• Ik word steeds saaier, ach ja...


    Stoere streepjes toch?
    -
    --
    ---
    ----
    Nog stoerder.(cool)

    Oké, ik wordt gek. Sorry.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik glimlach naar Louis, 'Geen dank ik deed het met liefde'zeg ik met een lichte grijns. Ik glimlach daarna weer even, 'En jij weet dat ook altijd bij mij te doen'zeg ik met een glimlach en trek hem nog wat dichter tegen me aan. Mijn hand laat ik even naar zijn nek glijden waar ik met mijn vinger vormpjes in maak. Ik kijk even om me heen en kijk dan weer naar Louis die dicht tegen me aanzit.

    Louis William Tomlinson

    'Dat is juist nu juist, want dat doe je altijd en daar ben ik je geoon heel erg dankbaar voor. Het is iets wat je gewoon weet wat de rest niet snapt' zeg ik glimlachend. 'Tuurlijk weet ik wat te doen om jou weer op te vrolijken' zeg ik nog steeds glimlachend. Ik kijk hem aan en grinnik zacht als hij me nog dichter tegen hem aantrekt en met zijn vinger in mijn nek vormpjes maakt. Dat was gewoon iets waar ik niet tegen kan kan en dat weet hij naar al te goed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Tuurlijk doe ik day altijd voor je, daar ben ik je beste vriend voor toch'zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even en ga expres door met vormpjes maken. Na een tijdje stop ik toch maar en laat mijn hand gewoon in zijn nek rusten. Ik glimlach even en kijk dan weer om me heen. Sommige mensen kijken een beetje naar ons maar dat boeit me echt niks als der maar geen paparazzi of zo bij zit maar dat zal wel niet want dan was er allang een foto gemaakt. Ik draai mijn hoofd iets en geef Louis een kusje op zijn mondhoek. Ik grinnik even en draai dan mijn hoofd weer rustig terug om vervolgens een beetje voor me uit te kijken.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:54 ]

    Louis William Tomlinson

    'Je hebt helemaal gelijk daarin en omgekeerd blijft het ook altijd zo' zeg ik en lach zacht als hij expres doorgaat met vormpjes maken. Als hij stopt kijk ik hem glimlachend aan en geef hem nog een kus. Mijn blik gaat even rond en zie verschillende mensen kijken. Ik trek me er niets van aan en ben als lang blij dat het geen mensen zijn die ons herkennen of dat het paparazzi is. Mijn blik richt ik weer op Harry terwijl een glimlach nog steeds rond mijn lippen speelt. Die zal de eerst komende tijd ook niet verdwijnen. 'Wil je anders eerst naar die ballengooi tent en erna rusig richting het strand of de stad?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Klinkt goed'zeg ik met een glimlach tegen Louis en til hem van mijn schoot. Ik woel even gauw door zijn haar omdat ik dat echt leuk vindt om te doen en sta dan op. Ik kijk even naar de ballengooi tent, der hing een hele grote beer. Die wou ik voor Louis winnen! Ik pak Louis hand en trek hem rustig mee naar de tent. Daar pak ik wat geld en geef het aan de vrouw die erachter staat

    Louis William Tomlinson

    'Dan doen we dat' zeg ik glimlachend en niet veel later sta ik weer met beide benen op de grond. Ik grijns als hij nog een keer door mijn haar woelt. 'Dat kan ik ondertussen ook weer bij jou doen gezien je krullen weer zo goed als terug zijn' zeg ik vrolijk en loop erna met hem mee naar de tent. Ik kijk eventjes rond en glimlach dan weer naar Harry. 'Succes Hazz'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ja en nu gaat het ook goed, want ik heb me power weer terug'zeg ik terwijl ik even lachend door mijn eigen haar woel om extra te laten merken wat ik bedoel. Ik gooi de bal en begin te lachen als ik gelijk al alles heb omgegooid. 'I told you' zeg ik met een knipoog naar Louis en wijs dan de grote beer aan die ik later in mijn handen geduwd krijg. Ik grinnik en geef hem aan Louis met een kus op zijn wang. 'Alsjeblieft boobear' grijns ik en kijk even naar de grote beer in zijn handen. 'Zullen we nu dan naar het strand of de stad gaan?'

    [ Ik ga ervandoor anders ben ik zo mijn laptop kwijt, want moet mijn geschiedenis leren(A) Maar quizlet is gewoon te verslavend. Alleen nu mijn moeder boven is moet ik toch maar eens stoppen. Ben er morgen voor school wel weer]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 22:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oww oke, slaap lekker alvast x, en tot morgen]

    Louis William Tomlinson

    'Fijn om te horen dat je je power weer terug heb, maar volgens mij red je het ook wel redelijk goed zonder toch?' vraag ik en kijk hem lachend aan. Ik begin al snel harder te lachen als hij gelijk al alles de eerste keer omgooit. 'Je hebt echt al je power in je krullen' zeg ik. Mijn blik veranderd al snel weer naar verbaasd zodra Harry de grote beer die hij krijg bij mij in mijn handen duwt en een kus op mijn wang geeft. 'Dankjewel Hazza' zeg ik met een grijns, maar ook nog steeds een lichtelijk verbaasde ondertoon. Ik geef hem snel een knuffel en druk een kus op zijn wang. 'Waarom moet ik die vraag beantwoorden? Die is gewoon echt te moeilijk'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Het is vroeg.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Het is te vroeg(A) ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik even door zijn verbaasde gezicht als hij de beer krijgt. 'Nou dan gaan we het toch gewoon allebei doen? Dan hoef jij niet moeilijk te doen om te kiezen'zeg ik simpel en kijk hem aan. Ik begin rustig te lopen en kijk even naar Louis, 'Eerst naar het strand?'vraag ik en kijk dan weer voor me uit. We zoden vanavond ook nog uitgaan en het was al avond nu, dus ik denk dat we niet heel lang meer hebben en anders vermaken we ons wel tot we uitgaan, dat is voor ons helemaal geen probleem gelukkig. Ik glimlach even naar Louis die met de grote beer in zijn armen loopt.

    [Ik ben het met jullie eens:P]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik even en teken dan de bloemblaadjes iets groter, waarna ik verbaasd naar Zayn kijk.
    'Je had gelijk...' mompel ik, waarna ik frons.
    'Het is dat ik weet hoe mooi je kan zingen, anders had ik je nu meteen naar een school gestuurd om tekenles te gaan geven.' zeg ik grinnikend, waarna ik nog wat lichte accenten aan mijn tekening toevoeg.
    'Is hij zo goed?' vraag ik een beetje onzeker.


    Reading a good book is like taking a journey.