• Die niet zo enthousiast is over Kerst? Ik vind het maar niks. Samen zijn met familie. Samen eten. Ik vind het gewoon heel gezellig om met mijn ouders en zus bij elkaar te zijn. Ook al heb ik hele lieve familie.....

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Ik hou van kerst, awesome sfeertje tot de max. :9~ Dit jaar heb ik echt een leuke kerst gehad. Op kerstavond ben ik naar mijn vriend gegaan en heb ik met zijn gezin gegeten en cadeautjes gekregen. Gisteren met mijn familie en opa's en oma's en mijn vriend bij ons gegeten en dat was ook echt gezellig. I like christmas. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    *Steekt hand omhoog*

    Ik heb er ook niets mee.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dumbledore schreef:
    Ik hou van kerst, awesome sfeertje tot de max. :9~ Dit jaar heb ik echt een leuke kerst gehad. Op kerstavond ben ik naar mijn vriend gegaan en heb ik met zijn gezin gegeten en cadeautjes gekregen. Gisteren met mijn familie en opa's en oma's en mijn vriend bij ons gegeten en dat was ook echt gezellig. I like christmas. (:

    Ooh okee.


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Frodo schreef:
    *Steekt hand omhoog*

    Ik heb er ook niets mee.

    Gelukkig ben ik niet alleen:)


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Vorig jaar was ik niet zo enthousiast over Kerst omdat we het toen met de hele familie vierde. Ik heb voor de rest ook niet zoveel met Kerst, het eten is wel lekker en de cadeautjes zijn wel leuk. Maar als ik jarig ben krijg ik ook cadeautjes en eten dat ik graag wil eten.


    Physics is awesome

    Mwah, ik heb er ook niet zo heel veel mee, maar wij hebben dan ook geen uitgebreid familiediner. Dat hebben we sinds vorig jaar maar afgezworen :'D Wij zijn gewoon met het gezinnetje, niets bijzonders. Tweede Kerstdag altijd met mijn mama's vriendje en zijn kindjes maar verder is het enige speciale is de kerstboom.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb juist het idee dat hier op Quizlet de meeste mensen juist over Kerst zitten te zeuren. Kerst is wat je er zelf van maakt, vind ik.


    ars moriendi

    Ik vind kerst altijd heel gezellig hoor, samen zijn met familie en vrienden, leuke liedjes, films op tv, lekker eten, cadeautjes, kerstbomen, lichtjes, blijheid. Ik vind het echt een fijne tijd, het maakt de winter een stuk minder somber :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik vind kerst altijd heel gezellig hoor, samen zijn met familie en vrienden, leuke liedjes, films op tv, lekker eten, cadeautjes, kerstbomen, lichtjes, blijheid. Ik vind het echt een fijne tijd, het maakt de winter een stuk minder somber :)

    Somber? Vrolijker zul je bedoelen:p


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Ik had niet echt hoge verwachtingen van dit jaar, maar het is toch erg gezellig geworden. Ondanks dat er een minder fijn sfeertje hangt omdat mijn opa op 2e kerstdag, enkele jaren geleden, overleed.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Ik had niet echt hoge verwachtingen van dit jaar, maar het is toch erg gezellig geworden. Ondanks dat er een minder fijn sfeertje hangt omdat mijn opa op 2e kerstdag, enkele jaren geleden, overleed.

    Owh sterkte!


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Shacklebolt schreef:
    (...)
    Owh sterkte!


    Dankje


    26 - 02 - '16

    Ik vind kerst eigenlijk maar niks, maar dat komt door iets wat drie jaar geleden is gebeurd met kerst. Dit jaar was 1e kerstdag best oke, maar vandaag is wat minder.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Kerstmis dit jaar was voor mij een dag als een ander.


    Take me to wonderland

    Ik vind kerst heel gezellig met die sfeer en het eten en de lichtjes. Mijn familie is heel gezellig maar na die 3 dagen heb ik eerlijk gezegd ook weer iets van oké jullie mogen best gaan nu. :'D


    life is awesome