• Door mn beste maat, genaamd J.
    Laatst was ik aan het appen met een andere maat, genaamd D. Toen maakten we een grapje over de vriendin van J, en een beetje over J zelf. Maar dat was een standaard kutgrap waar J zelf ook vanaf weet dat wij erover lachen. J zelf lacht er ook om.
    Toen appte J me van: 'Wat praat je nou achter mijn rug om dan?'
    Toen zei ik dus dat het gewoon een grapje was.
    Maar nu hoorde ik net van D dat J ook met hem over mij praat. Of nja, J praat over mij tegen D, maar D heeft er niet echt een mening over, hij 'luistert' alleen maar.
    Maar wtf. Eerst boos worden om een grapje, maar het achteraf gewoon met 'serieuze' bedoelingen hetzelfde doen.
    Jezus, wat een mogool. Ik ben echt boos nu.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    tjah, typisch geval van `wat gij niet wilt wat u geschiedt doet dat ook aan ander niet´


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Eigenlijk snap ik het ergens wel. Zij weet namelijk dat jij achter haar rug om die grappen aan het maken bent (of ze ze zelf nou grappig vindt of niet, dat is ook achter haar rug om haar belachelijk maken en als ze er zelf niet bij is heeft ze er geen invloed meer op, wat al helemaal niet leuk is), dus probeert ze waarschijnlijk duidelijk te maken dat zij dat spelletje ook kan spelen. Volgens mij is J. niet de enige die in dit geval fout zit, om het maar even hard te zeggen.

    EDIT: sorry, ik dacht dat J. die vriedin van je vriend was. :')

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 10:53 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Eigenlijk snap ik het ergens wel. Zij weet namelijk dat jij achter haar rug om die grappen aan het maken bent (of ze ze zelf nou grappig vindt of niet, dat is ook achter haar rug om haar belachelijk maken en als ze er zelf niet bij is heeft ze er geen invloed meer op, wat al helemaal niet leuk is), dus probeert ze waarschijnlijk duidelijk te maken dat zij dat spelletje ook kan spelen. Volgens mij is J. niet de enige die in dit geval fout zit, om het maar even hard te zeggen.


    comfort in c h a o s

    thoughtful schreef:
    tjah, typisch geval van `wat gij niet wilt wat u geschiedt doet dat ook aan ander niet´


    + Ik dacht dat alleen meisjes van die roddelaars waren. :')


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    + Ik dacht dat alleen meisjes van die roddelaars waren. :')


    haha nee hoor jongens kunnen het even goed, en ik ken er een paar d:


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Dat is best idioot ja. Sla hem!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    Eigenlijk snap ik het ergens wel. Zij weet namelijk dat jij achter haar rug om die grappen aan het maken bent (of ze ze zelf nou grappig vindt of niet, dat is ook achter haar rug om haar belachelijk maken en als ze er zelf niet bij is heeft ze er geen invloed meer op, wat al helemaal niet leuk is), dus probeert ze waarschijnlijk duidelijk te maken dat zij dat spelletje ook kan spelen. Volgens mij is J. niet de enige die in dit geval fout zit, om het maar even hard te zeggen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    thoughtful schreef:
    tjah, typisch geval van `wat gij niet wilt wat u geschiedt doet dat ook aan ander niet´

    Nou nee. J wist dat er over hem gepraat word. Dat grapje werd, blijkbaar, vaker uitgehaald. Het is dus niks nieuws. Hij stelt zich dus opeens aan en gaat roddelen over hem. Dus ik vind niet dat je gelijk hebt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Achter iemand zijn rug om is nooit goed. Jij maakt die grap dus zei kan het ook doen. Heel simpel is dat.
    Een grap over iemand maak je met die persoon er bij, niet achter iemand zijn rug om op een gegeven moment gaat dat vervelen.


    Some angels have no wings.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nou nee. J wist dat er over hem gepraat word. Dat grapje werd, blijkbaar, vaker uitgehaald. Het is dus niks nieuws. Hij stelt zich dus opeens aan en gaat roddelen over hem. Dus ik vind niet dat je gelijk hebt.


    Als jij niet wilt dat er achter jou rug om over je gepraat word, moet je ook niet achter iemand anders zijn rug om grapjes maken.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    CyberLord schreef:
    Dat is best idioot ja. Sla hem!

    Met een knuppel:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    thoughtful schreef:
    (...)

    Als jij niet wilt dat er achter jou rug om over je gepraat word, moet je ook niet achter iemand anders zijn rug om grapjes maken.

    J kende die grapjes EN lachte er zelf om. Ik blijf bij mijn mening. Als je zelf weet dat er over je grappen worden gemaakt EN je zelf mee lacht, vind ik, dat je zoiets niet kunt doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien werd hij ook wel wat moe van die grappen om hem. Hij kan wel lachen, maar misschien vind hij het eigenlijk helemaal niet leuk.


    You are beautiful, you are love.

    CyberLord schreef:
    Dat is best idioot ja. Sla hem!

    Heel hard. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Omnivium schreef:
    Misschien werd hij ook wel wat moe van die grappen om hem. Hij kan wel lachen, maar misschien vind hij het eigenlijk helemaal niet leuk.

    Het zijn vrienden, dus zou hij dat moeten kunnen zeggen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 11:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.