• Hey allemaal,

    Ik vroeg me af wanneer en waar in Nederland het eerstvolgende concert van One Direction is en hoeveel dat waarschijnlijk ongeveer gaat kosten (jaja, ik ben te lui om te googlen(nerd))

    Dus, wie weet? :D


    Eat a lot, sleep a lot.

    Eind van het jaar, hoorde ik. I'm not sure. ^.^ Prijs geen idee, nog onbekend, denk ik. Wel vergelijkbaar met andere landen/plaatsen, neem ik aan.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 19:13 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oke, maar probleem is: ik heb geen idee wat die prijzen dan zijn (A) Ik ben pas net fan.

    Maar dat einde van het jaar is fijn. Ik ben namelijk jarig in november, dus kan ik kaarten vragen voor mijn verjaardag. Mijn ouders gaan zich dan echt doodschrikken ofzo :'D


    Eat a lot, sleep a lot.

    Ze komen sowieso dit jaar NIET. Ze zijn in Amerika, en vanaf januari bezig met een tour in UK + Ierland. Ik ga namelijk naar het concert in Londen. Het zal pas volgend jaar zijn, en dan het einde van volgend jaar.


    To infinity and beyond •

    Eind volgend jaar heb ik gehoord, geen idee of het al officieel is.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scientia schreef:
    Eind volgend jaar heb ik gehoord, geen idee of het al officieel is.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ohw okay, jammer... Ik denk niet dat ik naar Londen mag (al ga ik het wel op mijn verlanglijst zetten!!)


    Eat a lot, sleep a lot.

    Mweh , ik denk dat het pas juli/september/oktober 2013 is :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Damn, echt spijtig dat ik pas volgend jaar naar Londen ga en niet dit jaar, anders had ik wel naar één van hun concerten gegaan.
    Anyway, hun concert in België/Nederland zal nog niet voor meteen zijn, vrees ik.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    December 2013, heb ik gehoord


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Tenminste in 2013 NA juni :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Scientia schreef:
    Eind volgend jaar heb ik gehoord, geen idee of het al officieel is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NovemberRain schreef:
    Ohw okay, jammer... Ik denk niet dat ik naar Londen mag (al ga ik het wel op mijn verlanglijst zetten!!)


    Het is allemaal al uitverkocht hoor...


    Food.

    Volgend jaar in september/oktober hebben ze een Europa tour.
    Ze gaan binnenkort beginnen aan hun UK + Ireland Tour.
    Conclusie: kan nog wel even duren:|

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 22:04 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Dat ze dat zo lang uitstellen!
    Ik ben benieuwd hoe 'hot' ze dan nog zullen zijn!

    Ik snap het wel, druk enzo, maar toch. xD Zo ver vooruit plannen voor een dergelijke band loopt vaak niet zo goed af. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!