• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maaaiiiinnn topics!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi zei op 18 sep 2012 - 16:09:

    Leslie Day
    Ik zie de lust weer in zijn ogen en grijns. En inderdaad, hij houdt het nog geen minuut vol. Zijn lippen liggen weer op die van mij en zijn handen stelen langzaam mijn borsten. Ik bijt op zijn lip en ga met mijn handen door zijn haar. De pijn die daarmee gepaard gaat voel ik niet. Ik heb alleen nog een slipje aan. Een hand zakt weer af terwijl ik hem gewillig doorzoen en dit keer ga ik niet vluchtig over zijn boxer maar laat hem daar liggen. Ik doe er alleen nog niets mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {haha, nja en vroeger kan ik neit ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal


    Ik grinnik en kijk Ian aan. 'Hmmm, ik weet het niets.' zeg ik dan en denk verder na. 'Hmm, we moeten terugspoelen, dus de ontmoeting nu ofzoiets, maar hoe gaan we dat uitbeelden.'' zeg ik dan twijfelend en kijk Ian aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Maaaiiiinnn topics!]


    [ben er eindelijk. Was 10 voor half 4 uit. met vriendinnen naar het busstation alleen onderweg vielen onze tassen de hele tijd. Lopen we tegen over het bus station. Zien we de bus wegrijden. Wij zo: er komt wel een nieuwe. Moesten we een uur wachten! Maar hallo Ij heb het gehaald:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Na een tijdje stop ik met praten en kijk gewoon een beetje voor me uit. En af en toe glijdt mijn blik naar het plafond zodat ik wat afwisseling heb met wat ik zie. Ik zucht een keer en denk na over wat er allemaal is gebeurd vandaag. Mijn hoofd bonkt nog steeds. Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik nu dood ben, zo voelt het namelijk wel omdat ik gesloopt ben door alle emotie die ik voel. Of eigenlijk niet meer voel omdat ik ermee doodgegooid ben. Hoe ironisch. Dood voelen en doodgegooid zijn met emotie's. Ik zucht nog een keer en sluit een keer mijn ogen. De pijn is wel zowat weg, maar het bonken is gewoon afleidend. Doet me hinderen tijdens het denken. Want mijn gedachten zijn op volle toer bezig. De hele tijd mijn keuze nadenkend. Toen ik mijn geheugen kwijt was, is me wel duidelijk geworden hoeveel Nala om me geeft. Ik weet niet hoeveel Naomi dat doet. Toen ze me vanmiddag vertelde dat ze er geen spijt van heeft en het zo weer zou doen. En dat ze me toen ook nog kuste. Ik denk eraan terug en kan zowat haar lippen weer voelen. Maar dat heb ik nu opzij gezet. Ik heb voor het goede gekozen. Nala gelukkig, Ian gelukkig, Naomi gelukkig. Ik? Geen idee. Ik voel alles en tegelijk niets. Ik weet het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Ian O'Shea

    "Relax, just call me Luke, Ian is mijn tweede naam maar. En met Moore blijf ik echt niet zitten." zeg ik
    "En ja ik ben wakker, zie je dat niet? Slapen is natuurlijk essentieel. Misschien viel ik daarom neer."

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 21:36 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Joshua Gayle

    Ik kreun weer kort een laat nu mijn handen over haar hele lichaam glijden en ga dan om haar te plagen heel langzaamover vanaf de binnenkant van haar bovenbeen steeds een stukje omhoog, maar vlak voor haar onderbroek stop ik en laat ik mijn handen weer daar wegglijden en leg ze weer op haar borsten die ik weer langzaam begin te strelen en druk dan weer mijn lippen in haar nek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Maaaiiiinnn topics!]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Leslie Day
    Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen genietend en kreunend tegen zijn lippen aan. Zijn handen. God. Laat ze niet stoppen. En ze stoppen. Ik grom zachtjes en open mijn ogen. Zijn handen strelen mijn borsten wat ook fijn is. Maar dat andere was zo plagend. Hij drukt zijn lippen in mijn nek. En nu gaat mijn hand in werking. Ik streel zachtjes over zijn boxer. En niet kort, of gelijk weer weghalen. Nee. Ik blijf ermee doorgaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijnnn topics! Morgen laatste uur uitval YEAHH]

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    "Dat kan ik me voorstellen.." Fluister ik, waarna ik mijn armen wat dichter tegen haar aan leg en haar in een stevige omhelzing, een dikke knuffel, trek. Hoewel ik dat soort gevoelens zelf niet over mijn ouders heb.. Meestal dan. In het begin hadden we wel een goede relatie. Toen ik nog hun mooie kindje was, echt van hun, die het helemaal zou gaan maken. Die voor de vorming ballroom moest leren dansen, om indruk te kunnen maken op een mooi meisje. Die zelf wel kon zorgen dat hij overal omtijd was, die niet zoveel hulp nodig had. En dat kon ik ook. Ik stelde ze niet teleur, nooit. Tot ik zelf de straat op mocht en de straatmensen leerde kennen, hoewel ik plechtig moest beloven dat ik niet met ze om zou gaan. Tot ik merkte dat ik deze mensen gelukkig kon krijgen met dans, en wat dans eigenlijk met mij deed. Tot ik Eleadora ontmoette, en kennis heb gemaakt met de gevoelens van geluk, echte blijdschap en liefde. Tot ik merkte dat ik stiekem kon doen wat ik wilde en toch onze band redelijk goed kon houden. (Dat wil zeggen: Dat ik er zonder straf mee weg kwam, zonder dat zij er weet van hadden). Tot ik ze uiteindelijk besloot te vertellen wat Eleadora voor me betekende en hoe ik voor dans gekozen heb. En tot zij.. zó reageerden. Teleurgesteld. Hun reacties, hun woorden, riepen woede op bij mij. En dat weer bij hun. Daarna ben ik ze eigenlijk helemaal los gaan laten, na al dat twijfelen. Ik weet waar ik gelukkig van word, en soms moet je daar dingen voor opgeven. Al is het de toch al niet zo'n goede band met je ouders. Maar.. Dat was bij mij. Eleadora heeft het natuurlijk helemaal anders meegemaakt. Die had ouders die van haar hielden, oprecht, en achter al haar keuzes stonden. Die het zacht en voorzichtig lieten blijken als ze het niet eens waren met haar keuzes. Die net zoals in een normaal gezin maar af en toe een kleine ruzie hadden. Zoals ze het moest hebben. Maar ook bij haar sloeg het om. En ik weet nog steeds niet wat er precies gebeurd is. "Echt. Ik kan het me voorstellen. Wil je.. Wil je me over ze vertellen?"

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 17:51 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik wil wel reageren, maar kan niet. Moet nog Nederlands so leren voor morgen en ik moet zo weg tot 21.00]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Eten, brb.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ook :3 smakelijk!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp