• Ik werk bij de McDonald's en vandaag was zo leuk! er was echt een grappige man in de mc!
    Ons takenblaadje lag op dat ding waar de servetten enzo liggen.. Dus hij ging lezen en vragen wie ik was. Sandra dus voor de gene die dat niet wisten. Toen zei ik dat ik die dingen al allemaal had gedaan die op het blaadje stonden. Hij zei dat ik goed bezig was(: Later keek ik er nog een keer op had ie allemaal vinkjes bij mijn naam gezet AHAHHA.
    En en en ik kreeg een gratis milk shake van mijn manager omdat ik zo goed had gewerkt! En en en toen ik thuis kwam bleek dat ik een soort van 'raad het nummer' wedstrijdje had gewonnen van de Mc. Ik krijg dus een gratis menu bon YAY!
    OH EN EN EN! Mijn uber leuke collega ging heel blij tegen mij praten en mij nat spetteren etc
    Vandaag was weer helemaal toppie! Wie heeft er nog meer zo'n leuke dag/leuk werk?*O*

    Edit: Ik werk pas 5 weken bij de Mc HAHA. Gaat lekker eh?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 21:10 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gaat lekker Sandra. Ik hoop zo erg dat ik aangenomen word voor mijn droombaan D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Gaat lekker Sandra. Ik hoop zo erg dat ik aangenomen word voor mijn droombaan D:

    Ja eh! Ik hoop het ook voor je!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Mmm ik vind dat ik best wel veel verdien.. Ik verdien in de maand september toch wel even mooi zo'n 107 euro (:


    Dat verdien ik in een dag of twee.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Skedaddle schreef:
    (...)

    Dat verdien ik in een dag of twee.

    Zou ik mijn baan krijgen verdien ik per uur 10 tot 15 euro. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mensen ga niet huilen om mijn salaris, ik ben pas 15 en krijg minimumloon eh (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Mensen ga niet huilen om mijn salaris, ik ben pas 15 en krijg minimumloon eh (:

    Doe ik ook niet, ik zou blij zijn met 107 euro in de maand extra (cat)
    Heel blij zelfs, kan ik nu echt gebruiken. Ik heb 3 euro, meer niet.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 0:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Zou ik mijn baan krijgen verdien ik per uur 10 tot 15 euro. (cat)


    Zou ik bij mijn ouders in de zaak werken zou ik 250 per avond verdienen, en neen, dat is niet omdat ik hun dochter ben, maar omdat het nachtwerk is. Hehe :Y)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Doe ik ook niet, ik zou blij zijn met 107 euro in de maand extra (cat)
    Heel blij zelfs, kan ik nu echt gebruiken. Ik heb 3 euro, meer niet.

    Ik ben zelf ook echt super blij met mijn salaris (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Skedaddle schreef:
    (...)

    Zou ik bij mijn ouders in de zaak werken zou ik 250 per avond verdienen, en neen, dat is niet omdat ik hun dochter ben, maar omdat het nachtwerk is. Hehe :Y)

    Ja dat snap ik. Dat lijkt me een geweldig salaris (cat)
    Ik zou het serieus doen op een donderdag avond. (Vrijdag's ben ik vrij dus kan ik uitslapen.)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 0:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik. Dat lijkt me een geweldig salaris (cat)
    Ik zou het serieus doen op een donderdag avond. (Vrijdag's ben ik vrij dus kan ik uitslapen.)

    Het is misschien wel een geweldig salaris, maar je moet er ook veel voor opofferen. M'n pa werkt 4 nachten in de week en hij is net een zombie. Zelfs wanneer hij niet moet werken en de hele nacht kan slapen is nog steeds moe. Daarom wil ik zelf niet in onze zaak werken, als ik al zie hoe mijn vader er aan toe is D:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Skedaddle schreef:
    (...)
    Het is misschien wel een geweldig salaris, maar je moet er ook veel voor opofferen. M'n pa werkt 4 nachten in de week en hij is net een zombie. Zelfs wanneer hij niet moet werken en de hele nacht kan slapen is nog steeds moe. Daarom wil ik zelf niet in onze zaak werken, als ik al zie hoe mijn vader er aan toe is D:

    Voor een avondje, eens in de zoveel tijd zou ik het best vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.