• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik zucht even en sta na een paar minuten op. Rustig loop ik een willekeurige richting op gezien ik de weg niet weet. Zacht zing ik Forever Young te zingen. Gewoon door alles bij elkaar. Voor altijd jong is nog steeds een wens, maar waarschijnlijk een die nooit zal uitkomen. Ik loop rond en kijk even rond. Wonder boven wonder loop ik langs plekken waar we vanmiddag ook liepen.Let us die young, or let us live forever
    We don't have the power, but we never say never
    begin ik steeds wat harder te zingen en kijk even rond. Gelukkig is het hier rustig gezien ik echt even geen had om ontdekt te worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ineens hoor ik een bekende stem, maar het was geen praten. Dit was zang. En ik moest eerlijk toegeven dat het prachtig klonk. Ik kan even niet plaatsen wie het zingt, dus ik sta op en luister waar de stem vandaan komt. Ik loop als vanzelf erachteraan en zie uiteindelijk dat het gewoon Zayn is. Ik had gezegd dat ik niet terugging, dus ik blijf staan en begin hem stilletjes te volgen. Zo blijf ik toch bij hem in de buurt, hij heeft geen last van mij en ik niet van hem.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Rustig loop ik door en weet ondertussen al waar ik naartoe moet en hoe ik er moet komen. Hoe dat was nog een raadsel, maar het komt eigenlijk van dat ik niet hoef te zoeken. Zodra de laatste regel van Forever Young gezongen begin in niet veel later met Up All Night. Het was gewoon een nummer waar je een stuk vrolijk van moet dus hopelijk werkt het. Al zegt mijn gevoel van niet. Ondertussen komt het strand weer in zicht en verschijnt er een kleine glimlach op mijn gezicht. Rustig loop ik door en neem een stuk verderop plaats op de rotsen vlakbij de zee. Mijn tas leg ik naast me neer en haal mijn tekenblok en een potlood tevoorschijn. Dit is gewoon iets dat ik even nodig heb.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Als ik merk waar Zayn heen loopt hou ik even afstand, want hier kon ik me moeilijk verschuilen. Uiteindelijk zie ik dat hij op de rotsen is gaan zitten en ik kan net een potlood in zijn handen onderscheiden. Ik zucht even, maar sluip toch naar hem toe. Ik ga achter hem zitten en leg mijn hoofd op zijn linkerschouder.
    'Wat teken je?' fluister ik, waarna ik eventjes beschaamd naar Zayn's hand staar, waar het potlood in vast is geklemd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Toch wel wat geschrokken stop ik met zingen en kijk naar Stephanie. Het was dat ik haar stem gelijk herkende anders had het misschien nog wel voor problemen kunnen zorgen. 'Een tekening die hoort bij het lied Forever Young' antwoord ik zacht en kijk haar even aan. 'Hoe heb je me hier kunnen vinden?'

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 23:36 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik even, wat lastig gaat als je leunt op Zayn's schouder.
    'Laten we zeggen dat ik toevallig langsliep.' zeg ik heel onschuldig, waarna ik toch heel flauw glimlach.
    'Forever Young? Was dat het liedje wat je als eerste zong?' vraag ik, waarna ik pas na een paar seconden erachter kom dat ik mezelf nu had verraden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Je bent me gevolgt?' vraag ik met een klein glimlach, maar eigenlijk was het antwoord niet nodig gezien ze zichzelf net al had verraden toen ze het over het eerst lied had. 'Ja, Forever Young was het eerste liedje dat ik net zong' antwoord ik. 'Maar je moet me echt leren hoe je iemand achtervolgt, want ik had echt niets door en normaal heb ik dat wel'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik zachtjes. 'Ja, dat heb ik gedaan. En het is niet moeilijk. Gewoon stil zijn, geen hakken dragen en je omgeving gebruiken.' zeg ik, terwijl ik gewoon op Zayn zijn schouder blijf leunen. Ik lig wel lekker zo.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik ga nu reageren, sorry was heel lang nog op tennisvereniging en me mobiel was leeg]

    Harry Edward Styles
    'Nou we gaan in ieder geval uit, maar daar is het nog een beetje vroeg voor'denk ik na en kijk Louis aan. 'Ik heb eigenlijk geen idee'zeg ik lachend en mijn grijns wordt breder als hij een kus op mijn wang druk. 'Nou omdat de aller leukste jongen van de wereld op mijn schoot zit natuurlijk'zeg ik lachend en woel door zijn haar. Daarna kijk ik weer even naar de ballengooitent, daar ging ik wat voor Louis winnen. Dat was gewoon leuk. Ik glimlach even naar Louis en stop dan weer een stuk suikerspin in mijn mond.

    Louis William Tomlinson

    'Ik weet het niet, maar desnoods gaan we eerst gewoon nog even de stad in' zeg ik. 'En ik zou het dan ook niet weten' zeg ik lachend en kijk weer nssr Harry. 'Dat vind hij heel erg lief van je en hij vind ook dat degene bij wie die op schoot zit net zo leuk is' zeg ik lachend en eet nog een dtuk van de suikerspin op. 'Volg mij wil je eerst nog iets anders doen voor we gaan hé?' vraag ik lachend als ik zijn blik volg.

    Zayn Jawaad Malik

    'Mhm, ben blij dat jij het was en niet iemand anders. Klinkt inderdaad erg logisch en niet heel erg moeilijk' zeg ik lachend en kijk heel even rond waarna ik mijn tekenblok en potlood naast me neerleg. 'Maar je zult mij dus echt niet meer op hakken zien lopen. Dat is nog moeilijk ook en snap echt niet hoe jullie dat doen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ja dat kan wel even, of we gaan nog langs het strand lopen of zo'zeg ik en haal mijn schouders even op. 'We zien wel'zeg ik met een glimlach. 'Dat is mooi dan'grijns ik en druk een kus op zijn wang. Ik grinnik als hij zegt dat ik volgens mij nog wel wat doen. 'Ja dat klopt'zeg ik lachend en wijs met een grijns naar de ballengooi tent.

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Heb je dan al eens op hakken gelopen?!' vraag ik verbaasd, waarna ik eventjes moet lachen.
    'En het is een kwestie van oefenen, niet vallen en als je valt weer opstaan. In het laatste ben ik weer heel goed.' zeg ik grinnikend. Daarna laat ik mijn glimlach weer verdwijnen en wordt ik weer serieus.
    'Oh... En ehm... Sorry dat ik daarnet zo gemeen deed.' mompel ik zacht, waarna ik even op mijn lip bijt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Klinkt inderdaad ook als een goed plan, maar zoals je zei zien we het zo wel. Het is eigenlijk best wel fijn dat we hier eigenlijk alles kunnen hier zonder ook maar iemand tegen te komen die ons herkent' zeg ik glimlachend zonder mijn blik af te wenden. 'Heel erg mooi.' Ik druk ook nog snel een kus op zijn wang en kort erna kijk ik waar hij naartoe wijst. 'Dan ga we daar zo eerste nog naartoe'

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja tijdens een of ander programma als wedstrijd tegen de andere en de presentatrice' antwoord ik lachend. 'En laat me zeggen dat het dus echt geen succes was, maar wel heel erg leuk om een keer te doen.' Ik knik even. 'Klinkt allemaal heel erg simpel als je het zo zegt en of je daat goed in bent zou ik niet weten.' Ik kijk haar aan en haal mijn schouders op. 'Ik vergeef het je en het maakt niet zoveel uit. Iedereen heeft wel eens van die moment en zelf was ik ook niet echt aardig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik lach zachtjes. 'Volgens mij weet ik al wie won.' mompel ik, waarna ik Zayn een knuffel geef, die nogal vreemd aanvoelt als je op zijn schouder hangt.
    'Jij deed niks verkeerd. Je vertelde alleen maar wat waar was.' zeg ik, waarna ik eventjes slik.
    'Maar goed, genoeg getreurd... Ga je die tekening nog maken of niet?'


    Reading a good book is like taking a journey.