• Nu wil ik zo graag een 1D story schrijven, alleen heb ik nu op dit moment geen inspiratie wat heel vervelend is. Nou had ik een idee. Degene die een beetje een samenavtting kon schrijven die realistisch is, en toch nog voor spanning kan zorgen, maar ook andere dingen erin verwerken wat jij misschien leuk vind? Ik kies naderhand wel iemand uit, over een paar dagen, en die krijgt het eerste hoofdstuk te zien voordat het geplaatst wordt.

    Ben benieuwd.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:06 ]


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    En de winnaar mag ook een paar hoofdstukken schrijven.
    In het weekend kies ik iemand uit.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Psst, kijk hier eens, een verhaallijn generator. (krul)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 7:20 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ligt eraan waarover je wilt schrijven enzo. Vaak heb ik genoeg ideeën maar op dit moment niet dusja

    succes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wiarda schreef:
    Psst, kijk hier eens, een verhaallijn generator. (krul)


    Engels, nee bedankt.. En zo goed Engels kan ik nou ook weer niet.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik vind de link welgoed


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nou, daarom vraag ik juist anderen om te helpen. Ik weet wel een beginnetje enzo, maar weet ik niet of dat mensen aanspreekt..


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Fabulouiis schreef:
    Nou, daarom vraag ik juist anderen om te helpen. Ik weet wel een beginnetje enzo, maar weet ik niet of dat mensen aanspreekt..

    Dan probeer je het toch uit?


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Fabulouiis schreef:
    (...)

    Engels, nee bedankt.. En zo goed Engels kan ik nou ook weer niet.


    Google Translate


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Het lijkt mij het beste om je eigen idee uit te werken want ik denk dat je met iemand anders zijn of haar idee sneller vast loopt qua verhaallijn.


    Physics is awesome

    Als er iemand waargeschuwd wil worden, het eerste hoofdstuk en de proloog staan erop.

    I know that you can't hear me anymore • One Direction


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician