreerd. 'Je zei het zelf al, toen ik niets meer wist, ik praat niet graag over mezelf. Nu zal dat toch moeten wil ik het kunnen uitleggen.' ik kijk haar aan. 'Laten we het erop houden dat mijn leven een beetje in duisternis was,' begin ik. 'En toen was er Naomi. Ik deed eerst afstandelijk naar iedereen hier, maar zij kwam dichterbij. En ik merkte gewoon dat het me goed deed.' ik weet dat ze dit niet wil horen. Maar het moet. 'Maar zij is met Ian. En ze kan me dat niet geven,' niet meer. 'Maar jij bent er wel voor me. Je bent lief, geeft om me, zorgt voor me, komt naar me toe als er iets met je is.' ik zucht en kijk neer. 'En je zou goed voor me zijn. Te goed.' het is zo lastig uit te leggen. 'ik weet niet of ik hetzelfde kan voelen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik zuchtte en knikte.
    "Ik begrijp het... behalve... Ik snap niet hoe ik ooit te goed voor je kan zijn. Ik ben gebroken.
    Mijn ziel staat vol litteken... Ik begrijp best dat je niets met me zou willen. Zelfs als je echt iets voor me voelde, dan nog verdien je beter dan mij. Met mij heb je nooit rust... Ik weet iedere situatie te verpesten." zuchtte ik.
    "Problemen zwermen steeds als bijen om me heen... Ik maak het jou ingewikkeld en meteen daarbij maak ik mijn eigen leven nog erger. Ik weet mezelf steeds in pijnlijke situaties te wringen."
    Ik probeerde normaal te blijven ademen, terwijl mijn lichaam liever in snikken zou willen uitbarsten.
    Ik sprong op.
    "Weet je, Sam, ik begrijp je! Ik begrijp je echt, maar ik kan het niet aan! Niet nu! Er is nu te veel aan mijn hoofd. Ik kan er echt niets bij hebben."
    Ik trek mijn hand los uit de zijne.
    "Ik kom terug." stelde ik hem nog gerust, voor ik de zaal uit liep. Ik liep recht naar de danszaal van streetdance. Voor de tweede keer vandaag zou ik afleiding gaan zoeken bij dansen.


    “To live will be an awfully big adventure.”