• Ik huil echt werkelijk nooit bij muziek, films, boeken,.. maar dit was echt een uitzondering. Zonder dat ik het besefte liepen de tranen van mijn wangen. Waarschijnlijk komt het omdat ik al sinds ik 6 jaar ben gepest wordt, en ik ook werkelijk hààr pijn kon voelen. Dit raakte me echt. Just watch it..


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik vond haar liedje niet zo mooi omdat het absoluut mijn smaak niet is, maar het verhaal erachter vond ik werkelijk prachtig. Nu huil ik vrij snel, maar ik heb toch wel meer tranen dan normaal weg moeten vegen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind haar stem eigenlijk niet zo mooi, maar door alle emotie die zij voelde was het wel mooi om naar te kijken.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:00 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Peacecolors schreef:
    Volgens mij ben ik on gevoelloos want ik heb niet gehuild. Ze heeft trouwens wel een mooi eigen geluid :D


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Toen ik deze topic opende was ik zo van: Vast de zoveelste janktopic over niks.Het resultaat: Ik hield het echt niet droog.
    Ik hoop echt dat ze gaat winnen, of ook eeen contract krijgt.


    -

    Ben ik de enige hier die niet emotioneel word?-Ook al ben ik 4 jaar gepest geweest.-
    Ze kan wel zingen, maar na een tijdje wordt het niet meer mooi D:.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:34 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja, ik heb hem gezien!
    Ik moest ook huilen, het is echt prachtig!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik had hem eerder ook al gezien en moest toen bíjna huilen. And yes, she's a good singer maar ik heb audities van anderen gezien die nog wel een stuk beter waren, dus ik denk niet dat ze gaat winnen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wiarda schreef:
    Ik vond haar liedje niet zo mooi omdat het absoluut mijn smaak niet is, maar het verhaal erachter vond ik werkelijk prachtig. Nu huil ik vrij snel, maar ik heb toch wel meer tranen dan normaal weg moeten vegen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind Demi's reactie hierop eigenlijk het meeste dat je raakt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mombasa schreef:
    Ik hou hier niet van. Net als mensen dingen gaan zingen voor een familielid. Iets te overdreven, maar oké. Het is wel zielig maar ik kan niet zeggen dat ik er emotioneel van wordt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nou, ik voel me echt een steen. Het doet niets met me. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Kreayshawn schreef:
    Het raakte mij meer dat Demi [en zelfs Simon] er ge-emotioneerd door raakte. Haar stem vind ik namelijk vreselijk, en haar gejank irriteerde me ook.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mercurial schreef:
    Nou, ik voel me echt een steen. Het doet niets met me. (krul)


    Same here.

    Oh God, die stem vind ik, -mijn mening-, eerlijk waar verschrikkelijk, en zijzelf is een beetje overdreven. No tears, bro, ben na 3,5 minuut afgehaakt.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hmm, bij mij is hij geblokkeert. Heb je een andere link?


    EDIT: Op youtube gekeken. Echt mooi.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 17:55 ]


    Tijd voor koffie.